Minusta on ihana olla minä! Haluatko kysyä jotakin? : )
Kommentit (34)
Miten voit uskoa Jumalaan uskomatta Jeesukseen? Koska sittenhän sinun pitäisi olla täysin synnitön, että kelpaisit? Ja tuskin kukaan meistä on...
Mutta Jeesus onkin sitten ihmisten kirjoittama juttu, joista ei ole takuita. Esikoiseni ilmaisi oivallisesti aihetta kerhosta tultuaan: "Ne Jeesus-sadut ovat huonoimpia". : )
En ole synnitön ja mielessäni olen ajatellut monesta monta syntistä ajatusta.
millaista rakkautta ap, tarkoitat? Pyyteetöntä, kaikkia rakastavaa rakkauttako, vai pelkästään niitä koskevaa, jotka rakastavat sinua ja ovat lähipiiriäsi?
että pyyteetön lähipiirin rakkaus tässä on kyseessä. En ole Äiti-Teresa-tyyppiä vaikka se varmasti olisikin jalointa.
mutta niihin parhaiten istuu 70F-kokoiset liivit : )
Haluan esim. että lapsieni hampaat ovat pestyt joka ilta : )
Muutoin päästän itseni ja kotini kyllä retuperälle ja höllään ohjaksista.
Olen joskus pienessä sievässä käynyt kokeilemässä poliisin pampun kovuutta... ; )
Olen ollut kotiäitinä yli 5 vuotta.
Nyt alkaa pikkuhiljaa riitää... : )
Haluaisin lapsistani walloittavia naisia kaikin puoli ja varsinkin ihmistasolla.
Haluaisin matkustella monessa paikassa.
Haluaisin menestyä tulevissa töissäni.
Haluaisin terveyteni säilyvän näissä kantimissa.
Haluaisin pitää rakkaimpani tooosi kauan.
Etc.
Tulee väksinkin lapset ensimmäisenä mieleeni ja sitten musiikki.
Miten voit uskoa Jumalaan uskomatta Jeesukseen? Koska sittenhän sinun pitäisi olla täysin synnitön, että kelpaisit? Ja tuskin kukaan meistä on...
Mutta Jeesus onkin sitten ihmisten kirjoittama juttu, joista ei ole takuita. Esikoiseni ilmaisi oivallisesti aihetta kerhosta tultuaan: "Ne Jeesus-sadut ovat huonoimpia". : ) En ole synnitön ja mielessäni olen ajatellut monesta monta syntistä ajatusta.
Jeesus- sadut huonoimpia? Eli jos joku tekee ihemitä ja hyvää, niin on huono juttu, vai?
Haluaisin lapsistani walloittavia naisia kaikin puoli ja varsinkin ihmistasolla. Haluaisin matkustella monessa paikassa. Haluaisin menestyä tulevissa töissäni. Haluaisin terveyteni säilyvän näissä kantimissa. Haluaisin pitää rakkaimpani tooosi kauan. Etc.
En sanonut niin.
Tarkoitin, että uskoni on heikompi Jeesus-nimen kohdalla kuin Jumala.
Jeesus-hahmo on hyvis ja sille nostan kyllä peukkuni : )
Tutkailin sitä hetken ja päätin heittää romukoppaan.
ap. on kännissä, eikä oikeasti edes ole samaa mieltä mieltä, mitä otsikossaan kirjoitti:)
Olen kyllä itseni kanssa samaa mieltä : )
Todellisuus välillä pakkaa ahdinkona päälle, mutta kun asiaa pysähtyy oikeasti pohtimaan niin olen ehdottomasti tätä mieltä!
, mutta omat perheeni ovat vielä koossa.
En ole kokenut koulukiusaamista vaikka ensimmäiset kouluvuoteni rankko muutoin olivatkin.
Vaikeita synnytyksia olen kyllä kokenut.