Sinkkumies, johon tutustuin jossain tavallisissa
merkeissä. Olemme olleet puhelimitse yhteyksissä, tekstareina jne. En ole mitään säätöä nyt aikoihin jaksanut, koska mutta muuta paljon ja olen mielenterveydeltäni vähän heikoilla. Lapsia mulla, hänellä ei. On vanhempi minua, tällainen vaeltajasielu ja siksikään en ole jaksanut rueta tuohon. Molempia kiinnostanut, häntä varsinkin, koska miehillä tämä valloitusten jatkuva himo...
Välillä lähettelee herkimpiä viestejä, välillä ei mitään ja nyt sanoi, että häipyy kauaksi minusta, ettei minun tarvitsisi pelätä hänen yhteydenottopyyntöjään!
On hyvännäköinen jz urheilullinen. Vahva oinasmies. Naisia luulisi olevan pilvinpimein, mutta mitä nuo sekavat viestit ovat? On kiinnostunut ajatusmaailmastani ja sen sellaisesta, seksistäkin puhuttu...
Voin iskeä panoseuraa ravintolasta, mutta nyt en mitään sydäntensärkijää. Sanokaa te!
Kommentit (4)
Voitko yhtään sekavammin enää tätä selittää?
Siis on mies, joka on kiinnostunut, mutta haluaa lopettaa yhteydenpidon ja sulla mielenterveysongelmia, seksi kelpais, muttei särkynyt sydän ja meidän pitäisi nyt tietää, kumpaa tältä saat vai saisitko hyvän, pysyvän ja onnellisen parisuhteen? Niinkö?
Selkeästi sanottu on selkeästi ajateltu. Ja päinvastoin.
Ei siitä miehestä kannata puhua. Sinä itse et vaikuta kovin varmalta asioistasi, joten anna olla. Ei se mies iän kaiken katsele kun vikuroit edestakaisin mielipiteinesi. Jos hän on komea ja fiksu, niin et sinä ole hänen ainoa vaihtoehtonsa. Kyllä hän löytää jonkun, joka osaa tehdä päätöksiä.
Mulla nämä ongelmat. Haluan seksiä ja haluan häntä. Blaah. Tietää sairaudestani, sanoo, ettei haittaa häntä. Haluaa tutustua.
Komea mies. Muuttamassa muualle. Mutta minä en halua juuri nyt särkynyttä sydäntä ja sen sellaista. Vaikka mies monin tavoin ihana.