Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketä matkustelu ei kiinnosta?

Vierailija
04.07.2010 |

Olen varmaan aika valtavirrasta poikkeava kun en halua matkustella lomilla. Toki on kiva jossain käydä, mutta mielelläni tulen kotiin yöksi. Tai yövyn korkeintaan hotelleissa, mökillä en oikein viihdy eikä minua saisi telttaan millään ilveellä.

Nytkin kun on ollut nämä helteet, niin mikäs mukavampaa kuin uima-allas pihaan lapsille, itse voin istua lepotuolissa vieressä ja lukea lehteä. Rannalla pitäisi vahtia haukkana lapsia. Kaikki mukavuudet on vieressä, kylmää juomaa kaapissa jne.

Pakkaaminen on tosi ärsyttävää puuhaa. Ikinä ei tiedä mikä olisi sopiva määrä vaatetta mukaan. Pitää varautua kylmään, sateeseen, helteeseen ja tavaraa tulee tajuttomat määrät.

Niinpä me olemmekin varsinaisia kotihiiriä, mitä monet kummastelevat. Lapset eivät ole käyneet ulkomailla ja vanhin lapsista on 7 v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut pienestä asti vanhempieni kanssa etelässä lomilla, mut nyt ei vois vähempää kiinnostaa. Juuri tuo pakkaaminen, mitä jos sairastuu matkalla, lapset ei viihdy tms. Ovat vielä niin pieniäkin ettäeivät kuitenkaan jälkikäteen mitään muistaisi.Kotona on paras, mutta tykkään (ja lapset myös) mökkeillä. Telttailua harrastettiin ennen lapsia, nyt ei enää.

Vierailija
2/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 ja 6v ja niitten kans on käyty jo vaikka missä. Mä en jaksa kykkiä kotona musta siellä saa olla ihan liikaa. Maailmassa on ihania paikkoja nähtäväks ja koettavaks. Mulla on kyllä semmoset positiiviset lapset jotka innostuu uudesta, eivät helposti vingu etteivät viihdy.

Pakkaaminen on ihan nopeaa. Ei sitä vaatetta tarvi paljoo ottaa. Mä ainakin pesen pyykkiä hotellin lavuaaris jos lasten vaatteet sotkeentuu.

Meillä on raha vaan suurin este miksei voi enempää reissata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin haluaa ja saakin matkustella yksinään kavereiden tai yhden lapsen kanssa. Tällä kertaa kuitenkin kokeillaan koko perheen reissua - saas nähdä, miten menee.

Mutta en siis koskaan ole pitänyt matkustelusta, vaikka nuorena sitä "ryhmäpaineen" takia tulikin tehtyä aika paljon.

Vierailija
4/4 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen juuri hotelliyö, mutta sulle matkustaminen tarkoittaa teltassa tai mökillä yöpymistä. Ei kuulosta ihan matkustamiselta mun korvissa. Lähinnä mökkeilyltä tai leiriytymiseltä.

Olen varmaan aika valtavirrasta poikkeava kun en halua matkustella lomilla. Toki on kiva jossain käydä, mutta mielelläni tulen kotiin yöksi. Tai yövyn korkeintaan hotelleissa, mökillä en oikein viihdy eikä minua saisi telttaan millään ilveellä.

Nytkin kun on ollut nämä helteet, niin mikäs mukavampaa kuin uima-allas pihaan lapsille, itse voin istua lepotuolissa vieressä ja lukea lehteä. Rannalla pitäisi vahtia haukkana lapsia. Kaikki mukavuudet on vieressä, kylmää juomaa kaapissa jne.

Pakkaaminen on tosi ärsyttävää puuhaa. Ikinä ei tiedä mikä olisi sopiva määrä vaatetta mukaan. Pitää varautua kylmään, sateeseen, helteeseen ja tavaraa tulee tajuttomat määrät.

Niinpä me olemmekin varsinaisia kotihiiriä, mitä monet kummastelevat. Lapset eivät ole käyneet ulkomailla ja vanhin lapsista on 7 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi