Pelkään mieheni pettävän
Olen epäillyt asiaa jo noin vuoden verran. Joskus se menee ohi mutta palaa taas takaisin. Ei hän öitään ole viettänyt missään, kotona siis on yöt mutta tänäänkin hänellä on sairasloma päivä ja hän sanoi että täytyy käydä aamu palaverissa ja tulee sen jälkeen kotiin. Heillä siis on töissään joka maanantai palaveri ei siinä mitään outoa mutta soitin tuossa tunti pari sitten ja kyselin meneekö myöhään taustalla ei kuulunut mitään ääntä ja hän kuitenkin on tehtaalla töissä, muutenkin hän puhui jotenkin epänormaaliin tapaan. Tälläisiä tilanteita siis tulee jonku verran. muutama viikossa.
Meidän seksielämämme ei ole mitenkään vilasta. Ehkä 4-5 kertaa kuukaudessa. Tähän vaikuttaa kyllä suuresti se, että lapsemme 1v. nukkuu öitään välissämme joskus. Ennen mieheni kuitenkin yritti enemmän seksimme eteen. Nykyisin hän ei edes yritä.
Olenko ihan vainoharhainen? Edellinen miesystäväni petti minua ja uskon se vaikuttavan asiaan.
Kommentit (11)
ihmettelin jo sitä, miks mies ylipäätään menee palaveriin, jos ei ole muuten töissä...?!?
terveyskeskukseen aika tikkien poistoon ja hänelle sanottiin että voi vielä olla tämän päivän poissa. Päätti kuitenkin että menee käymään edes siinä viikkopalaverissa ja tulee loppupäiväksi kotiin. Eli en ole varma kirjoitettiinko hänelle sitä sairasloma päivää vai ei kun itse siellä tk:ssa oli sanonut että on menossa joka tapauksessa töihin.
Nämä "viikkopalaverit" on muutenkin jotenkin tullut tosi tärkeiksi hänelle, en edes aluksi tiennyt että tälläisiä on ja nyt ne on NIIN tärkeitä että hänen on pakko aina mennä töihin niin että ehtii niihin.. Outoa minusta että ennen ne eivät olleet tärkeitä ja nykyisin on.
AP
Ihmettelen kanssa suuresti, että sairaslomalla pitäisi mennä palavereihin?
Onko miehesi duunari vai esimiesasemassa? Varsinkin jos on "duunari", niin epäilyttävää, että käy saikulla palavereissa..
Mitäs jos kysyisit ihan suoraan?
niin voisi sanoa, että tuskin ne siellä tehtaallakaan palaveria pitää koneiden melussa, vaan jossain hiljaisessa palaveroitiin tarkoitetussa huoneessa? Mutta muuten kyllä kuulotaa aika inhottavalta, voimia sinulle! :)
mutta olen ottanut pettämisen yleensäottaen puheenaiheeksi. Hän on ollut aina vakavasti sitä mieltä että ei voisi pettää minua. Olen yrittänyt puhuessamme pettämisestä katsoa onko hän vaivaantunut tai jotenkin epänormaali mutten ole huomannut mitään erikoista siinä.
AP
tuskaan...
Itselläni meni edellisen, pettävän, miesystävän jälkeen vuosia, ennen kuin opin luottamaan uudelleen miehiin - keneenkään. Epäilin nykyistäkin miestäni koko suhteemme alkuajan, mikä melkein pilasi liittomme. Lopulta kuitenkin opin luottamaan mieheeni, ja nyt en ymmärrä, miksi alkuaikoina epäilin häntä. Tai siis ymmärrän, tietysti siksi, koska olin edellisestä suhteesta haavoilla ja pelkäsin kuollakseni uutta iskua.
En tietenkään voi sanoa ap:n tapauksesta mitään, kun en miestä tai parisuhdetta tunne, mutta joskus se, mitä kutsumme "vaistoksi" tosiaan ohjaa meitä oikeaan (niin pienistä asioista ja vihjeistä, että emme osaa niitä pukea ajatuksiksi tai sanoiksi, syntyy paikkansapitävä vaikutelma epärehellisyydestä), mutta on myös paljon ihmisiä, jotka näkevät petollisuutta sielläkin, missä sitä ei ole, koska ovat tulleet aiemmin loukatuiksi ja pelkäävät. Usein palaveri on vain palaveri. Ja kyllä monet ihmiset, oma mieheni ja minäkin, käyvät töissä hoitamassa jonkin tärkeän asian, vaikka saikulla olisivatkin.
