Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi yli 4-kymppisiä naisia, jotka näyttävät vielä tosi hyvältä?

Vierailija
05.07.2010 |

Sellaisia, jotka kääntävät miesten päitä?

Jos löytyy, saa myös kertoa, miksi ovat mielestäsi näin hyvin säilyneet tms.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva rusketus,tupakka,hippailu ja tyttömäinen kikatus eivät kyllä kätke eletyn elämän merkkejä tuntemissani yli neljäkymppisissä.Sanoisin,että ovat ikäisensä näköisiä.

Vierailija
2/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 43 v, vartalo timmi kuin mikä (huom! neljän jo melkein aikuisen äiti) ja aina kaunis hymy. Meikkaa ja laittaa itseään jonkin verran, mutta ei liikaa.

On leski ja takana aika huimia vuosia, mutta ihmeesti jaksaa painaa. Harrastaa paljon liikuntaa. Ja vielä, inhottavaa kyllä, aika symppis ihmisenä! Terkkuja vaan, S! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset kiinnostavat kyllä neli- ja viisikymppisiä miehiäkin. Parikymppiset naiset luulevat, että rypyttömyys on jotenkin ratkaisevaa, mutta kyllä nelikymppinen mies haluaa ikäisensä naisen.

Vierailija
4/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla venäläiset työkaverit. salaisuus lienee siinä, että ovat kasvaneet kauniin naisen rooliin ja koko ikänsä huolehtineet ulkonäöstään. pukeutuvat kauniisti ja näyttävästi, miesten päät todellakin kääntyvät.

Vierailija
5/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. Geeneistä se johtuu, siskoni on vanhentunut aivan toisella tavalla, vaikkei ota aurinkoa, juo, polta. Minä taas - hmmm. olen saanut toisenlaiset geenit. Naama lerpsahtaa toisilla aikaisemmin ja toisilla myöhemmin. Siinä ei mitkään rasvat auta.

Vierailija
6/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa säännöllisesti liikuntaa eikä käytä juurikaan alkoholia. Pitää ulkonäöstään huolta (hiukset, kynnet, iho).

Vierailija
7/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä.

Geeneistä se johtuu, siskoni on vanhentunut aivan toisella tavalla, vaikkei ota aurinkoa, juo, polta.

Minä taas - hmmm. olen saanut toisenlaiset geenit. Naama lerpsahtaa toisilla aikaisemmin ja toisilla myöhemmin. Siinä ei mitkään rasvat auta.

Vierailija
8/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos aivan lähietäisyydeltä pääsee tutkimaan alastonta 40-v. naista, iän armoton vaikutus tulee esiin.

t. Tero

Vierailija
9/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotti painoa yli kymmenen kiloa ja löysi tyylinsä. Siis samalla vaatekaapin sisältö vaihtui aikalailla ja käyttää myös korollisia kenkiä nykyään.

Tottahan naamasta näkee, ettei parikymppinen ole, mutta ei mikään rupsahtanutkaan. Meikkiä käyttää tyylikkäästi. Ei polta ja alkoholia käyttää silloin tällöin hieman.

Lisäsi urheilua rutkasti elämäänsä ja tarkkailee jääkaapin sisältöä.

Vierailija
10/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vartalorakenteeltaan luonnostaan hoikkia, hyväihoisia ja paksuhiuksisia. Kaikilla on vielä tummat, nätit silmät ja pitkät tummat ripset. Luonteeltaankin ovat vielä ihania ja nauravaisia ihmisiä!

Vierailija
11/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän, mutta vartalo tuhat kertaa rumempi :( Nainen harrastaa liikuntaa ja tanssia ja on aivan uskomattoman hyvävartaloinen. Naamakin on hyvässä kuosissa. Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
12/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Joku voi tietysti olla sitä mieltä että olen puolueellinen :) Mutta tässä taannoin tapasimme äitini kanssa yhden äidin entisen työkaverin joka järkyttyi kun kuuli että äiti jää eläkkeelle kun luuli että äitini on n. 50-vuotias :D

Äiti käyttää alkoholia kohtuudella, ei polta eikä ota aurinkoa joten ryppyjä ei ole kuin pari pientä. On myös pysynyt kohtuu hoikkana (koko 36-38) ja notkeana tanssiharrastuksen ansiosta.

