Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En syö koskaan makkaraa. Jos pakotettaisiin syömään,

Vierailija
07.07.2010 |

varmaan oksentaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oksentaa, jos syö ja ei tule sitten itsekään syötyä, kun ei se mitään niin hyvää kerran ole.

Vierailija
2/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumartaa ja antaa raikuvat aploodit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyläpaikassa grillimakkarasta. Eivät voi ymmärtää, että joku ei halua. Miksi pitää grillata juuri makkaraa, kun kaupoissa on niin paljon vaihtoehtoja, kanaa, kalaa, naudanlihaa? ap

Vierailija
4/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani jokainen syö mitä itse haluaa, enkä jaksa tuollaisia asioita edes miettiä sen kummemmin.

Vierailija
5/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole sinun oma temmellyskenttä, jossa on vain sinun säännöt mistä saa kirjoittaa.

Vierailija
6/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaroita voi olla jemmassa koska niissä on myyntiaikaa.

Nykyään makkaroissa on paljon valikoimaa toisin kuin kolmekymmentä vuotta sitten.

Itse pidän lihaisimmista makkaroista kuten Wilhelmiina ja Kabanossi, pidän myös Bratwursteista. Jauhomakkarat ei nappaa.

Jos tietää menevänsä kyläpaikkaan jossa grillataan voi viedä mieleiset grillattavat mukanaan.

Vierailija
7/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyläpaikassa grillimakkarasta. Eivät voi ymmärtää, että joku ei halua. Miksi pitää grillata juuri makkaraa, kun kaupoissa on niin paljon vaihtoehtoja, kanaa, kalaa, naudanlihaa? ap

mutta makkara on helppo, sen takia se varmasti monelle jää ainoaksi grillattavaksi. Eikä se kieltäytyminen ole suinkaan niin ihmeellistä kuin luulet, taidat olla aika draamakuningatar.

Vierailija
8/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Tero

Vierailija
9/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, kun joutuu elämään noin rajoittunutta elämää! Onneksi minulla ei ole mitään irrationaalisia ruokarajoitteita, nälkääni söisin lähes mitä tahansa mitä tarjotaan. Elävät madot ja toukat kyllä voisivat tehdä tiukkaa, koska mitään elävää en haluaisi syödä.

Vierailija
10/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet sitä kauhistelevat, jos kieltäydyn vaikka kyläpaikassa grillimakkarasta.

En ole koskaan syönyt. Eikä kukaan ole kauhistellut.

Yleensä kai grillaajat tiedustelevat etukäteen mieltymyksiä. Jos eivät niin kuitenkin yleensä tarjolla on jotain muuta (perunoita, salaattteja tms.), jota voi syödä. Makkarattomuudesta on tuollaisessa tilanteessa turha tehdä isoa numeroa. Jos kysytään, sanon, etten syö makkaraa, mutta kehun vastavuoroisesti muut tarjoilut.

Vierailija
11/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoleen tungettuja sisäelimiä. ap

Vierailija
12/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "mitä te nyt makkaraa minulle tarjoatte". Usein onkin omat grillattavat mukana, mutta tätä makkarasta kieltäytymistä ihmetellään kuin olisin joku friikki. ap

Vierailija
13/13 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti olikin se, että oksentaisit jos joutuisit syömään...

Makkarassa ei taida läheskään aina olla sen enempää sisäelimiä kuin suoltakaan, mutta mistäs minä tietäisin, kun grillaan yleensä lihaa ja kasviksia, joskus kalaa. Jos kyläpaikassa on makkaraa tarjolla eikä muuta ruokaa, niin syön kyllä jos on nälkä.

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi