Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11kk ikäselle mehua..?

Vierailija
03.07.2010 |

ostin omenamehua jossa ei ole lisättyä sokeria.. voikohan antaa alle vuoden ikäselle? ei juo tarpeeksi vettä/maitoa helteellä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mielestäsi jäätelö on parempaa kuin sokeromaton täysmehu?

Voi itku mitä vastauksia. Kyllä ap, minä antaisin sitä mehua lantrattuna. Kyllä olen myös tehnyt Piltti-soseesta mehua lantraamalla sitä veteen 50-50%. Sitä olen juottanut 7kk ikäisellekin.

Tärkeämpää on se että lapsi saa nesteitä.

Sama juttu mahatautisen kanssa. Ei ole väliä mitä juo tai syö, jos joku vaan pysyy sisällä.

pilttihyllystä ja mehuhyllystä pelkistä hedelmistä tehtyä smoothieta, jossa ei ole pilttiin MITÄÄN eroa ja jotka ei ole happamia. Lapset tykkää niistä, ainakin omani. Lisäksi voit kokeilla antaa mehukeittoa.Mä annoin vuoden ikäiselle lapselleni helleaallon aikana ihan reilusti myös jäätelöitä, sekä kermajäätelöä että sorbetteja. Ne viilentää lapsen oloa mukavasti.

Vuoden ikäiselle saa muuten jo antaa ksylitolia ruokailun päätteeksi, ja se katkaisee happohyökkäyksen.

Vierailija
22/23 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat TODELLA happamia ja TODELLA sokerisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin sitä omenamehua, kuin sokerilitkuja, jos ei kerran pelkkää vettä suostu juomaan. Parempi juottaa suun kautta ettei lapsen tarvi nestehukan vuoksi mennä tiputukseen sairaalaan. Tiukkapipot voi sitten jonottaa päivystyksessä ihan vapaasti nämä hellepäivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi