Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Toukokuun Toukat 2010 Heinäkuuhun***

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heinäkuuta, vaikka "pitkällä" jo onkin. Löysinkin tuon Fb:ryhmän ja laitoin sinne pyynnön (en osannu ensi kattella ryhmää.. typerä minä..)

Laitetaas kuulumisia.. Ukkopieni on aika vaativainen tapaus, nauraa kuin naantali kun sattuu sille tuulelle mutta muutoin onkin hepussa miellyttämistä, sylissä.. joo, mutta ei missään nimessä makuulla, pystyasennossa mutta EI paikallaan. Vaunussa, kun ne etenee, heijata ei oikein saisi.. repussa miehellä, ei mulla (haluais vaan imeä, kun on kikki liki) nyt on kantoliinassa so far so good.. ihan tuttua, esikoinen oli samanlainen, muta kun nyt on nuo toisetkin joita pitäs joinkin huoltaa.. ohi meneväinen toki tämäki vaihe. Ukkonen on kyllä niin jäntevä ja potkottava, että kiirekin tuntuu olevan. Ihana kuiskin ja niin omasoma :)

Jatkoja kera vavelien

Gibbonen ja ukkonen 6vkoa

Vierailija
2/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pari sanaa, sitten uimaan perheen kanssa. Eilen oltiin tytön kanssa lääkärissä 6 vko tarkistus, kaikki näytti oikein hienolta. Painoa tytöllä oli 4430 g ja pituutta 55 cm. Elämä tytön kanssa oikein ihanaa ja rauhallista. Välillä kukutaan enemmän ja välillä vähemmän. Rytmiä ei oikeastaan ole enää. Kuitenkin öisin nukkuu tyttö pitkän pätkän. Hereillä ollessaan hän seurustelee innokkaasti, väläyttelee leveää hymyä ja ääntelee kovasti. TÄysimetyksellä mennään. Ennen vauvaa mietin, että riittäähän se rakkaus sitten tälle pahnan pohjimmaiselle kuopukselle, nyt tiedän riittää se. Ihana, rakas, suloinen on tyttöni.

Gibbo: Meillä oli kakkonen haastava vauva, vaunuissa nou, lattialla nou, hoitopöydällä nou, sylissä jees, tissi suussa sylissä tupla jees. Kovin oli rakas tämä meidän vaativa poikanen ja nyt kun muistelen vauva-aikaa, olin niin onnellinen silloinkin, vaikka elämä oli sillisalaattia ja huutoa. Tutun kuuluista teidän elo on, voimia lähetän täältä ja toivon kovasti jaksamista sinne. Se helpottaa, sen lupaan. Ja muista ole itsellesi armollinen. Muistan istuneeni keskellä hyvin pölyistä lattiaa pelaamassa afrikan tähteä esikoisen kanssa huutava kakkonen sylissä ja silloin se valkeni, tämä hetki juuri tässä on tärkeä meille, väliäkö parilla (tuhannella) pölypallerolla on.

Tämähän herkäksi vetää, nyt kone kiinni ja kesästä nauttimaan

Jean+Tyttö 6 vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä valmistellaan vasta ristiäisiä, ovat ensi sunnuntaina. Nimikin on hakusessa, kun näin loppusuoralla tajusin että mun serkulla on juuri sen niminen tyttö kuin oli ajateltu nimeksi...ei tosin juurikaan olla tekemisissä, mutta silti. Mies ei oikeen sitten muuta nimeä diggaile.

Typy oli 1kk neuvolassa 52cm pitkä ja painoi 4055g. Ensi viikolla on kakskk neuvola ja jälkitarkastus. Olen odotellut sitä 6vkon tiheänimua, mutta ei sitä ole tullut, joten meillä mennään aika kivasti kellon kanssa. Syöntivälit on pääsääntöisesti 3h, illasta ja aikaisin aamusta syö (parin tunnin välein) tiheämpään. Täysimetyksellä ollaan vielä, aion siis koettaa päästä 3kk:n näin. Kakkonen lopetti imemisen kolmen kk:n iässä ihan itse, saapa nähdä miten nyt käy.

Vähensin kahvinjuonnin yhteen-kahteen kuppiin päivässä niin illat rauhoittui huomattavasti. Hereillä ollessaan ei kyllä viihdy muualla kuin sylissä ja pystyssä että näkee =). Hymyilee ja juttelee jo hieman. Hoitopöydän päällä oleva mobile on hurjan kiva =)

Ihana ilmaisu tuo omasoma, se on kyllä just niin! Olen monta kertaa miehelle sanonut että olipa hyvä että saatiin tämä vauva!

Aurinkoisia päiviä (toivottavasti hiukan viileneviä) toivottelee cicero+ typy melkein 2kk.