Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tulee tästä mielen? Ihminen, joka on käynyt terapiassa 7 vuotta?

Vierailija
06.07.2010 |

käynyt siis yksityisellä psykoterapeutilla 7 vuoden ajan, joista kaksi on ollut kelan kustantamana. Loput on käynyt ihan omakustanteisesti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joko riippuvainen terapeutista tai sitten tosi ongelmainen.

Vierailija
2/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt siis yksityisellä psykoterapeutilla 7 vuoden ajan, joista kaksi on ollut kelan kustantamana. Loput on käynyt ihan omakustanteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoton tapaus.

Vierailija
4/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaan käyvät loppuelämänsä terapeutilla ja thats'it. Jotkut näyttelijätkin saattavat käydä terapiassa muuten vaan.

Vierailija
5/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiassa

Vierailija
6/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim saadakseen eläkkeen tms?

Vierailija
7/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Yksi hullu, joka on joutunut tuossa pelossa lamppaamaan ns. Terapiassa, tosin ei maksullisissa.

Vierailija
8/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sellainen ongelmissa vellominen on elämäntapa. Terapeutti on vain yksi n. kymmenestä tahosta, joille päivästä toiseen ja viikosta ja vuodesta toiseen jauhetaan samoja asioita. Ei näe, että itse asiassa elämänsä on ollut jo vuosia ihan hyvällä mallilla, hinnalla millä tahansa vaan pitää saada draamaa ja vaikeuksia itselle.

Vierailija
9/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAUSTAT TARKEMMIN! ITSE EN AINAKAAN MITÄÄN "OLETTAMUKSIA" ASIASTA TEKISI. PYRIN MUUTENKIN TEKEMÄÄN MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN OLETTAMUKSIA ASIOISTA.

Vierailija
10/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se aika riitä mihinkään. Claes Anderssonkin kävi muistaakseni kuusi tai seitsemän vuotta terapiassa ja voiko sen fiksumpaa ihmistä olla.

Vierailija
11/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla lievää masennusta kummempaa ole. Tuskin kukaan minusta mitään poikkeavaa ulospäin huomaa.

Vierailija
12/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lisätään informaatiota sen verran, että terapiassa ei ole käyty enää kahteen vuoteen, henkilöllä on vakituinen työ ja lapsia.

t:ap

Vierailija
13/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tulee vähäisellä informaatiolla ihmisten mieleen.

Äsken kerroin vähän lisää, ja odotan mielenkiinnolla vastauksia

ap

TAUSTAT TARKEMMIN! ITSE EN AINAKAAN MITÄÄN "OLETTAMUKSIA" ASIASTA TEKISI. PYRIN MUUTENKIN TEKEMÄÄN MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN OLETTAMUKSIA ASIOISTA.

Vierailija
14/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lisätään informaatiota sen verran, että terapiassa ei ole käyty enää kahteen vuoteen, henkilöllä on vakituinen työ ja lapsia.

t:ap

että mikä ihmeen arvontaleikki tämä on?

sano suoraan mitä ajat takaa.

Vierailija
15/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lisätään informaatiota sen verran, että terapiassa ei ole käyty enää kahteen vuoteen, henkilöllä on vakituinen työ ja lapsia. t:ap

Voisit jo ap paljastaa, jos tiedät asian taustat. No yhden asian voisin ajatella; Jos terapia on johonkin asiaan auttanut, niin on ollut järkevä, kun on laittanut rahat terapiaan.

Vierailija
16/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tulee vähäisellä informaatiolla ihmisten mieleen. Äsken kerroin vähän lisää, ja odotan mielenkiinnolla vastauksia ap

sama (ja kirjoitin edellisenkin viestin, jos joku ei kirjoittanut väliin)

Vierailija
17/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on valinnut terapiamuodoksi psykoanalyyttisen suuntauksen. Toivottavasti saanut terapiasta kaipaamansa avun.

Vierailija
18/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tulee mieleen, että on ihminen, joka haluaa pitää itsestään huolta ja voida hyvin rahasta piittaamatta.

Onko tuo nyt niin epätavallista?

Vierailija
19/19 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo aikamoisesta motivaatiosta, että pystyy sitoutumaan analyyttiseen terapiaan. Saattaa olla itse "alalla" ja tarvitsee psykoanalyysin tms omaa terapiakoulutustaan varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi