Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina töissä!

Vierailija
05.07.2010 |

Sillä on ollut joku kiireprojekti nyt työn alla, on ollut kaksi viikkoa töissä n. 10-14 tuntia joka päivä, jatkanut töitä kotona ja oli töissä nyt viikonlopunkin.

Oikeasti mä en jaksa enää, mä hoidan täällä kotia ja neljää lasta, pienin heistä on vauva vasta. Tosi kiva kesä joo.

Kellään samanlaista? Miten te kestätte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli työpanoksellaan nostavansa suuren firman mailmanmaineeseen. Ahkeroi aikansa, mutta luvatut palkankorotukset ja ylennykset painettiin villaisella.

Se siitä ahkeroinnista. Pörssiyhtiössä ihminen on vain ja ainoastaan kustannuspaikka.

Mies mietti elämänarvojaan uusiksi ja jäi hoitovapaalle =) Nyt kelpaa elellä. Ennen hoitovapaata ja mun työhönpaluuta teki vain klo 8-16 ma-pe ja sanoi työantajalleen, että jos ei kelpaa niin sanokaa irti. Ei antaneet potkuja, koska mun miehellä on sellaista osaamista, että eivät pärjää ilman sitä. Joten nyt työnantaja tanssii työntekijän (= mieheni) pillin mukaan =)

Vierailija
2/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjämies tekee 7 päivän viikkoa vähintään 12 tuntia päivässä, yleensä pidempään. Sunnuntaisin joskus saattaa pitää vähän "vapaatakin", silloinkin firman asiat pyörii mielessä. Kesäisin sentään malttaa pitää viikon loman, tosin silloinkin puhelin soi jatkuvasti.

Minä siis hoidan lapset (joita onneksi vain 2), kodin, koirat ja kaiken muun. Ja ei, eihän tätä aina jaksaisi, mutta suurimman osan ajasta menee ihan omalla painollaan. Totta puhuen en tiedä miten kävisi jos mies alkaisi olla enemmänkin sotkemassa meidän rutiineja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies huomaa tyhjän talon edes

Vierailija
4/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen isomman lapsen ja yhden pienen vauvan kanssa? No sehän se vasta sirkus olisi.

ap

Vierailija
5/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät on todellakin 12-15 tuntisia, viikonloppuisin vähän lyhyemmät päivät, mutta töissä kuitenkin.. Ymmärrän kyllä, hoidan laskujen maksun ja nyt alkuvaiheessa on tosi paljon isoja laskuja, jotka vaan on hoidettava. Mitä enemmän tulee töitä valmiiksi, sitä enemmän saan rahaa kassaan. Näin se vaan menee.

Kieltämättä kodin, koiran ja kolmen muksun hoito on vähän työlästä, mutta olen alentanut standardeja kodinhoitoon liittyen ja käytän aikani likimain lasten hyvinvointiin. Käydään nyt kesällä siellä sun täällä, kuskaan ja kustannan..

Kyllä tämä tästä.. =0) Tsemppiä sinullekin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi