Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on käynyt ennustajalla Anita Saren?

Vierailija
05.07.2010 |

Ja onko pitänyt ennustukset kuinka paikkaansa? Millaisia asioita on luvannut, mitkä on toteutunut? ja mitkä ei?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kehtaa myöntää?

Vierailija
2/19 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt useamman kerran. Anita kertoilee korteista katsoen kaikenlaista.

hän tietää menneitä ja tulevaa.hyvää ja huonoa.häneltä voi kysyä jos joku erityisesti mietityttää. kannattaa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään ennustajilla käy? Täytyy kyllä olla päästään vialla että sellaisille makselee.

Vierailija
4/19 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullumpiakin asioita ihmiset tekee !!!!

Vierailija
5/19 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffassa, teatterissa tms?

Ihan samaa rahanhukkaa.

Vierailija
6/19 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kehuja, en ole itse käynyt kylläkään.

Vierailija
7/19 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerron kuitenkin: soitin ennustajalle ja hän tiesi asioita todella hyvin.

vasta nyt jälkeenpäin tajuan kuinka oikeassa hän oli vaikka suhtauduin skeptisesti.

en edes kysynyt lapsista mitään, vaikka lasta on toivottu kauan ja hän alkoi puhua lapsen saamisesta, ei antanut perimsi vaikka en ollut kiinnostunut aiheesta. ja nyt taidanolla raskaana!

työasiat näki myös oikein, heti alkoi tapahtua juttuja, joista hän puhui.

Vierailija
8/19 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se jolle soitin ei ollut tämä saren.

Vierailija
9/19 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran loppuvuodesta 2008 ja uudestaan tällä viikolla. Anita näki erittäin hyvin nykyisyyden ja paljon asioita perheestäni sekä terveyden tilastani. Tulevaisuuden ennustuksista suurin osa toteutui, ja ne, jotka eivät vielä ole käyneet toteen, näkyivät toisella kerrallakin, joten ovat vielä tulossa. Sain pari ystäväänikin käymään vastaanotolla ja Anita tiesi heistäkin hätkähdyttävän paljon. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
10/19 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajathan ovat huijareita jotka rahastavat idioottien herkäuskoisuudella. Eivätkö vieläkään kaikki sitä tiedä?

Vierailija
11/19 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran loppuvuodesta 2008 ja uudestaan tällä viikolla. Anita näki erittäin hyvin nykyisyyden ja paljon asioita perheestäni sekä terveyden tilastani. Tulevaisuuden ennustuksista suurin osa toteutui, ja ne, jotka eivät vielä ole käyneet toteen, näkyivät toisella kerrallakin, joten ovat vielä tulossa. Sain pari ystäväänikin käymään vastaanotolla ja Anita tiesi heistäkin hätkähdyttävän paljon. Suosittelen lämpimästi![/i

Hei

Tekeekö tämä Anita Saren puhelin ennustuksia, sillä lahteen on täältä pitkä matka.

Mikä on hänen puh. numero?

Vastaaisitko minulle email: cuanita@luukku.com

Vierailija
12/19 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei nähnyt ihan kaikkee, mut kukapa näkis?

Mun luottonäkijä on tämä, täälläkin paljon puhuttu.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1460857/hei_tietaako…

Vierailija
13/19 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on huijareita. Jos puhuu ympäripyöreitä niitänäitä tai sellaista mikä pätee kaikkiin.

Anita nyt vain tuntui tietävän menneet ja tulevat. Itse menin jokunen vuosi sitten kun kaveri kokemuksestaan suositteli.. ja ihan joka sana on toteutunut. Ennalta en tiedä mitä ja miten tapahtuu mutta jälkeenpäin tajuaa yhteyden ja tietää että tästä oli kyse.. eli elämää ei voi elää kuten ennustaa mutta ne vain tapahtuu.

Vierailija
14/19 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on huijareita. Jos puhuu ympäripyöreitä niitänäitä tai sellaista mikä pätee kaikkiin.

Anita nyt vain tuntui tietävän menneet ja tulevat. Itse menin jokunen vuosi sitten kun kaveri kokemuksestaan suositteli.. ja ihan joka sana on toteutunut. Ennalta en tiedä mitä ja miten tapahtuu mutta jälkeenpäin tajuaa yhteyden ja tietää että tästä oli kyse.. eli elämää ei voi elää kuten ennustaa mutta ne vain tapahtuu.

No just tapasin sattumalta näkijän ja virallista aikaa ei ollut hänelle siis ja hän tiesi! Ei siis tiennyt minusta mitään.

Tiesi eräästä läheisestä henkilöstä yhden asian, tuosta vaan. Kaikki mitä sanoi, piti paikkansa.

Hätkähdyttävää.

Vierailija
15/19 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että noin vaan kadulla joku tulee ennustemaan tuntemattomille. Kyllä niille pitää varata aika tai soitella jollekin ennustaja linjalle. Kaikki ottaa maksun, ei ne ilmaiseksi tee mitään. Ehkä joku satunnainen "mummo" puhelee linja-aiútopysökillä ilmasta tai säästä.

Vierailija
16/19 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että noin vaan kadulla joku tulee ennustemaan tuntemattomille. Kyllä niille pitää varata aika tai soitella jollekin ennustaja linjalle. Kaikki ottaa maksun, ei ne ilmaiseksi tee mitään. Ehkä joku satunnainen "mummo" puhelee linja-aiútopysökillä ilmasta tai säästä.

Vierailija
17/19 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää mainostusta tämä ketju.

Vierailija
18/19 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pirullinen naapuri

Vierailija
19/19 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään kirjoitti:

Kokkolassa jokunen vuosi takaperin eräs nainen luki korteista ihmisille ihan ilmaiseksi. Ei kysellyt mitään, pyysi vain sekoittamaan kortit ja palauttamaan ne pöydellä kun valmis. Siittä hän sitten nosteli korttejaja kertoi korttien merkityksen ja kuinka ke tulevat vaikuttamaan elämääni. Oli mennyttä ja tulevaa. Ja osuivtodella vahvasti oikeaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi