Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ulosottoon joutuneita?

Vierailija
04.07.2010 |

Kuinka te selviätte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat ulosoton asiakkaat on ihan itse jättäneet laskut maksamatta.

Vierailija
2/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin hain kyllä velkajärjestelyyn, jonne pääsinkin. Nyt on vielä muutama vuosi aikaa. Sen aikaa joudutaan asumaan vuokralla ja luottotiedot menneet tottakai.

Onneksi elämässä on muutakin sisältöä ja tämä vuokratalossa asuminen on kasvattanut paljon, kun näkee toisenlaistakin elämää aika läheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, laskut jäi maksamatta. Tosin ne oli niin isoja, ettei niitä pystynyt enää maksamaan. Kyse ei ole mistään puhelinlaskuista vaan loppujen lopuksi velkojen loppusummaksi jäi realisaation jälkeen yli 300 000 Euroa. Velkasaneeraus loppuu syksyllä, pian se on ohi!

Asutaan kyllä omakotitalossa ja eletään kutakuinkin normaalisti, koska minä olen hyvätuloinen ja talokin on rahoitettu mun perinnöillä. Minulla ei ole noihin miehen ongelmiin osaa tai arpaa. Tutustuin vasta konkurssin jälkeen häneen.

Vierailija
4/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä on heti jotain huutelijoita että ite sinne tie raivataan? No niinhän se on. Ja nöyränä maksetaan kaikki takaisin, itse, joka kuukausi. nuorena tuli oltua tyhmä, ja siinähän se meni. Sekä mies että mä. Mies on kuivilla ens kuun jälkeen, mä joulua ennen ku tulee kunnon veronpalautukset. Voitte kuvitella mikä fiilis ku mies maksanu 2v 800e/kk ja vihdoin saa koko palkan ittellee..mulla ei oo ollu ku sadoista euroista kyse, mutta kuitenki. Voi vihdoin alkaa haaveilee omasta talosta. Kyllä siitä selviää, kun vaan maksaa ne pois ja ottaa sen asenteen että mitenkään muuten siitä ei pois pääse.

Vierailija
5/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä on heti jotain huutelijoita että ite sinne tie raivataan? No niinhän se on. Ja nöyränä maksetaan kaikki takaisin, itse, joka kuukausi. nuorena tuli oltua tyhmä, ja siinähän se meni. Sekä mies että mä. Mies on kuivilla ens kuun jälkeen, mä joulua ennen ku tulee kunnon veronpalautukset. Voitte kuvitella mikä fiilis ku mies maksanu 2v 800e/kk ja vihdoin saa koko palkan ittellee..mulla ei oo ollu ku sadoista euroista kyse, mutta kuitenki. Voi vihdoin alkaa haaveilee omasta talosta. Kyllä siitä selviää, kun vaan maksaa ne pois ja ottaa sen asenteen että mitenkään muuten siitä ei pois pääse.

Kai se nyt on aika asiallista maksaa 800 e/kk, jos on omaisuutta/palveluja aikanaan hankkinut sadoilla tuhansilla.

En tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi ilman maksamattomia maksuja tai velkoja (niitä ihan itse aiheutettuja) joutunut ulosoton asiakkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän