Unelmia ja (toimisto)hommia ; )
Mä jännäsin tuota maalismurua ja alan jo kallistua siihen suuntaan että mun muru taitaa syntyä jossakin toisessa kuussa...Minulla ei ole vielä ollut kunniaa viettää "laatuaikaa" tätin seurassa, mutta tekemäni testi näytti kuitenkin tyylipuhtaan negan. En ole uskaltautunut uuteen testiin, koska ei ole oikein intoa tuijotella sitä yhtä viivaa tikulla...
Toivoisin, tänne kommentteja ja tuntemuksia niiltä, jotka saivat tädin vieraakseen tai jotka sitä kohtapuoliin odottelevat (kuten minä) ja myös heiltä, jotka vielä jännittävät (kuten minä myös). Lähdetään uudelleen yritykseen toteuttaa unelma, jolloin täytyy myös tehdä paljon hommia ja jotta muukin elämä kuin tämä kuumeilu pysyis hallinnassa niin myös toimistohommia...
Terveisin Tupuna, jolla yhä haaveissa ja unelmissa esikoinen.
Kommentit (13)
Myös tämä "maaliskuinen" piinailee ens lauantaihin asti.
Hekle: Toi oli tosi mahtavasti sanottu: "Toivon ja luotan että unelmista tulee totta ja toimistohommat menee ensi keväänä tauolle".
Eihän tässä tosiaankaan muuta voi, ko vaan oottaa päivä kerrallaan ja nää päivät ON PITKIÄ! Tsemppiä siis meille kaikille!
Mullakaan ei uutisia suuntaan eikä toiseen edelleenkään eli odottelua odottelua vaan...
Samaa mieltä siitä, että Heklen lausahdus oli mainio, tätä toivoisin minäkin.
Eli siis plussatuulia meille niin, että ne toimistohommat sais sit keväällä hetkeks unohtaa!
Eilen päätin käydä apteekin kautta ja ostin testin. Päätös oli että viikonloppuna tekisin sen. Nyt kuitenkin tänä aamuna tein testin. Ei siinä viivaa näkynyt, mutta toisaalta vähän haamua. Aamu on mennyt googletellessa ;) Predigtor-haamu hakusanalla.
Useassa paikassa haukutaan Predigtorit epätarkoiksi ja aika monessa haamu oli toisella testillä ollut positiivinen. Pitäisiköhän käydä uudestaan apteekissa hakemassa joku toinen merkki?
Kauhea olo - ollakko pettynyt vai onko oireet ja (ehkä) näkemäni haamu totta - voinko iloita.
kp 37/32-33
Oon kans lukenut täältä ja muualta, että noi Predigtorit ei ois kovin luotettavia testejä. Eräs tuttavani oli just sillä tehnyt ja oli antanut negaa, mutta siltikin oli raskaana :)
Täällä kanssa odotellaan menkkoja, tai sitten ei. Olisi pitänyt alkaa eile, tiistaina tein herkän testin, josta nega. Silloin ja myös eilen tuli sormelle punaista koittaessa. Eilen myös järkyt kivut. Ei vaan vuotoa kuulu...
Aamulla sitten sorruin ja tein prisman testi, siihen tuli haamu. Antaakohan toi testi vääriä plussia?!? Eipä ole kokemusta, mä noilla netin herkillä oon yleensä testaillu....
Mutta tsemiä, että päästäis tauolle hommista keväällä!!!
Taijan itekkin olla hätäinen, ko en malta oottaa la asti, vaan kävin tänään ostaan testin ja teen huomenna aamusta sen. Toisaalta tuntuu niin turhalta tehä se, että tulee taas sama vastaus, ko viimeksi - mutta ei se ota, ellei anna ;) Tänään on kyllä yököttänyt ja mistä - pojan korvavaikusta, jota jäi korvakuumemittarin muovisuojukseen :DDDD Kyllä meikä normisti pystyy putsaan lasten korvat, mutta tänään tökki ja kunnolla! Hetihän mulla tosiaan nousi toiveet kaakkoon, ko aiemmin oon voinut samoin oottaessani kakkosta ja siivotessani koirulin oksupaskoja.
Katellaan....!
