En halua olla raskaana :(
Kuukautiset alkoi myöhässä ja testasin kuitenkin kaksi viivaa tänään.
Olenko kuitenkin raskaana?
Kommentit (21)
Eikö se nyt ole sanomattakin selvää että kaksi viivaa on positiivinen tulos?
Jos et tahdo lasta niin mene ja tee abortti.
Jota näillä viikoilla voisi olettaa!
Kelailen vaan että onko tuo plussa vielä viikon takaisia hormonijäämiä?
Mun mielipide on, että kyllä sä raskaana olet.
Loppu viikosta jos plussaa niin pakko jo soittaa lääkäriin että ultraa ja saan ajan keskeytykseen :/
raskaus ja kun testiin ei tullut toista viivaa, alkoi kuukautiset. Eli kyllä tuo sinun tapauksesi kuulostaa siltä, että raskaana olet. Odota pari päivää ja testaa uudelleen.
haet sieltä herkän testin ja testaat heti, niin pääset heti huomenna soittamaan. Mä en ymmärrä tollasta löysässä hirressä roikkumsita, et monta päivää mietitään onko raskaana vai ei.
Tein toisen testin ja todella haalea viiva tuli jonka juuri erottaa.
Löysässä hirressä mutta en halua hätäillä asian kanssa jos tulikin keskenmeno jo viikko sitten.
Naamasta hävisi myös finnit joita ihmettelinkin jo.
En ollut kipeä ollenkaan vuodon aikaan mutta ennen sitä(pari päivää) Oli kovia vatsakipuja yhden päivän)
Ja kaksi viivaa tuli kumpaakin testiin.
soittaa äityisneuvolaan ja kysyä sieltä neuvoa. Sitä kautta ne keskeytys asiatkin mielestäni etenevät.
naistentautien polille, josta saat sitten tyhjennyslääkkeet, jos ei ole tullut kokonaan pois.
Jotenkin olisi kamalaa mennä ä-neuvolaan joten ennemmin varaan ajan aluksi ilmeisesti Tk:n ja siitä saan lähetteen polille.
Ei se helppoa tule olemaan vaikka näin päätimme jo ennen kuin testasin.(mies ei edes tiedä ,oli vain iloinen kun kuukautiset alkoi)
Mahtava lähteä töihin painamaan raskasta duunia :/
Miten tästä miehelle kertoo kun palaa kotiin?
Isken testin käteen?
ja selvemmin näkyy kaksi viivaa kuin eilen !
Kohta pitäis töihin lähtee ja painaa pitkääpäivää koko viikko (yli12h).
Mitenhän sitä kykenee nyt siihen :/
Sitä mies ihmetteli kun oli kuukautiset myöhässä että miten voi koska on olleet ehjiä .
ehkäisy käytössä. Ei siis tyyliin'syön pillereitä, mutta unohdin ottaa joka toisen'.
Miksi et vauvaa halua? Raskaana sä olet ap, se on varmaa. Mutta miksi ihmeessä haluat tappaa oman vauvan? Ei mahdu päähän ei.
Siirretään se mun kohtuun, kyllä meille neljäs lapsi mahtuisi.
sen että nämä olemassa olevat lapset ansaitsevat parasta ja he eivät sitä saa jos tähän vielä lapsi tulee.
Siksi toivonkin että luonto olisi hoitanut parhaiten tämän jutun!
En ole kevein sydämin tekemässä mitään .
Mun mielestähän toi nyt on jo itsestään selvää. Jos et halua lasta, niin kyllä siitä laillisesti pääsee eroon. Ei abortti ole sitä haluavalle mitenkään traumaattista, helpotus vain. Mietit vaan haluatko lapsen vai et, ja toimit sen mukaan.
Mikään ehkäisy ei ole 100 % :n varmaa. Ap:lle onvaan käynyt huono tuuri. Tsemppiä sinne ja kyllä keskeytyksestä selvää!!
Ovat siis loppuneet jo ja kestivät vain päivän kunnolla.
Viikkoja olis jo 7+ jos raskaana olisin mutta viiva on hento joten onko sitten kesken mennyt?