Ystävän miesystävällä on netissä seuranhakuilmoitus!
Ilmoitus ei hae seksiseuraa vaan "elämänkumppania". Kuva on. Mitä teen? Kerronko ystävälle? Voiko olla että ilmoitus on vain hupia?
Kommentit (28)
mutta mietin että jos he ovat vaikka sopineet että meis saa pitää ilmoitusta, tai jos mies ei oikeasti etsi seuraa, niin on noloa ja vähän tunkeilevaa kertoa mitä olen "saanut selville".
ap
sinulle että aikovat erota ja mies voi myös siksi pitää jo hakemusta. Tiedän yhden tälläisen tapauksen ystäväpiiristäni, pitävät kulissiliittoa vuoden vielä(erinäisten syiden vuoksi) ja eivät kerro kuin muutamalle ystävälle asiasta.
tuollaisesta, aika törkeää! Voihan tietysti olla laittanut ilmoituksen ennen kuin tavannut ystäväsi ja unohtanut poistaa sen..?
noin vuoden ovat seurustelleet. En ole kuullut mistään ongelmista, ystäväni on vaikuttanut onnelliselta ja mies on kunnollisen oloinen. Siksi en haluaisi aiheuttaa turhaan draamaa! Mutta olen varma että ilmoituksessa on sama mies.
kuinka kauan ystäväsi on ollut ko. miehen kanssa yhdessä? Jos suht uusi tuttavuus niin voi olla heppu jolla säätöä joka suunnalla, mutta jos puhutaan vuosista niin olisiko sitten ero tulossa eikä haluta kertoa edes parhaille ystäville vielä?
Sanot vaan ihmetellen, että miehen kaksoisolento etsii seuraa netissä tai jotain ja laitat linkit ilmoitukseen. Totta kai tuosta pitää mainita ihan varan vuoksi, vaikka taustalla joku järkevä selitys olisikin.
jos ei ole itse kertojana sinkku -mitä sää sielä seuranhakusivulla teet? :)
mukavaa pyörittää montaakin naista samaan aikaan. Ei olisi ensimmäinen kerta kun tällaista kuulee :D
jos ei ole itse kertojana sinkku -mitä sää sielä seuranhakusivulla teet? :)
Omaa ilmoitusta ei kuitenkaan ole.
en kyllä keksi mitään järkevää syytä miksi miehellä olisi ilmoitus (tai siis miksi hänellä ON ilmoitus). Itse selailin ihan mielenkiinnosta ja viattomin tarkoituksin noita profiileja, mutta eihän se ole sama asia kuin laittaisi oman ilmoituksen!
ap
olenkin onnellisesti naimisissa ;) No jos et keksi mitään järkevää syytä miksi miehellä ilmoitus niin kerro toki ystävällesi, reilu peli?
käynyt sillä deittisivustolla? Eli jos siitä vaikka yli puoli vuotta aikaa niin en sitten kertoisi, mutta jos vaikka kuukausi sitten niin silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa ja kertoisin...
omalla nimelläsi/osoitteella ja katsot mitä mies sulle vastaa?!? Siitähän selviää jo paljon.
tule kertomaan mitä vastasi :) Av-mammoille harlekiinijuttuja livenä.
Olen itse deittaillut pari kertaa netin kautta. Osa miehistä (ja varmaan naisistakin) ovat sellaista samanlaista tyyppiä että laittavat ilmoituksen nettiin jo uudestaan siinä vaiheessa kun entisen kanssa alkaa suhde rakoilla.
Minulle kävi näin, tosin huomasin itse että mies oli laittanut ilmoituksen (tuli aavistus). Nostin kissan pöydälle ja hän myönsi toimivansa täysin paskamaisesti.
Suhteemme päättyi, näin että hän roikkui nettipalstalla vielä puolisen vuotta sen jälkeen. Sitten tulikin yksi päivä pyytämään takaisin. En ottanut.
Kerro ihmeessä. Sano ihan niin kuin asia on että kävit itse uteliaisuuttasi profiileja katsomassa. Tekee sitä muutkin.
Älä jätä kertomatta kaverillesi, varsinkin jos ovat vain vuoden seurustelleet. Ajattele miltä siitä sun kaverista tuntuu jos se myöhemmin hoksaa sinun tienneen ilmoituksesta.
Onko se ilmoitus kuvallinen, eli oletko varma että se on juuri sama mies?
ihmisiä tietysti olemassa. Jos kuitenkin olet 100% varma niin kerro kaverille, et ole oikea ystävä jos et kerro!
eikö se ole jo selvää!! Ajattele miten ystäväsi joutuu viilatuksi linsiin, jos tuo jatkuu ja mies vaan etsii seuraa itselleen. ja voittehan testata miehen. laita oma ilmoitus muulla nimellä, siinnä vähän ainakin saa suuntaa sille, mitä se mies oikeastaan netistä hakee.?