Kyllä mun mielestä Hekle vaikuttaa hyvältä, mutta kannattaa varmistella vielä toisella testillä. AmaliaJoel sullakin kuulosti lupaavalta. Paljon paljon onnea tuleville päiville kun ne kävään työvuorot ratkeaa ; )
Kohta mä olen täällä vaan yksin odottelemassa.....
PlussiaPlussia
Ei mitään muuta kuin olenko raskaana vai enkö ole. :) kovasti on tänäänkin yököttänyt ja vatsa on kipeä vähän kuin täti olisi tulossa. Mitään merkkiä ei kuitenkaan siihen suuntaan ole. Päätin että viikonloppuna testaan seuraavan kerran jos tätiä ei ole näkyvnyt.
Töihinkin pitäisi keskittyä. Ystäväni tietää tästä yrityksestämme ja hän sanoi ihanasti: "ei sillä ole väliä jos ajatukset harhailee, kyseessä on kuitenkin suurin ja tärkein projekti ihmiselämässä".
Testipä oli yllättäin nega, mutta taas tänään aamulla meinas laatta lentää, ko meän 2 vee päätti tunkea kätensä omaan kakkavaippaansa, yöks! Hyvä, jos saatoin hänen kätensä pestä yökkimättä - on tää niin tätä ittiänsä taas, ettei oo tosikaan. Kerroinkin vissiin tuolla Maalismuruissa siitä, mitä tapahtu eilen eli mulla alko yököttään pojan korvavaikku!!! Siis haloo kuinka naurettavalta toi kuulostaa :DDDD Mun raskautumishistoriaan tukeutuen, nii sen mukaan mulla tulis plussa testiin vasta viikon päästä. Sitten ois se 2 viikkoa siitä pitäis alkaa menkat-päivästä. Hajuaisti on taas astetta terävämpänä.
Koitetaan ystävät jaksaa, jookos!
Kyllä se on sydäntäsärkevää nähdä se tyhjä lokero testissä. Sunnuntaina tein rohkein mielin uuden testin ja täysin tyylipuhdas negatiivinen. En tiedä mistä se edeltänyt haamu oli?? Olikohan mulla vaaleanpunaiset lasit päässä :)
Tosin ei oo tätiä edelleenkään näkynyt! Mihin lie ojanpenkalle tuupertunut helteessä? Saisi tulla niin pääsisi huhtikuuta yrittämään.
Eräs tuttava esitteli ultrakuvaansa...niin kaunista katseltavaa ja samalla se särki sydämessä niin julmetusti: Voi kun se olisi minun lapseni kuva!
Tsemppiä kaikille!
Eli samoilla mennään edelleen eli ei uutisia niin minkäänlaisia. Ei tätiä, mutta ei muutakaan. Mulle on tulossa loppuviikoksi kesävieraita ja tarkoituksena käydä katsastamassa terassitarjontaa ja yöelämää. Tätä syynä käyttäen tein sitten tänään testin, niin että tietää mitä siellä terassilla sitten juo. Testi sanoi, että siideriä jäillä eli näillä mennään... En ole vielä viitsinyt liittyä huhtikuisiin. Odottelen ensin sen tädin ja sitten uudella innolla ovista testailemaan.
Olipa Hekle ikäviä uutisia, toivottavasti nappaa nyt sit huhtikuun muru ja paljon tsemiä myös muille jotka ovat täällä kirjoitelleet!
Tulihan se täti sieltä...tai siltä vaikuttaa. Voiko toive raskaudesta olla niin kova että se sekoittaa kierron niin pahasti? nyt siis kirto 42 pv, norm. 32-33 pv. Tai onhan mulla joskus ollut näitä pidempiä kiertoja ennenkin. Siis siirtymiseni huhtikuisiin oli oikea päätös!
Maalismuru on täällä toiveissa ja vielä tätiä ei ole näkynyt kylässä. Piti olla jo 3-4 pv sitten ovella. 4 pv sitten tein testin, joka nega. Nyt sitten on tuntevinaan jos jotain oireita. Päässäkö heittää vai oikeasti raskaana? Uuden testin ajattelin tehdä vasta perjantaina tai lauantaina, jos täti pysyy poissa. Vielä kuitenkin toivon ja luotan että unelmista tulee totta ja toimistohommat menee ensi keväänä tauolle :)