Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki te itseruskettavaa/kevyesti päivettävää käyttävät kalkkilaivan kapteenit!

Vierailija
03.07.2010 |

Suosittele käyttämääsi itseruskettavaa/kevyesti päivettävää!!

Itse olen puoliksi irlantilainen, joten iho on vieläkin valkoisempi kuin joillakin suomalaisilla :(... palaa lisäksi niin herkästi, etten voi olla ilman suojaa ulkona viittä minuuttia kauemmin.

Käytän aurinkosuojaa 30-50.

Pisamia on runsaasti. Olen käyttänyt Doven kevyesti päivettävää, koska itseruskettavat jättävät AINA inhottavia rantuja ihoon.

Kaipaisin hyviä ja halpoja tuotteita, joilla tulisi tasainen rusketus... Vai onko sellaisia edes?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nuorempana kyllä häpesin valkoistakin valkoisempaa ihoani, mutta en enää. Me lakanavalkoiset olemme harvinaisuuksia, juuri niitä aikanaan hoveissa ihannoituja "siniverisiä". Lapsenikin ovat perineet tämän. Talvella uimakoulussa huomasin, että oma lapseni oli se selkeästi valkoisin 12 lapsen joukossa. Aion opettaa omalla esimerkilläni, että ihonväriään ei todellakaan tarvitse hävetä, kenenkään.

Valkoinen iho joka jos ruskettuu näyttää sellaiselta maksataudin omaavan iholta ja naama täynnä punaisia läikkiä. Ei, ei ole minkään asteen ylpeyden aihe. Näillä lämmöillä ei toivoakaan siitä että voisi meikata ne läikät pois.

Mo en kyllä käytä mitään itseruskettaviakaan, koska kaikki kokeilut ovat menneet pieleen, enkä toisekseen oikeastaan edes pidä ruskettuneesta ihosta.

Vierailija
22/22 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketuspillereillä voi edistää kevyttä rusketusta

Mytan-kapselit:

http://hyvinvointishop.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla