Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysykaa jotain amerikkalaiselta. Taalla on niin tylsaa.

Vierailija
03.07.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen keksinto avata ovet ulospain. Oli jossain suomalais-lehdessa vahan aikaa sitten "suomalaisuuksia"; oven avautumis suunta mainittiin ja astiankuivauskaappi, niin ja kynnykset myos ja etta ainoa todellinen suomalaisruoka on mammi.

Vierailija
62/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään päin! Ja eteisiäkään/tuulikaappeja ei tarvita kuin maissa,joissa on paskat sääolosuhteet. Ok, joskus saattaa olla joku iso aula, ettei sentään suoraan olohuoneeseen. Ap:ltä haluaisin kysyä, miksi amerikkalaiset puhuvat aina niin kovalla äänellä?

kuiskuttaa?

Eikos oven takana seisoja saa oven naamalleen jos se aukeaa ulos? Vai pitaako hypata syrjaan nopeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aakkostaja", kirjoitatko kanssa USA:sta? Mista pain? (siis mm. se mac&cheese teko-ohje komenttoija)

Vierailija
64/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostaa olevansa Amerikan kansalainen.

Käänteisesti: Uruguayn kansalainen melko varmasti tituleeraa itsensä Uruguayn kansalaiseksi - kuten suomalainen Suomen - ja kysyttäessä täsmentää Uruguayn sijainnin vielä erikseen.

T. Sama

Eihän suomalaisetkaan mainosta maailmalla itseään Euroopan kansalaisiksi

mulla on aika harvinainen nimi joka on englanniksi vaikea lausua, joten aika usein kekustelun rakenne menee niin etta eka miten sun nimi lausutaan ja sitten mista pain olet. Sanon yleensa eka Euroopasta koska Suomi on aika outo ja tuntematon paikka monelle. Vasta jos kysyy mista pain Eurooppaa sanon Suomesta. Sitten jos kysyja sanoo ettaa ".. just aha..(hiljaisuus)" niin tiedan ettei niilla ole hajuakaan missa koko maa on.

Vierailija
65/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

screen door aukeaa ulospain ja itse ovi aukeaa sisaanpain

Vierailija
66/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito jos vanhemmat työssä?

Vierailija
67/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyetkin matkat ?

"Uskaltaako" edes kävellä pieniä matkoja kuten Suomessa, siis turvallisuuskysymys ?

Vierailija
68/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyetkin matkat ? "Uskaltaako" edes kävellä pieniä matkoja kuten Suomessa, siis turvallisuuskysymys ?

mihinkaan senverran on matkaa ja sekin olisi vilkkaan tien pientareella.

Vierailija
69/69 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse kotona lapsen kanssa, mutta miehen tyopaikalla on aiteja jotka tulee takaisin toihin 6 vko synnytyksen jalkeen ja lapsi menee hoitoon.

Ja varmaan(?) joissain paikoissa on ihan hyva julkinen liikenne, mutta esim. taalla missa me asumme pitaa menna autolla koska kavelyetaisyydella ei ole mitaa. Et tod. voi kavella kauppaan siina menee monta tuntia, jolloin ostokset menee pilalle ja muutenkin nestehukka ja lampohalvaus iskee matkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi