Liian kova pala kertoa uudelle miesystävälle kondyloomasta. Pitkitän ja pitkitän asiaa.
Kerran olemme seksiä harrastaneet. Sekin oli ilman kumia. En vain kertakaikkiaan ole pystynyt hänelle siitä kertomaan. Ja nyt pelkään hänen suuttuvan, koska olen hänen kanssaan jo ollut suojaamattomassa yhdynnässä kertomatta tuosta saatanan keksimästä viruksesta.
Huomenna olis pikku pakko jo puhua asiasta. Voipi olla entinen mies sen jälkeen...
Kommentit (18)
Uskalsin puhua omalle miehelle epäilyksestäni, että olen saattanut sairastaa herpestä, mutta siitä ei saatu positiivita näytettä. Hän taas oli ihan varmasti täysin tauditon. Hän ymmärsi asian kuin aikuinen ihminen ja olemme olleet yhdessä jo vuosikausia ilman onglemia. -Tarttuu jos huono tuuri käy, mutta koitetaan varoa epäilyttäviä merkkejä.
Suunnilleen joka toinen ihminen kantaa sitä virusta. Oireita ei tule läheskään kaikille.
Mä en ole koskaan kertonut nyk. aviomiehelleni, että mulla on se virus.
Tarkemmin ajatellen, toivottavasti mies on siirtänyt sen eteenpäin sille eräälle vosulle, jonka kanssa petti minua kerran :)
sain tietää että minulla on klamydia kun oltiin seurusteltu lyhyen aikaa ja heti perään kuulin sairastavani kondyloomaa!!! Nolo! mutta yhdessä ollaan oltu jo 7v.
Uskalsin puhua omalle miehelle epäilyksestäni, että olen saattanut sairastaa herpestä, mutta siitä ei saatu positiivita näytettä. Hän taas oli ihan varmasti täysin tauditon. Hän ymmärsi asian kuin aikuinen ihminen ja olemme olleet yhdessä jo vuosikausia ilman onglemia. -Tarttuu jos huono tuuri käy, mutta koitetaan varoa epäilyttäviä merkkejä.
koska ensimmäinen voidekuuri ei tehonnut täysin. Kolme näppylää jäi kummittelemaan.
Tiedän, että virus on yleinen ja että edes kondomin käyttö ei suojaa sataprosenttisesti tartunnalta. Silti tämä ottaa minulle koville.
Mietintin tässä, kannattaisiko kertoa ollenkaan. Hoitaisin nopeasti viimisetkin syylänrippeet pois ja toivoisin ettei enää uusisi
ap
n. 15 vuotta sitten, eikä ikinä näkynyt papassa, penslasin pari pientä näppyä ulkosynnyttimistä. En minä ole koskaan kertonut miesystäville kondyloomasta, vaikka olen ollut tuon jälkeen parissa pitkässä suhteessa ja nyt avioliitossa. Tauti ei ole ikinä uusinut eikä kehenkään tullut, ja papat on aina olleet 1-luokkaa.
nussitaan tautisilla pilluilla toisia ja levitetään tietentahtoen eteenpäin.
TÖRKEÄÄÄ!
n. 15 vuotta sitten, eikä ikinä näkynyt papassa, penslasin pari pientä näppyä ulkosynnyttimistä. En minä ole koskaan kertonut miesystäville kondyloomasta, vaikka olen ollut tuon jälkeen parissa pitkässä suhteessa ja nyt avioliitossa. Tauti ei ole ikinä uusinut eikä kehenkään tullut, ja papat on aina olleet 1-luokkaa.
En tullut kertoneeksi miehelle, koska en edes muistanut koko asiaa enää.
-4-
nussitaan tautisilla pilluilla toisia ja levitetään tietentahtoen eteenpäin.
TÖRKEÄÄÄ!
Mulla puhkesi ekan ja vikan kerran noin puoli vuotta sen jälkeen, kun ensimmäisen poikakaverin kanssa oli mennyt poikki. Aina oli kortsua käytetty. Yhtään seksisuhdetta ei tuon puolen vuoden aikana ollut ollut.
teidän tautisista tortuista kaikki hyppykypat,levittää sitä meihin,rakastajattariin,2.naisiin. hävetkää,lortot!
En tullut kertoneeksi miehelle, koska en edes muistanut koko asiaa enää.
-4-
että 3-4 oireettoman vuoden jälkeen virus on jo todennäköisesti poistunut elimistöstä. Eli tuskin enää kannatte virusta. Kuitenkin se voi muhia vuosia elimistössä ennekuin tulee ensimmäiset oireet. Minulla nämä tuli muutama kuukausi sitten, vaikka olenkin voinut olla kantajana yli kuusi vuotta, koska kaukainen poikakaveri sai syyliä juuri kun aloimme seurustelemaan.
ap
Jos on liian vaikea kertoa, niin osta tämä:
http://www.giantmicrobes.com/us/products/heart-burned.html
Omastani kerroin silloiselle tyttöystävälleni heti eka "vakavilla" treffeillä ja sanoin, että voi laittaa suhteen poikki jos haluaa. Ei ollut maata kaatava uutinen. Nyt ollaan oltu naimisissakin toista kymmentä vuotta. Hoidin omani pois eikä ole tarttunut.
Kannatan rehellisyyttä. Mitä myöhemmin kieroilu paljastuu, sitä pahemmat seuraukset.
että oot kerran ollut jo suojaamattomassa yhdynnässä, vaikka tiedät, että sulla on se virus! Uskomatonta. Mä voisin hyväksyä sen, että kumppanilla on joku sukupuolitauti, mutta EN sitä, että se on siitä huolimatta tietoisesti ollut kanssani suojaamattomassa yhdynnässä. Uskomatonta röyhkeyttä. ONKO IHME, että tauteja on kohta kaikilla?
tässä tapauksessa täytyy tosiaan todeta,että ei ole röyhkeydellä rajaa!!
ap on nyt tieten tartuttanut uuteen kumppaniinsa sukupuolitaudin.salaten sen uhrilta.
Tosin tietty miehenkin oma vika, kun suostuu olemaan eka kertaa yhdynnässä uuden naisen kanssa ilman kumia. Mutta sinä olet täysin vastuuton: hoito päällä, syyliä vielä ja olet suojaamattomassa yhdynnässä. Itse sain parikymmentä vuotta sitten kondylooman silloiselta vakipoikakaverilta, joka oli käynyt seikkailemassa suhteemme aikana muuallakin ilman kumia. Onneksi syylät saatiin hoidettua ja sen jälkeen papa on ollut aina puhdas, joten aviomiehelleni en ole asiasta kertonut, koska tuossa vaiheessa asiasta oli jo yli 10 v.
Olet kyllä uskomaton. Ja toisekseen, mistä tiedät, mitä tauteja poikaystäväsi jo nyt kantaa ja siirsi ne samalla sinulle. No, siinä tapauksessa molemmat ovat tautinsa ansainneet, kunhan vain lopetat jatkossa taudin lisää leviämisen. Aivotonta porukkaa!
big deal...että joskus ollut kondylooma ja siitä ei uskalla kertoa mutta mutta siis aktiivisena virus päällä ja menee panemaan ilman kumia...
todella TÖRKEETÄ!!!!
MIten voi olla noin pissapäinen ja itsekäs, ettei kerro että on joku sukupuolitauti aktiivisena ja sitten vielä nussii ilman kumia.
Ei tosiaan ihme, että taudit leviää, kun ei ole ihmisellä sen vertaa selkärankaa, että uskaltaisi avata suunsa ennenminkuin tartuttaa tautia.
Jos äijällä järkeä päässä yhtään, heittää sut pelolle kun saa tietää. Mun mielestä sun teko on verrattavissa pettämiseen, yhtä pahaa petturuutta!
Liki 80 % suomalaisista saa tämän viruksen jossain vaiheessa elämäänsä.