G: Minkä arvosanan sait gradusta/diplomityöstä/lopputyöstä jne.? Olitko tyytyväinen siihen?
Kommentit (36)
Sain Gragusta Magnan Helsingin yliopistosta, mikä vastaa vähintään eximiaa maaseutukaupunkin yliopistojen antamista vastaavista tutkinnoista.
ja peräti 3 tuntia tein töitä!
- merkonoomiksi valmistuin, hyvin työlistynyt.
Työ oli niin surkea ettei siitä olisi pitänyt saada kuin 2-3 maksimissaan. Proffa hehkutti ( kun ei ymmärtänyt aiheesta mitään; laman aikana työnaiheet oli kiven takana)
toisesta gradusta eximian ja toisesta erinomaiset tiedot. Olen tyytyväinen ja nykyään tutkijana.
asialla ei ollut mitään merkikitystä, koska työn teettänyt firma oli erittäin tyytyväinen (ja sielläpä työskentelen edelleen)
Oikeasti yskin kirjoituspuolen kasaan viikossa, edellisellä viikolla olin keksinyt aiheen ja hommannut kirjat. Kolmosen kehtasivat antaa, vaikka oli niin kaikin puolin paska, että hyväksymisen jälkeen tuhosin kaikki digitaaliset versiot, enkä koskaan jättänyt työtäni oppilaitoksen kirjastoon.
Olin erittäin tyytyväinen. Aiheena haastava tekninen tutkimus- & kehitystyö yhdelle Suomen suurimmista firmoista.
Erityisesti siksi olin tyytyväinen, että ala työllistää lähes yksinomaan miehiä ja naisena ylitin firman miespuolisten työntekijöiden odotukset reilusti eli kyllä me akatkin pärjäämme tällä alalla =)
Todella tyytyväinen, tosin sen eteen tehtiin töitä 1,5 v. Muut ihmetteli ettei siitä tullut stipendiä.
Nyt kun jaksais taas aloittaa ylemmät ja uuden työn.
insinööri (AMK) 4
Diplomityö 3
Tyytyväinen olen, sillä omaan pahan lukivian sekä olin töissä, rakensimme taloa ja lapsiakin oli.
Olin tehnyt mittavan tutkimuksen josta tuli julkaisukin, mutta sain vain m:n. Meidän laitoksella annettiin edellisenä vuonna yksi eximia. Laudaturista olen kuullut että joku on joskus sellaisen saanut. Ärsyttää että meillä on niin tiukat vaatimukset ja toisaalla voi paljon vähemmällä vaivalla saada paremman numeron.
koska sillä rykäisyllä oli omasta mielestäni siinä ja siinä, meneekö läpi. Oma vika, kokopäivätyö, raskaus, taapero, raksa ja lopputyö ei oikein ollut hyvä yhtälö.....
Sain T2 ja tiedän, että paljon paremminkin olisi tuon voinut vetää läpi. On kuitenkin ok, eikä tuo arvosana ole ainakaan toistaiseksi millään tavalla vaikuttanut työelämässä. En ollut raskaana eikä raksaa, lapsikin oli jo 5, mutta työmatkaa tuli monta tuntia päivässä ja parisuhdekriisi ja ero sekä muuttokuviot vaikuttivat aika paljon.
ja olin onnessani :) Tein sen eteen kyllä töitäkin ja otin kaiken kritiikin vastaan rakentavasti ja olin valmis tekemään muutoksia joustavasti. Tarkastuksia ja apua opettajilta kannattaa kyllä ahkerasti kysellä...
melko kovan työn takana "maaseutukaupunkimme" yliopiston englannin laitoksella, joka oli tunnettu vaativasta arvostelusta. Sitä parempi arvosana olisi ollut jo huippusuoritus.
(klassisen) matematiikan gradusta. Olin tyytyväinen.
Sain 5 opinnäytetyöstä amk:ssa,tosi hyvin vedetty kun tosiaan heräsin viikkoa aikasemmin tekemään sitä :)
Olin todella tyytyväinen. Ei sillä arvosanalla tosin ole merkitystä ollut, mutta tulipahan itselle hyvä mieli.