Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helvataa varten sinne Pride-kulkueeseen piti ottaa lapsia??!!!

Vierailija
04.07.2010 |

Ihan totta, mua ihmetyttää. Kyse on kuitenkin seksuaalisuudesta, joka nyt ei ole pikkulasten asia mitenkään. Jos aikuiset haluavat osoittaa mieltään / muistuttaa seksuaalivähemmistöistä, niin OK, mutta miksi asiaan pitää sotkea lapsetkin?! Lapset eivät missään olosuhteissaan perhettään valitse, joten he ovat mun mielestä noissa asioissa ihan ulkopuolisia.

Homoja ja lesboja vastaan mulla ei ole mitään, ei tosiaankaan. Mielenosoitukset ovat yleensäkin mun mielestä aikuisten juttuja (pl. sellaiset tapaukset joissa nimenomaan osoitetaan mieltä lasten asioiden vuoksi). Lasten turha käyttö rekvisiittana pitäis kieltää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääthän ne ovat parisuhde juhla parhaimmillaan, julkista pussailua, ja kaikki tietä, että asiaan suorastaan kuuluu harrastaa seksiä hääyönä.

Jos lasten vanhemmat tai vanhemmista toinen kuuluu seksuaalivähemmistöön, niin silloin asia koskettaa myös koko perhettä ja perheen oikeuksia, esim. ei biologisen lähivanhemman oikeus perhevapaisiin jne.

Vierailija
22/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsiparat, huostaan pitäisi ottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monessa perheessä lapset on otettava mukaan ihan kaikkialle, kun ei ole varaa maksaa kymmeniä euroja lapsenvahdille. Ja vaikka olisi, niin lapsenvahteja ei ole saatavilla.

Vierailija
24/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-marssille ja vapun kommunistimarssillekin. Tuskin lapset ovat näistäkään asioista itse mielipidettä muodostaneet.