Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkkituttavani piti vähän outona sitä että...

Vierailija
07.07.2010 |

mun 7v ja 5v lapset (tyttö ja poika) kylpevät vielä yhdessä. Ihmettelen kyllä heidän ajatusmaailmaansa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin saunoin veljen kanssa murkkuikään asti, jenkeissä siitä tehtäisiin lastensuojeluilmoitus

Vierailija
2/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulevat kaymaan, niin heille on jo uutta se,e tta kengat otetaan pois sisalla. Tai se etta suomalaiset miehet ovat ilman paitaa mokilla kesalla. Joten tuon alastomuuden kauhistelun ymmartaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaihtarinakin siellä, mutta ikinä en oppinut ymmärtämään tuota osaa heidän ajatusmaailmastaan.

Vierailija
4/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 4v menevät yksin suihkuun kun ei vanhemmat voi olla lapsen edessä alasti, mutta sitten 7v esiintyvät verkkosukissa pyllyä pyörittämässä koulun kevätjuhlassa.

Vierailija
5/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kaksinaismoralistinen maa, että tuo on ihan ymmärrettävä ajatus heiltä, että lasten kylpeminenkin on sopimatonta. Toivottavasti ette käy perhesaunassa, tai tuttavasi pyörtyvät järkytyksestä.

Vierailija
6/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on niin vapaamielisiä että meitä suomaalaisia kauhistuttaisi sellainen elämä.

Vierailija
7/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen amerikkalaisia, jotka ovat todellakin niin liberaaleja sukupuoliasioissa, että keskivertosuomalainen vetäisi pullat henkeen jos tietäisi. Se on iso maa, ja 300 miljoonaan mahtuu monenlaista.

Vierailija
8/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen amerikkalaisia, jotka ovat todellakin niin liberaaleja sukupuoliasioissa, että keskivertosuomalainen vetäisi pullat henkeen jos tietäisi. Se on iso maa, ja 300 miljoonaan mahtuu monenlaista.

Kyllä Suomestakin löytyy niin vapaamielistä väkeä, että keskivertosuomalainen tukehtuisi pullaansa. Mutta keskimäärin suomalaiset ovat reippaasti vapaamielisempiä alastomuuden suhteen kuin amerikkalaiset. Ääripäitä tietenkin löytyy molemmista kansoista, amerikkalaisista isona kansana varmasti vielä enemmän. Kumpaakin ääripäätä.

Ja suomalaiset ovat nimenomaan vapaamielisiä alastomuuden suhteen, ero ei ole niinkään iso sukupuoliasioissa. Se mikä suomalaista hämmentää on, että (keskivertoamerikkalaiselle) alastomuus on melkein sama kuin sukupuoliasiat. Suomalaiselle nämä kaksi asiaa ovat enemmän erillisiä asioita, eikä monessa tilanteessa missä on läsnä alastomuutta moni suomalainen ei edes osaa yhdistää sitä mitenkään seksiin tai sukupuoliasioihin.

t. 4

Vierailija
9/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet luulotteleva arvailija... ei mitenkään voi sanoa että USA on sitä ja USA on tätä, kun se on niin suuri liittovaltio ja olot vaihtelevat osavaltioittaina ja counteittain tosi paljon.

Kulttuurit ovat erilaisia ja suomalainen alastisaunominen ja -kylpeminen ei todellakaan ole mikään maailmalla vallitseva tapa.

on niin kaksinaismoralistinen maa, että tuo on ihan ymmärrettävä ajatus heiltä, että lasten kylpeminenkin on sopimatonta. Toivottavasti ette käy perhesaunassa, tai tuttavasi pyörtyvät järkytyksestä.