Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mokassut asunnon ostossa? Kauanko asuitte asunnossa?

Vierailija
05.07.2010 |

Mikä oli vikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo mokannut mutta olen ostanut hometalon, homeisen ja perustaltaan liikkuvan kesämökin alueelta jolla oli rakennuskielto ja nyt olen ostamassa taloa, jonka hinta on korkeampi kuin sen arvo vaikka siellä ei tiettävästi hometta olekaan (kaikki muut ongelmat kyllä). Mä olen tiennyt näistä ominaisuuksista kaupat tehdessäni.

Siinä hometalossa me asuttiin 5 vuotta. Ei tultu sairaksi, päinvastoin. Pääasiassa se talo kuitenkin oli ostettu siksi, että hölmömpikin näki, että tonttimaan hinta ko alueella nousee. Kun pelkän tontin hinta oli kohonnut kuusinkertaiseksi siihen nähden, mitä me maksoimme tontista ja talosta, purimme sen ja rakensimme uuden tilalle.

Siinä kesämökissä mökkeillään vieläkin. On tehty vähän remonttia ja home on suurimmalta osalta haihtunut ja kosteus ja routavauriot kuivuneet. Remontti on kuitenkin kesken, kska nyt näyttää siltä, että serakennuskieltokin kumotaan ja me saadaankin ehkä rakentaa siihen uusi mökki. Arvatkaapa vaan, paljonko sen paikan arvo nousee siinä vaiheessa?

VIimeisestä kaupasta ei kukaan vielä tiedä. Tai no, moni kyllä tietää ja pitää sitä yhtä höllmönä kuin noita kahta edellistäkin. Me ollaan kuitenkin tienattu niillä satoja tuhansia euroja, niin että vaikka tällä kertää menisi syteenkin niin se tappio on jo varaa kantaa.

Vierailija
2/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivat neljä vuotta sitten kalliin ja erikoisen talon. Ihan oli heidän silmään ja aika uniikki muutenkin. Isä kuoli pari vuotta myöhemmin ja talo on aivan liian iso äidille yksin. On myynyt sitä kaksi vuotta ja takkiin tulee rajusti. On tosi masentunut tilanteesta, jossa 670 000 Euroa maksoivat ja paras tarjous 390 000 Euroa tähän mennessä. On valmis häviämään kaupassa, muttei noin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivat neljä vuotta sitten kalliin ja erikoisen talon. Ihan oli heidän silmään ja aika uniikki muutenkin. Isä kuoli pari vuotta myöhemmin ja talo on aivan liian iso äidille yksin. On myynyt sitä kaksi vuotta ja takkiin tulee rajusti. On tosi masentunut tilanteesta, jossa 670 000 Euroa maksoivat ja paras tarjous 390 000 Euroa tähän mennessä. On valmis häviämään kaupassa, muttei noin paljoa.

Vierailija
4/6 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo mokannut mutta olen ostanut hometalon, homeisen ja perustaltaan liikkuvan kesämökin alueelta jolla oli rakennuskielto ja nyt olen ostamassa taloa, jonka hinta on korkeampi kuin sen arvo jo varaa kantaa.

Ei voi siis sanoa että hinta on korkeampi kuin arvo.

Vierailija
5/6 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristökunnassa, vähän syrjässä, mutta hienolla tontilla. Iso ja tosi persoonallinen talo. Ei ihan standardia missään suhteessa. Juuri sellainen, että moni ei ymmärrä. Siinäpä se. Liian kallis, liian syrjässä ja liian erikoinen. Sinänsä vastaavan rakentaminen sinne tontteineen tulisi hurjan kalliiksi.

t: se vanhempien asuntokaupasta kirjoittanut.

200 neliön lukaali Munkkinien rannassa?

Vierailija
6/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 neliön lukaali Munkkinien rannassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi