G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä.
Kommentit (317)
Äiti Laborantti ja iskä it-ihminen
t. Rikun ja Linnean äiti ja kyllä minustakin osui tarpeeksi lähelle
vanhemmat ovat vähän yli ja alle neljänkymmenen, mutta lapset on kyllä tehty ajoissa eli ovat jo teini-iässä. Keskiluokkaisuudenkin allekirjoitan ja asumme 7km Helsingin ytimestä, emmekä ikipäivänä muuta itäiselle Uudellemaalle.
Aika hyvin kuitenkin arvattu.
Meitä arveltiin toisessa vastauksessa nuoriksi (alle 30 vuotta) ja että asumme Helsingissä kerrostalossa + minulla opinnot kesken.
Toisen vastauksen mukaan minä, äiti, olen opettaja ja mies rakennusmestari. Asuisimme Lappeenrannassa :)
Todellisuudessa olemme 30-vuotiaita Helsinkiläisiä. Asumme omakotitalossa. Minulla on opinnot kesken! Gradua vaille valmis. Mies toimii pelastustehtävissä.
Eli ensimmäinen arvaus oli lähempänä.
Muuten kyllä täysin oikein, mutten ole yh :)
Meillä molemmilla on ylempi korkeakoulututkinto. Asumme rivarissa viihtyisällä asuinalueella pk-seudulla.
Pieleen meni veikkaukset hum. kandiudesta ja luomuhenkisyydestä. Myöskään Ulrika-nimistä tytärtä (tai yleensäkään muita lapsia kuin nuo kaksi) meillä ei ole eikä minun etunimeni ole Liisa :D
Minä olen kotiäiti mies reissu työssä(ma lähtee 3.30 ja tulee kotiin to 22.00)
Miro Arman: äiti on kampaaja tai sairaanhoitaja. Isä rakennusalalla tai yrittäjä.
Äiti meni metsään :) Akat. tutkinto kyseessä. Isä meni tarpeeksi lähelle.
Laitan kolme oikein, vaikka menikin esim. Miro Armanin äidin ammatti metsään ja Olavin, Helmin ja Oskarin asumismuoto päin mäntyä. Mutta aika hyvin tiedetty tuo Eelin, Veikan ja Milkan juttu! Jos puolet oikein, niin melkein oikein! :)
Rony ja Kia: Nuoret vanhemmat, alle 30-vuotiaita tai juuri täyttäneitä. Asuvat kaupungin lähettyvillä ja veikkaan rivaria. Ei pääkaupunkiseutu vaikka siellä varmaan käydään ahkerasti. Äiti opiskelee tai on käynyt lyhyen koulutuksen esim. lähihoitaja, keittäjä (ammattikoulu) tai sitten ompelija. Tuli jotenkin mieleen vaatteet. :) Isä elättää perhettä, joko tekee paljon töitä tai ammatti on tosi vaativa.
Aada: Jalat maassa tyyppejä, alle 30 nämäkin. Kerrostaloasunto kaupungissa. Äiti virastotöissä, isä ehkä kuljetusalalla tai autoihin liittyvässä ammatissa.
Emilia ja Thomas: Tekisi mieli sanoa, että ruotsinkielisiä, kun tunnen ruotsinkielisen perheen, jossa Emilia ja Thomas, mutta enpä sanokaan. Asuvat pääkaupunkiseudun liepeillä esim. Hyvinkää. Omakotitalo. Lapset jo hiukan isompia, Emilia ehkä ekalla, Thomas menee ensi vuonna eskariin. :) Nyt ehkä rytistään metsään kovaa!!! Äiti päiväkodissa töissä, isällä yritys tai töissä käyttää pukua ja solmiota...
jolla siis kuusi "oikein", kaksi hutia.
Rony ja Kia: Nuoret vanhemmat, alle 30-vuotiaita tai juuri täyttäneitä. Asuvat kaupungin lähettyvillä ja veikkaan rivaria. Ei pääkaupunkiseutu vaikka siellä varmaan käydään ahkerasti. Äiti opiskelee tai on käynyt lyhyen koulutuksen esim. lähihoitaja, keittäjä (ammattikoulu) tai sitten ompelija. Tuli jotenkin mieleen vaatteet. :) Isä elättää perhettä, joko tekee paljon töitä tai ammatti on tosi vaativa. Aada: Jalat maassa tyyppejä, alle 30 nämäkin. Kerrostaloasunto kaupungissa. Äiti virastotöissä, isä ehkä kuljetusalalla tai autoihin liittyvässä ammatissa. Emilia ja Thomas: Tekisi mieli sanoa, että ruotsinkielisiä, kun tunnen ruotsinkielisen perheen, jossa Emilia ja Thomas, mutta enpä sanokaan. Asuvat pääkaupunkiseudun liepeillä esim. Hyvinkää. Omakotitalo. Lapset jo hiukan isompia, Emilia ehkä ekalla, Thomas menee ensi vuonna eskariin. :) Nyt ehkä rytistään metsään kovaa!!! Äiti päiväkodissa töissä, isällä yritys tai töissä käyttää pukua ja solmiota...
Rony ja Kian osumat täydellisä ainoastaan asuin paikka ei täsmää!
Anni asuu Helsingissä
Äiti Laborantti ja iskä it-ihminent. Rikun ja Linnean äiti ja kyllä minustakin osui tarpeeksi lähelle
Tässä ei osunut mikään lähellekään. Kiva kyllä lukea, millaisia mielikuvia nimet herättävät.
-Annin äiti
Terveisiä tutuille, jos joku tunnistaa!
Anton ja Mea:
Nuoret vanhemmat, ehkä vielä opiskelevat. AMK-opinnot odottelevat valmistumistaan. Tämän takia asuvat jossakin kaupunkialueella, toiveissa kuitenkin omakotitalo jollakin kialla alueella.
Emilia ja Thomas: Tekisi mieli sanoa, että ruotsinkielisiä, kun tunnen ruotsinkielisen perheen, jossa Emilia ja Thomas, mutta enpä sanokaan. Asuvat pääkaupunkiseudun liepeillä esim. Hyvinkää. Omakotitalo. Lapset jo hiukan isompia, Emilia ehkä ekalla, Thomas menee ensi vuonna eskariin. :) Nyt ehkä rytistään metsään kovaa!!! Äiti päiväkodissa töissä, isällä yritys tai töissä käyttää pukua ja solmiota...
Ei olla ruotsinkielisiä, aivan oikein, mutta perheessä puhutaan muita kieliä kuin suomea. Omakotitalokin on oikein, se vain sijaitsee Suomen ulkopuolella. :-) Lapset ovat tosiaan jo vähän isompia, ja isä pitää pukua ja solmiota töissä; äiti ei kuitenkaan on päiväkodissa töissä... ;-)
Omistus kerrostaloasunto äiti yliopiston lusinut isä hieman alempi tutkinto. Pääkaupunki.
Ihan eri juttu Otso kuin Ohto. Ohtolla molemmat vanhemmat akateemisia viherpipertäjiä. Kolmas tulee varmaankin olemaan Unni.
Ja asuvat Latokartanossa tai muussa uudenpuoleisessa paikassa rivarissa - tai haluaisivat asua. Vaihtoehto B Roihuvuori.
Mutta Linnean ja Rikun lasken kyllä onnistumiseksi, koska aina roiskuu kun rapataan... :)
Meten ja Milon äiti