G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä.
Kommentit (317)
Emme asu pakettitalossa vaan kerrostalossa keskustassa, minä olen saksalais-suomalainen ja mieheni suomenruotsalainen joten sieltä tulevat lastemme nimet. Olen luokanopettaja ala-asteella ja mieheni opettaa ammattikorkeakoulussa kieliä.
keskituloinen perhe, asuvat uudessa pakettitalossa kaupungin laidalla, ei akateemisia, mutta äiti tavoittelee jotain muuta, nimetessään lapsiaan "hienosti"
Clarissa Maria
Claudia Emma Alisa
Gabriel Alexander
(perheyritys, äiti kolmannessa polvessa).
Hyvin vastaa tota maatilaideaa, tällä kertaa vaan äiti ja toinen ala.
äiti odottaa neljättä, jos poika niin venni, ja tyttö niin aliisa
äiti odottaa josko joku haluaisi arvata?
Johan on nimet, anteeks ny vaan.. :D Petsiinan oon kuulluu, mut muut iha outoja :o
Perhe asuu omakotitalossa uudella pellolle perustetulla omakotitaloalueella, ja äiti sisustaa taloa innokkaasti valkoisen sävyillä ja romanttityyppisistä kaupoista ostetulla tavaralla. Mies tradenomi ja jossain kohtalaisesti palkatuissa myyntihommissa, äiti pehmeällä naisvaltaisella alalla, tai jossain kotiteollisuus-taide-tyyppisessä duunissa.
että siitä vain arvailemaan :D !
AARRE ja EERIKA. äidin näen jostain syystä punatukkaisena, isällä on silmälasit. kolmekymppisiä, asuvat tiilitalossa jonka pihalla kasvaa paljon kukkia
Liinu ja Mikael. arvauksia kehiin :)
Veeti ja Emma:
Itse en ymmärrä näitä, ketkä haluaa antaa lapsilleen, siis vielä kaikille lapsilleen, Suomen yleisimmät lasten nimet. Uskon, että nämä vanhemmat ovat vähän päälle kakskymppisiä, jotka menee vielä enemmän muotivirtausten kun oman pään mukaan, ei korkeakoulutusta, asuu kerrostalossa.
Veetin ja Emman äiti vastaa: Ollaan yli kolmekymppisiä. Olen itse koulutukseltani terveydenhoitaja, mies duunari. Eli siinä olet oikeassa, että meillä kummallakaan ei ole korkeakoulututkintoa. Lastemme nimet valitsimme kyllä ihan vain sen perusteella, että niistä itse pidämme, emme siksi että sattuavat olemaan niin suositut nimet. Eikä minua kyllä häiritse yhtään, että ovat niin yleiset nimet. Ja emme asu kerrostalossa.
Ihana hurmuri, Romeo. Mitä se kertoo meistä?
voi vaan kuvitella miten ärsyttäviä
Ihana hurmuri, Romeo. Mitä se kertoo meistä?
voi vaan kuvitella miten ärsyttäviä
T: Lassen äiti
mies dippainssi. Lasten saaminen tuottanut vaikeuksia mistä seuraa ylenmääräinen keskittyminen pikku Lasseen.
keskituloinen perhe, asuvat uudessa pakettitalossa kaupungin laidalla, ei akateemisia, mutta äiti tavoittelee jotain muuta, nimetessään lapsiaan "hienosti"