Jos on kaupan kanssalla 8 tuntia päivässä, on se hyvin erityyppistä työtä kuin vaikka yrittäjyys tai projektiluonoiset hommat tai jossain pienessä firmassa vaikuttaminen. Jotkut asiat eivät vain hoidu, tai ainakaan hoidu samalla tavalla, jos ei itse käy hoitamassa. Kaikkia töitä ei voi hoitaa sijaisen turvin.
En osaa antaa ap:lle muuta neuvoa, kuin tarkkailla sekä miehen että itsen käytöstä mahdollisimman objektiivisesti. Ehkä puhua asiasta jonkun kanssa, joka tuntee hyvin teidät molemmat. Miehesi voi toki pettää, mutta voi myös olla, että sinä vain pelkäät sitä pettämistä niin paljon, että näet savua sielläkin, missä tulta ei ole.
firmassa on siis muutama työntekijä ja he joka maanantai käyvät läpi millainen viikko on tulossa. Yritys korjaa muille yrityksille koneita joten kai ne käyvät läpi minne kukakin menee tällä viikolla. Miehelläni oli tikkiä ja tästä sairasloma siis. Ehkä hän meni palaveriin kuulemaan mitä hänen täytyy tehdä tällä viikolla. on siis menossa huomenna töihin. Palaveri oli jo loppu kun soitin ja hän sanoi olevansa töissä. Siksi ihmettelin tätä hiljaisuutta..
työssään? Siksi palaverit ovat tulleet tärkeimmiksi. Palavereista on myös voitu firman sisällä puhua ja päättää, että niihin aletaan nyt panostaa tiettyjen asioiden parantumisen tai eteenpäin viemisen nimissä.
Huh huh. Jos minun miehelläni olisi joku mitätön tikinpoisto, hän menisi aivan varmasti töihin - ainakin sen yhteisen palaverin ajaksi. Eikä minulle kyllä tulisi mieleenkään epäillä, että hän menisikin paneskelemaan sen sijaan. Ja joo, palaverit nyt yleensä pidetään jossain vähän hiljaisemmassa tilassa, ja ihminen voi myös puhua eri äänensävyyn ja pidättyväisemmin, jopa kireästi, jos hänelle kotipuolesta soitellaan kesken palaverin. Oliko sinulla edes mitään kunnon asiaa? - Jos muuten vaan soittelet töihin kesken palaverin, ei ihme, jos mies vaikuttaa vähän nuivalta. Ehkä mies myös tajuaa, että epäilet häntä, ja jos teet sen syyttä, en ihmettele, että kyttääminen ja epäily eivät imartele tai miellytä.
Et sinä tuollaisella perään soittelulla selville saa, pettääkö hän sinua vai onko hän siellä, missä sanoo olevansa.
työssään? Siksi palaverit ovat tulleet tärkeimmiksi. Palavereista on myös voitu firman sisällä puhua ja päättää, että niihin aletaan nyt panostaa tiettyjen asioiden parantumisen tai eteenpäin viemisen nimissä.
Huh huh. Jos minun miehelläni olisi joku mitätön tikinpoisto, hän menisi aivan varmasti töihin - ainakin sen yhteisen palaverin ajaksi. Eikä minulle kyllä tulisi mieleenkään epäillä, että hän menisikin paneskelemaan sen sijaan. Ja joo, palaverit nyt yleensä pidetään jossain vähän hiljaisemmassa tilassa, ja ihminen voi myös puhua eri äänensävyyn ja pidättyväisemmin, jopa kireästi, jos hänelle kotipuolesta soitellaan kesken palaverin. Oliko sinulla edes mitään kunnon asiaa? - Jos muuten vaan soittelet töihin kesken palaverin, ei ihme, jos mies vaikuttaa vähän nuivalta. Ehkä mies myös tajuaa, että epäilet häntä, ja jos teet sen syyttä, en ihmettele, että kyttääminen ja epäily eivät imartele tai miellytä.
kun soitin. ja kysyin milloin hän tulee sillä olisin tarvinnut autoamme että pääsen viemään tätini kauppaan. Tästä oli jo sovittu ajat sitten ja minä hoidan hänen kaupassa käynnit. Ja meillä on siis vain yksi auto.
AP
palaveriin. Mitä työnantajakin ajattelee?
Ja valitettavasti pettäjä pettää vaikka lounastauolla, jos niin haluaa, siihen ei yöpoissaoloja tarvita. Toivottavasti kuitenkin murehdit turhaan, mutta yleensä vaisto on aika voimakas ohjaaja.
Sinuna olisin erityisen tarkkana ja yrittäisin saada vahvistusta asialle suuntaan tai toiseen. Jos kysyt, miehesi muuttuu varovaiseksi,etkä välttis saa häntä kiikkiin, jos pettää.
Voimia joka tapauksessa sinulle.