mielipiteitä nimestä SENJA. onko liian tylsä?
ollaan tuota vähän mietitty tytöllemme :)
Kommentit (27)
Meillä on sukulaislapsella ja ihana on tyttökin.
Toisena nimenä on isomummonsa toinen nimi:)
Mulla on siitä vain ihan hirvittävät muistot, kun ilmeisestikin natseista polveutunut liikunnanopettajamme oli sen niminen.
Mullakin oli Senja-niminen liikkaopettaja, ei kyllä jääny traumoja, vaikka en mikään hyvä liikunnassa koskaan ollutkaan
mutta me tykästyttiin Senja nimeen ja tyttäremme on saanut ko. nimen. Eipä tule joka päivä vastaan saman nimisiä.
Mulla on siitä vain ihan hirvittävät muistot, kun ilmeisestikin natseista polveutunut liikunnanopettajamme oli sen niminen.
Mikä on tosi outoa, koska pidän kuitenkin Sennistä, Sonjasta ja Sanjasta. En tiedä miksei Senja innosta kuten nuo, vaikka ero on niin pieni. Periaatteessa se on kuitenkin tosi hyvä: helppo, selkeä, tuttu, muttei liian yleinen ja selkeästi naisen nimi. Ruma tai millään lailla viallinen se ei kuitenkaan missään nimessä ole, joten minun mielipiteestäni ei kannata välittää. :)
se on sitten päätetty :) Sonja ei käy, kun eräs kaverini on samanniminen :D Senjoja taas en tiedä/tunne yhtään. toisia nimiä saa... tai siis ANELEN teitä ehdottamaan toisia nimiä :D ei olla vielä päätetty, tuleeko 2 vai 3 nimeä.. !ap"
Silja olisi parempi
Siljakin on kiva nimi, se mielleyhtymä Tallinkiin vain häiritsee.
sopisi joku vähän "rosoisempi", tyyliin Maria. Joku kolmitavuinen?
olisiko SENJA MIRA MARIA hölmön kuuloinen :D ? "ap"
olisiko SENJA MIRA MARIA hölmön kuuloinen :D ? "ap"
Näistä en tykkää, kuulostaa siltä että ei ole osattu tehdä päätöstä kahden samanlaisen nimen välillä.
Senja Elviira
Senja Sylvia
Senja Susanna
Senja Eliisa
Senja Helena
Senja Eevi Anniina
Senja Meeri Matleena
Senja Lotta Olivia
Senja Saana Maaria
Senja Elsa Inkeri
Kiva nimi ja ei ol kaikil... oma on Senja Riitta Anita