Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lapseton sisko on joskus huvittava

Vierailija
05.07.2010 |

kun luulee että kovasti tietää lasten kasvatuksesta kun on joskus jonkun artikkelin Seurasta lukenut. Tietää jopa niin paljon että voi kritisoida muiden tapaa kasvattaa lapsiaan (miten heitä ruokitaan, nukutetaan, komennetaan jne) Niinhän sitä tosin meistä aika moni luuli tietävänsä kunnes teki niitä lapsia ja sai nauraen havaita että ne vanhat käsitykset voi heittää romukoppaan. Minä ainakin tulin alas pilvilinnoistani rytisten :) Yksi esimerkki miehen siskosta...sanoi että lapsista tulee limuaddikteja jos heille annetaan limua pieninä. ei tajunnut ollenkaan että asiaan vaikuttaa niin moni muu asia kuten se että juodaanko perheessä joka päivä vain limuja vai yleensä maitoa tai vettä ja limut jätetään lauantain saunaan tai huvipuistoon!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten :)

Vierailija
2/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta kyllä tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattamaan lapsen paremmin kuin moni lapseton. Minä haluaisin lapselle rajat, joita monella ei ole ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan olet niin urpo, että annat limua pienelle?

Olen itse huomannut, että tolkuttoman tyhmyyden todistaminen, saattaa johtaa ylilyönteihin ja ns. kärjistykseen.

Vierailija
5/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

limsat, murot, karkit jne., niiden syöntiä on ihan turha "opettaa" lapselle. Ehtii kyllä vanhempanakin niitä syömään, jos halua riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän