Ystävän miesystävällä on netissä seuranhakuilmoitus!
Ilmoitus ei hae seksiseuraa vaan "elämänkumppania". Kuva on. Mitä teen? Kerronko ystävälle? Voiko olla että ilmoitus on vain hupia?
Kommentit (28)
meikäläistä huijannut nettideitti-tuttavuus... Siis paljastui että naisia joka sormelle vaikka ei ikinä olisi uskonut! Asuu Etelä-Suomen pikkukaupungissa...
tänne linkki kyseisestä roikaleesta. Vaimo ehkä palstailee ja löytää kultansa täältä... Ja me muijat voidaan lähettää sille ukolle s-postia.
ja miksei naisellakin useampi kierroksessa. Eli jäädään siihen treffailu-koukkuun eikä osata lopettaa. Onhan se jännittävää aina tavata uusia miehiä/naisia... Toivottavasti ap on ystävänä jo kertonut asiasta.
Päätin kertoa ystävälleni miehen ilmoituksesta. Mutta! Ilmoitusta ei enää löytynyt! Olin nähnyt sen vielä pari päivää sitten, mutta nyt sitä ei enää ilmeisesti ole olemassa. Tässä tilanteessa olisin tosi hölmö jos nyt kertoisin ystävälle. Toivottavasti se oli vain joku kokeilu miehen puolelta. Täytyy kysyä ystävältä kautta rantain onko heillä kaikki hyvin. Olisi surullista jos edes kunnollisen oloisiin miehiin ei voisi luottaa, jos vaikka olisikin jotain ongelmia. No, en joka tapauksessa aio kertoa ystävälle tästä.
ap
ei kukaan "vahingossa" laita ilmoitusta nettiin tai edes "unohda" sitä sinne, täysin tietoista pettämistä
Eihän tuo nyt mitään pettämistä ole. Jos mies on vaikka käynyt vilkaisemassa, että onko profiili yhä auki. Ja onhan se jo sen poistanutkin. Saattaa minullakin olla joku profiili jossain vaikka en muista enää salasanojakaan.
ei kukaan "vahingossa" laita ilmoitusta nettiin tai edes "unohda" sitä sinne, täysin tietoista pettämistä
muistin juuri, että minulla on seuranhakuilmoitus netissä :D
Tosin ap taisi sanoa, että sillä sivustolla on kirjautumispäivä. Minun ei.
minkälainen Auervaara vain :D t. Niihin monta kertaa törmännyt