Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhruvuotoa rv 10+3, meneekö tämä nyt kesken?

Vierailija
04.07.2010 |

Ahdistaa kovasti, huomiseen on vissiin odotettava ja soiteltava neuvolaan.

Jos tää on kesken menossa, eihän ne mitään pysty tekemään :(

Lomakin on lopussa ja huomenna mentävä töihin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli viikolla 10 aika reipaskin 'lorahdus' ihan kirkasta verta ja säikähdin niin pirusti. Soitin neuvolaan ja sain lääkäriajan seuraavalle päivälle, totuus kun on juuri tuo että ei sille mitään voida tehdä vaikka kuinka juoksisi sinne lääkäriin. Mutta kaikki oli kuitenkin kunnossa! Noilla viikoilla kuulemma usein tulee vuotoa istukasta tai verestävästä kohdunsuusta tms. Mulla ei edes selkeetä kohtaa/syytä vuodolle löytyny mutta siihen se loppu sitten ja kaikki ok. Nyt viikko 27 :)

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kuopuksen kohdalla reilut vuosi sitten, että kun viikko 10 tulee täyteen, on keskenmenon mahdollisuus jo todella pieni. Se on sitten äärinmäisen huonoa tuuria, jos kesken menee.

Mulla myös oli vuotoa viikolla 9, viikolla 10 sekä 11...Kaikki oli kuitenkin ihan ok ja terve poika syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole kipuja ja vuoto pysyy niukkana ja raskausoireet eivät vähene, on hyvin mahdollista, että raskautesi on aivan normaali. Niukka verinen vuoto on tavallinen oire alkuraskaudessa.

Neuvolassa voidaan yrittää kuunnella sikiön sydänäänet dopplerilla, mutta noilla viikoilla ne eivät välttämättä vielä kuulu. Ultraäänitutkimuksella raskauden tilasta saadaan varmuus.

Mitään ei tosin voi raskaudelle tehdä, jos keskenmeno on tapahtumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi