Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tulossa kylään, mies ei ole siivonnut krapulansa takia, mä itken

Vierailija
05.07.2010 |

Anoppini on hullun tarkka siisteydestä. Yleensä olemme siivonnut häntä varten yhdessä melko huolellisesti. Olin eilisen ja tän päivän töissä. Eilen siivosin minkä ehdin, ja mies makasi krapuloissaan. Tänään miehellä oli iltavuoro ja lupasi siivota aamulla ennen töitä.

Se ei ole tehnyt muuta kuin imuroinut HUONOSTI, esim. sängyn alla on kamalat villakoirat. Mulla on inhottavia liitoskipuja (rv 34) enkä jaksa tai voi kamalasti rehkiä.

Anoppi on täällä minä hetkenä hyvänsä ja mä olen itkenyt silmäni turvoksiin. Tekisi mieli olla avaamatta ovea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot raskaana ja oot tehny päivän duunissa. ei sun enempään tarvii revetä jos toinen makaa räkä poskella kotona. Pyh, sanot vaan ku anoppi tulee, että voi voi ku tuo meidän Timppa on ollu vähän heikossa hapessa eikä jaksanu siivota vaikka olis sillä aikaa ollu.

Vierailija
2/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa koko tilanne anopille. Ei varmaan ole tarkoitus, että anopin tulo aiheuttaa tuollaista teidän perheessä. Vaikka olis kuinka tarkka siisteydestä niin en usko että se jättäis tulematta sen takia että ei aina ole nuoltu lattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi kiinnostaa jos anoppi on joku siivousneurootikko. Pysyköön anoppi himassaan, jos ei kotinne miellytä. Vai onko sinulla joku erityinen syy nuoleskella anoppia - perintö kenties?

Vierailija
4/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä VI**N väliä, onko koti tiptop, kun miehen äiti tulee kylään? Etenkin, jos epäsiisteys johtuu siitä, että hänen oma poikansa on maannut krapulassa ja jättänyt siivoamatta sovitusti?

Kylään tullaan kyläpaikan ehdoilla. Teillä on just niin siistiä, kun teillä on, eikä anopillasi ole siihen mitään nokan koputtamista (jos ei tykkää kyläillä vaatimustasoaan epäsiistimmissä kodeissa, jättäköön kyläilemättä). Mikä kiltin tytön syndroma sinulla oikein on, jos pitää jokun kyläilijän vaatimusten mukaan puunata ja oikein liitoskipujensa kanssa työpäivän päätteeksi huhkia?

Enpä ole koskaan moista kuullut! Itsekin toki tykkään laittaa asunnon siistiksi, kun vieraita tulee, mutta jos en syystä tai toisesta ehtisi/jaksaisi, niin sitten ehkä pahoitellen mainitsisin asiasta, mutta en todellakaan ottaisi asiasta tuollaista stressiä. Siis ihan kuin anoppisi asettaisi jotkut vaatimukset vierailuilleen...Uskomatonta!

Vierailija
5/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, perintöäkö kyttäät, kun hypit jonkun muorin pillin mukaan. Ryhdistäydy.

Vierailija
6/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kaikkea surkeaa omanarvontuntoasi. Sinun ei tarvitse evääsi liikauttaa miehesi äidin vierailun eteen. Mies hoitakoon itse tarjoilut yms, jos haluaa. Mikä sinua ap vaivaa? Miksi sinu pitäisi siivota? Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
7/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetatko itsekin jotain siivousvaatimuksia, kun menet kylään? Vaaditko kenties anoppia vähän sotkemaan kotonaan, kun menette sinne, koska et ehkä pidä tiptop-kämpistä?????

Vierailija
8/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushuuruissa sitä ei välttämättä jaksa kuunnella jonkun siivoushullun arvostelua...mutta ole rehellinen, jos asia tulee puheeksi, jo on kumma jos ei ymmärrä.Ja huonostippa se on oman poikansa sit kasvattanut, joten eihän se sun häpeä ole:)

Vierailija
9/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hormonihuuruissa, raskaana ja helteellä työpäivän jälkeen siivonnut, niin eiköhän seuraavat sanat irtoa aika helposti: PAINUN KUULE ÄMMÄ VITTUUN TÄÄLTÄ, JOS ON VALITTAMISTA JA TAKAISIN EI MUUTEN TARVI TULLA.

Vierailija
10/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatyylisen teinin tasolle vajota. Kokeile, ap, esim. seuraavaan tapaan:

"Hyvä anoppini. Olet nyt vierailulla MEIDÄN kodissamme, ja meidän kodissamme siisteystaso on tämä. Joskus se on ehkä vielä sotkuisempi, joskus siistimpi (mutta ei nyt, kun odotan pojanpoikaasi/-tytärtäsi raskausviikolla 34, enkä ole liitoskipujeni vuoksi kyennyt siivoamaan. Poikasi lupasi kyllä muuten siivota, mutta laistoi siitä krapulansa takia). En suvaitse omassa kodissani arvostelua vierailta. Olet aina tervetullut kotiimme sellaisena kuin se on, mutta siinä vaiheessa, jos alat arvostella kotiamme vierailun aikana, joudun pyytämään sinua lähtemään. Tuliko selväksi?"

Vierailija
11/13 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna miehesi hoitaa asia. Piste.

Vierailija
12/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauhea mies sulla?

Vierailija
13/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti näitä ikivanhoja ketjuja nostelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan