Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päättäneet, jos toinen haluais vielä yhden lapsen, toinen ei?

Vierailija
04.07.2010 |

Meillä mies haluaisi vielä yhden lapsen, minä en välttämättä. Olen tyytyväinen näihin neljään ja kun yksi lapsistamme on melko vaikeasti kehitysvammainen niin en tiedä jaksaisko senkään takia enää uutta raskautta ja vauva-aikaa, vaikka nuorinkin on ens vuonna eskarilainen.

Iän puolesta ei periaatteessa olisi vielä kiire päättää, mutta minulla on edessä leikkaus, jonka jälkeen en enää voi tulla raskaaksi ja siksi päätös vauvasta suuntaan tai toiseen pitäisi tehdä nyt. Halutessamme yksi raskaus olisi vielä mahdollinen ennen leikkaustani.

Viides vauva ei meidän arkea pahemmin muuttaisi, ei tarvitse muuttaa isompaan taloon tai tehdä muitakaan järjestelyjä ja taloudellisestikin varmasti pärjäisimme, vaikka lapsia olisi yksi enemmän. En vaan siltikään ihan ehdottomasti haluais viidettä, koska nyt elämä on jo helppoa näiden nykyisten kanssa. Lisäksi olen juuri alottanut yritystoiminnan ja raskaus tähän saumaan ois huono, koska en voisi jäädä vauvan kanssa kotiin kun maksimissaan 2-3kk:si.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teimme kolmannen. Tietysti vasta sitten kun mieskin muutti mielensä. Ei sitä kauheen kauaa tarttenut vääntää, varsinkin kun joskus muinoin päätime, että teemme kolme lasta yhdessä. Miehen mieli vaan muuttui matkalla :)

Nyt haluaisin neljännen, mutta luultavasti vain sikis koska meillä ei ole vielä tyttöä. Mies ei ikuna suostuisi ja hyvä niin. Eipähän tule yritettyä sitä tyttöä enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi