Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus kahden sektion jälkeen ja pian

Vierailija
05.07.2010 |

olisko ketään,kuka olis kokenut kaksi sektioo ja olis raskautunut alle vuoden viimeisestä sektiosta.mulla takana kaksi sektiota ja viimeisimmästä on kohta 9kk.mua pelottaa pikkuusen tulinko raskaaksi vähän liian aikaisin sektiosta.olisko kellää kokemusta nii sais vaihtaa ajatuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit kyllä suuremmat. sinun kannattaa ottaa asia neuvolalääkärin kanssa puheeksi hän voi tilata paperisi sairaalasta ja tarvittaessa konsultoida sairaala lääkäriä. Valitettavasti en osaa sanoa muuta.

Vierailija
2/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositus on VÄHINTÄÄN vuosi edellisestä sektiosta ennen uuden raskauden alkua. Ja mitä useampi sektio takana, sitä tärkeämpi tuo vuoden toipumisaika on. Yks tuttu olis halunnu pienemmällä ikäerolla, mutta odotti sen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haava saavuttaa kestävyytensä muutamassa kuukaudessa, eikä se siitä parane vaikka odottaisi 10 vuotta.

Kropalle tekee tietenkin ihan yleisestikin hyvää levätä ennen uutta raskautta, mutta uuteen raskauteen/sektioon se ei liity millään tavalla.

Vierailija
4/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös takana kaksi sektiota ja keskustelin tuosta asiasta neuvolassa heti lapsen syntymän jälkeen. Tosiaan vuotta suositellaan raskauksien väliksi. Mutta jos on parantunut ilman komplikaatioita, ei raskaus sitä ennen ole katastrofi. Näin minulle neuvolasta sanottiin.