Vierailija
13/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kiinni asenteesta, siitä miten "itsensä kantaa". Hyvä ja terve itsetunto säteilee ja kääntää päät. Tunnen yli nelikymppisiä, hiukan ylipainoisia, ei mitenkään erikoisen kauniita naisia, joiden kohdalla tämä pitää paikkansa!

Vierailija
14/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa tuntemistani 40+ -ikäisistä on hyvännäköisiä. Monet alkavat kukoistaa vasta siinä iässä, kun lapset ovat jo isompia ja on taas aikaa itselle. Eletty elämä näkyy hyvänä itsetuntona, joka heijastuu olemukseen ja ryhtiin.

Vierailija
15/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoista näkyy lähikatselussa toki rypyt yms, mutta kroppa voi olla kuin kolmikymppisellä myös lähikatselussa (Tero!).

Itse olen 47 ja pituutta 165 ja painoa 54, olen timmissä kunnossa ja iho on hyvä, kasvoissa näkyy lievästi ikä muttei enempää kuin 37-vuotiaalla

Vierailija
16/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vanhakin nainen voi olla todella tyylikäs ja kaunis. Siihen vaikuttaa moni asia: sisäinen hehku ja harmonia, se että on pitänyt itsestään huolta niin fyysisesti kuin psyykkisesti, oma tyyli, hiukset jne.

Vierailija
17/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat oikeenkin hyvän näköisiä,mielestäni hyvän näkoinen ei tarjoita rypytöntä

Vierailija
18/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten päät...Miesten päät kääntää se, joka on tarpeeksi vähäpukeinen ja "tyrkyn" oloinen...

Vierailija
19/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisiä nuoria miehiä kuolaamaan itsensä perään (!), hehän voisi olla tuon naisen lapsia! Sen sijaan oman ikäiset tai vanhemmat miehet voi kyllä pitää 40+ ikäistä naista todella viehättävänä! Fiksu, normaali mies katseleekin omanikäisiää naisia eikä paljon nuorempia tyttöjä, sellainen on aikamoisen irstasta!

Moni vanhakin nainen voi olla todella tyylikäs ja kaunis. Siihen vaikuttaa moni asia: sisäinen hehku ja harmonia, se että on pitänyt itsestään huolta niin fyysisesti kuin psyykkisesti, oma tyyli, hiukset jne.

Vierailija
20/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on 41-vuotias ja säilynyt erittäin nuoren ja nätin näköisenä. Hänen kohdallaan kauneuden täytyy todella olla luonnollista, koska ei harmi kyllä vietä mitenkään erityisen terveellistä elämää (polttaa, käyttää aika paljon alkoholia, elää epäsäännöllisesti). Ihmettelen, kuinka hän kaikesta huolimatta näyttää niin hyvälle vaikka ei siis erityisemmin edes meikkaa, eikä edes pukeudu mitenkään kivasti. Joku kauneusgeeni hänessä on oltava! :)

Sen sijaan reilusti yli 40v työkaverini elää terveellisesti, urheilee, pitää huolta ulkonäöstään ja panostaa pukeutumiseen ja näyttää myös tosi hyvältä! Kauniisti leikatut hiukset, sirot kasvonpiirteen, hyvä kroppa, yställinen luonne, hymyilee paljon. Itsekin haluaisin näyttää yhtä hyvältä tuon ikäisenä, mutta pitäisi ehkä ainakin liikkua rutkasti enemmän enkä varmaan sillonkaan näyttäisi. Vaan onneksi kauneus on katsojan silmässä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi