Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, että kestän anopin vierailun!

Vierailija
13.07.2010 |

Hellekö vienyt voimani ja ajatukseni kun en yhtään osaa pistää anopille vastaan vaan alkaa koko ajan itkettämään kun se sanoo mulle ilkeästi ja puhuu inhottavasti, sillai alentuvasti.... Jatkuvasti haukkuu ensimmäistä miestään (mieheni isää) enkä ole varma onko se edes kiinnostunut lapsenlapsistaan. Sitä ei oikein nappaa niiden kanssa oleminenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ilkeä, minua haukkui kaikesta ja määräili mm. mistä kohtaa poikansa villatakki pestään, ei suinkaan koko takkia vaan kainalot ja edustaa..

Jouduin eroamaan ja ajattelin mielihyvällä että pääsen anopistakin samalla.

Lasten mummona en voinut pitää anoppia sillä hän olisi käyttäytynyt sopivammin minuakin kohtaan jos yhtään ajatteli lapsia lapsenlapsinaan.

Kerran eron jälkeen ex-anoppi soitti että tulee seuraavana päivänä tuomaan vadelmia..Iltani meni "pilalle" kun mietin että en halua nähdä koko ihmistä enkä olla missään tekemisissä.

Ei auttanut muu kuin soittaa hänelle sanoen -Et tule huomenna etkä koskaan.

Huh kun helpotti ja pystyin taas keskittymään lapsiin kun ajattelin ettei tarvitse kohdata sellaista ihmistä jonka kanssa saan pahaa mieltä, vaikutti lapsiinkin äidin mieli.

Vierailija
2/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteehän se sitten pois. Ajattelet sitä vaikka koko ajan nakuna, sanot vaan niinniin ja joojoo kaikkeen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pitkän migreenikohtauksen ja sulkeudut makuuhuoneeseen koko sen vierailun ajaksi. Jos pitävät meteliä, menet ja haukut koko poppoon. Saat purkaa paineita, pistät samalla anopin järjestykseen.

Vierailija
4/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättää minut joka kerta vieraillessaan meillä, vaikka olen kuinka hyvin valmistautunut!

Pahinta nykyään ovat hänen syyllistävät kuiskuttelunsa lapsia kohtaan, kun en ole paikalla.

Kuulen ne kuitenkin toiseen huoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi