Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheen asuinalue Salossa?

Vierailija
04.07.2010 |

Miehen työn perässä oltaisiin tuonne näillä näkymin muuttamassa. Kokemuksia kenellekään asuinalueista? Oletteko olleet päiväkoteihin tyytyväisiä? Saako lähipäiväkotiin helposti paikkoja?

Itse olen hoitoalalla. Minkälainen työnantaja on Salon aluesairaala? Millainen henki? Onko sijaisuuksia hyvin tarjolla? Pk-seudulla kun on tottunut, ettei ilman töitä (keikkaa ja sijaisuuksia) tarvitse olla, jos itse ei halua.

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sariaalassa on varmasti töitä! Asuinalueita on monia, Ollikkala on pahamaineinen, sinne en tahtoisi lapsen kanssa muuttaa, mutta kaikki muut ovat rauhallisia :) Lisäksi Halikko (ent naapurikunta, joka siis nykyään kuuluu Saloon) on aivan vieressä ja siellä on myös erittäin lapsiystävällistä.

Olen itse PK-hoitoon tyytyväinen, nopeasti sai paikan ja lähimmästä PK:sta. Salo on oikeastaan juuri sopivan kokoinen, täältä löytää kaiken tarvitsemansa, urheilumahdollisuuksia on vaikka mitä ja kuitenkin tämä on sellainen pien paikka, missä on turvallista olla.

Tervetuloa!! :)

Vierailija
2/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien kokemuksella voisin sanoa, että ei yhtään huonompi kuin mikään muukaan alue salossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn onneksi vuoden verran olemaan kotihoidontuella, joten itselle ei hirveä kiire ole löytää töitä. Muistaakseni sielläkin saa kuntalisää?

Ap

Vierailija
4/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn onneksi vuoden verran olemaan kotihoidontuella, joten itselle ei hirveä kiire ole löytää töitä. Muistaakseni sielläkin saa kuntalisää?

Ap

Vierailija
5/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että Ollikkalassa on meno rauhoittunut... Mulla on myös itselläni vuosien kokemus ko paikasta, enkä koskaan enää tahdo asua siellä, sain tarpeekseni siitä kun sai aina olla soittamassa poliiseja, kun naapurin piripää hakkasi ovea yökaudet :(

t. nro 2

Vierailija
6/6 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että Ollikkalassa on meno rauhoittunut... Mulla on myös itselläni vuosien kokemus ko paikasta, enkä koskaan enää tahdo asua siellä, sain tarpeekseni siitä kun sai aina olla soittamassa poliiseja, kun naapurin piripää hakkasi ovea yökaudet :(

t. nro 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän