Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan normaalia 7-vuotiaan pojan suusta??

Vierailija
04.07.2010 |

Kävin tuossa äsken käskemässä poikaa hiljentämään tietokonepeliään, ja kun ei totellut, käänsin itse volumea hiljemmalle. Poika huusi mulle että "olisi parempi että sua ei olisikaan!" tokaisin hänelle että "no sitten ei ois suakaan", jolloin poika tokaisi takaisin että "no olis parempi jos sä olisit kuollut/kuolisit (en muista kummin sanoi tarkasti) niin kaikki ois paljon paremmin!"

sit sanoin vaan että jaahas, mutta vähän kyllä järkytyin poikani kommentista.

Osaksi ehkä siksikin, että poika on aina ollut isänsä poika, ei ole ikinä sanonut esim. rakastavansa minua ja isä on aina vauvaiän jälkeen ollut se "ihanin ja paras" joka saa piirustuksia pojalta joissa hän ja poika käsikädessä ja teksti alla että "maailman paras iskä" mutta esim. mulle poika ei ole koskaan piirtänyt yhtään mitään.. mutta nyt tuntui pahalta että oikeastikohan poika miettii että olisi parempi kun äitiä ei olisi olemassakaan tms. Huh...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tainnut kovin rakastava äiti ollakaan?

Vierailija
2/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tollasena sulattaisi vaan kertoisin ettei noin saa sanoa, se loukkaa toista ym ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika ei mulle sano noin mutta aina välillä pikkuveljestään kyllä. On mm. toivonut että hän jäisi auton alle. Toki on puhuttu siitä että noin ei saa sanoa.

Vierailija
4/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehkä hirveästi leikkivä äiti, mutta ihan sellainen suht normaali luullakseni.

Ja toinen lapsista kyllä on taas sitten ihan mun perääni ja näyttää selkeästi tykkäävänsä minusta (jopa enemmän kuin isästään) vaikka olen luullakseni ollut ihan samanlainen äiti hänellekin..

ap

Vierailija
5/5 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa vaiheessa pelaaminen loppuu. hetken päästä poika on taas oma itsensä.