Kaikki te itseruskettavaa/kevyesti päivettävää käyttävät kalkkilaivan kapteenit!
Suosittele käyttämääsi itseruskettavaa/kevyesti päivettävää!!
Itse olen puoliksi irlantilainen, joten iho on vieläkin valkoisempi kuin joillakin suomalaisilla :(... palaa lisäksi niin herkästi, etten voi olla ilman suojaa ulkona viittä minuuttia kauemmin.
Käytän aurinkosuojaa 30-50.
Pisamia on runsaasti. Olen käyttänyt Doven kevyesti päivettävää, koska itseruskettavat jättävät AINA inhottavia rantuja ihoon.
Kaipaisin hyviä ja halpoja tuotteita, joilla tulisi tasainen rusketus... Vai onko sellaisia edes?
Kommentit (22)
Minulle se antaa sääriin aika voimakkaankin rusketuksen - kasvoille en käytä. Olen niin vaalea, etten ole koskaan tavannut ketään itseäni kalpeampaa, tätini on yhtä kalpea.
Tuolla Acolla on hieman vaikea saada tasaista väriä, täytyy ensin kuoria ja kosteuttaa niin vasta sitten onnistuu ei ei käy kiireiselle. Clarinsin tuotteella olen saanut tasaisen ja hyvän rusketuksen mutta se on kallis.
Vichyn voide ja Garnierin suihke (vaalealle iholle) - molempia suosittelen!
mutta kyllästyin siihen, että kaikki lakana, pyyhkeet ja valkoiset vaatteet värjäytyivät ruskeaksi.
Minulle se antaa sääriin aika voimakkaankin rusketuksen - kasvoille en käytä. Olen niin vaalea, etten ole koskaan tavannut ketään itseäni kalpeampaa, tätini on yhtä kalpea.
Tuolla Acolla on hieman vaikea saada tasaista väriä, täytyy ensin kuoria ja kosteuttaa niin vasta sitten onnistuu ei ei käy kiireiselle. Clarinsin tuotteella olen saanut tasaisen ja hyvän rusketuksen mutta se on kallis.
vaiko vartalolle tarkoitettua body lotionia? Minulla siis tuota kasvoille suunnattua, eikä kauheasti rusketa.
2
Minulla on brun utan sol för kropp och ansikte, self tanning lotion.
Ap ei kertonut, minne hän haluaa rusketusta.
Itse olen noihin geeliruskettajiin tykästynyt kun ne imeytyvät voiteisiin verrattuna paljon paljon nopeammin. Lisäksi tunne iholla on mukavampi eikä tahmainen. Minulla on ns. rasvaamatta hyvä iho, eli ihoni ei kuivu ja siten ei siis tarvitse juurikaan rasvausta, pahimmilla pakkasilla rasvailen ja kesäisin auringonoton yhteydessä. Joskus huomasin kun käytin voidemaista itseruskettavaa, että "jatkuva" rasvaus, esim 3-4x/vkossa ihoni jää rasvaiseksi eikä rasva enää imeydy ihoon. Noilla geeleillä saa rasvailla eikä näin käy. :)
Ja niille jotka väittävät ettei itseruskettava levity tasaisesti; ETTE VAIN OSAA! Silloin nuorempana kuin aloitin itseruskettavien käytön, sain itsekin epätasaisia tuloksia, mutta kun oppi homman, tulos on täydellisen tasainen. Hyväkuntoiselle iholle HUOLELLISESTI levitetty tuote tekee taatusti tasaisen jäljen. Tottakai kun voiteen levittää sinne päin niin tuloskin on sen mukainen..
noista kosteusvoiteista, joissa itseruskettava mukana,esim dove, vichy... Paitsi Garnierin Body Summer, mutta kyllästyin läträämiseen kun en juuri oikeasti rasvausta tarvitse.
Nyt rohkaistuin ja kokeilin Lorealin Sublime Bronze multiposition -sumutetta. Jälki tasainen ja väri hyvä, juuri mulle sopiva, ei liian tumma. Tosi helppo laittaa, ei suihkutellu mihin sattuu, vaan just hyvä.
Suosittelen kovasti.
miten välttyä oransseilta kohdilta,
esim laitatteko jalkaterään voidetta yhtään?
ja jos laitatte illalla voiteen,pesettekö aamulla pois?
voiko laittaa myös päivällä?
Yöllähän aine hankautuisi vain lakanoihin ja tulos olisi epätasainen. Laitan aamulla, jotta aine ehtii rauhassa imeytyä päivän mittaan. Annan olla aamiaisen yms toimien ajan ja puen vasta sittan. Laitan kyllä voidetta myös jalkateriin. Oranssisuus ei ole ollut ongelma
Lancasterin kasvoilla ja kropalle tarkoitettu voide. Tosin ei kuulu kategoriaan halvat, mutta itsellä se tullutkin yleensä aina hankittua jonkun lentokentän tax freestä.
kuin kaunis, kuulas, pisamainen puhdas kasvojen iho?
Älä pilaa kauniita kasvojasi niillä itseruskettavilla.
Jos vähän päivetystä haluat, sivele kevyesti aurinkopuuteria (Egypt Wonder on ihan paras! Nimenomaan se sportti-väri eli matta).
Itsekin nuorempana kyllä häpesin valkoistakin valkoisempaa ihoani, mutta en enää. Me lakanavalkoiset olemme harvinaisuuksia, juuri niitä aikanaan hoveissa ihannoituja "siniverisiä".
Lapsenikin ovat perineet tämän. Talvella uimakoulussa huomasin, että oma lapseni oli se selkeästi valkoisin 12 lapsen joukossa. Aion opettaa omalla esimerkilläni, että ihonväriään ei todellakaan tarvitse hävetä, kenenkään.
niin kasvoille kuin muuallekin vartalolle (käsivarsiin, decolteelle ja jalkoihin).
En mä nyt varsinaisesti valkoisuuttani HÄPEILE, mutta kiva olisi olla hieman päivettyneempi :)
ap
P.s. Hyviä vinkkejä tullut, ilmeisesti ainakin tuo Garnier tuntuu olevan suosiossa. Kerrotteko vielä mistä ostatte tuotteenne ja jos muistatte hintaa.
pumppu ja suihke ihan yhtä hyviä molemmat. ei tule yhtään keltainen.
itse olen pisamanaama ja tykkään pisamistani, mutta kesällä täytyy olla ainakin hitunen väriä.
jaksa käyttää mitään itseruskettavia tai sävyttäviä. Niistä on liikaa vaivaa, väri ei ole koskaan tasainen vaikka mitä tekisi ja aina siitä tulee liian tumma ja oranssi, vaikka käyttäisin vain niitä kevyesti sävyttäviä enkä varsinaisia itseruskettavia
T:kalkkilaivan kapteeniakin kalpeampi (5 min. auringossa=täysin kärvähtänyt iho)
epäterveellisiä ainesosia - eivät yhtä vaarallisia kuin uv-säteily mutta kuitenkin?
Joskus täällä oli ketju, jossa todellakin korostettiin ettei ruskettavan levittäminen tapahdu samoin kun rasvaus. Yksi raaja kerrallaan eikä läträillä. Dove ei tee oranssiksi, ainakaan minulla.
dove sai ihan oranssiksi
T:18
Joskus täällä oli ketju, jossa todellakin korostettiin ettei ruskettavan levittäminen tapahdu samoin kun rasvaus. Yksi raaja kerrallaan eikä läträillä. Dove ei tee oranssiksi, ainakaan minulla.
ja on paras kokeilemistani! kaunis tasainen päivetys joka näkyy jo toisella kerralla kun sitä laittaa, tuoksu mukavan mieto ja kosteuttaa myös ihoa.
Doven voide karmeaa hsajupommia eikä edes antanut sävyä, viime kesänä siis lotrasin sillä.
voidetta apteekista. Ei nimeksikään rusketa naamaani, mutta en olekaan kalkkilaivan kapteeni. Luulen, että se voisi olla sinun ihon värille sopiva itseruskettava. Googleta.