Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mun mies käyttäytyy kuin pikkulapsi!

Vierailija
03.07.2010 |

Meillä harvinaista herkkua, että koko perhe mennään syömään yhdessä ravintolaan.

Eilen sitten lähdettiin. Kello oli yli 18.00 ja tiedän sen tarkoittavan että lounasaika on ohi.

Mieheni oletti (ei puhunut asiasta ääneen) saavan seisovastapöydästä ruokaa.

No sitähän ei ollut, piti tilata listalta annos.

Minä ja lapsemme tilasimme ja mies sanoi, ettei ota mitään.

Lapsellemme tuli pahamieli ja käveli ravintolasta ulos. Järkyttävä riita siitä tuli ja vielä tänäänkään mieheni ei tajua mikä meni pieleen.

Olisi tilannut vaikka patongin ja syönyt seurassamme mutta ei, hän on juntti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellesi ei kelvannut annos? Miksi olisi pitänyt saada ruokaa seisovasta pöydästä?

On tosiaankin kohteliasta syödä edes jotain, jos ravintolaan lähdetään yhdessä syömään. Ymmärrän myös lapsenne suuttumuksen, kun on olettanut koko perheen menevän yhdessä syömään ja viettämään iltaa, niin yksi aloittaakin kiukuttelun. Kuulostaa juuri siltä, millaista omassa lapsuudessani oli.

Vierailija
2/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai päättelitkö ihan itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo minun viestini ja mieti, sanoiko se mieheni vai päättelin itse!

Matkalla syömään oli siis ajatellut seisovaapöytää muttei sanonut ääneen. Perillä sitten järjesti 5v lapsen tyylisen show. ap

Vierailija
4/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta kun tilaa niin annokset ovat raavaalle miehelle liian pieniä. Eihän niistä tule kuin vihaiseksi.Lisäksi lista-annokset ovat kalliita. Ei saa rahalle vastinetta. Ei jää perheenpäälle hyvä mieli jos pitää maksaa itsensä kipeäksi siitä, että ei saa mahaansa täyteen.

Vierailija
5/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla juntti? Olisi tilannut 2 annosta kun minä kuitenkin maksoin. Salaattia sai vielä noutopöydästä ja sitäkin olisi hyvä syödä.

Miksi täällä puolustellaan idiootti miehiä.

Myönnän oman virheeni, mitä rakastuin tollaseen tolloon! ap

Vierailija
6/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta kun tilaa niin annokset ovat raavaalle miehelle liian pieniä. Eihän niistä tule kuin vihaiseksi.Lisäksi lista-annokset ovat kalliita. Ei saa rahalle vastinetta. Ei jää perheenpäälle hyvä mieli jos pitää maksaa itsensä kipeäksi siitä, että ei saa mahaansa täyteen.

Oivoi, herranlettas, miten idioottimainen kommentti. Asennevammaisia aikuisia ja niiden puoltajia.

Vierailija
7/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä vaikka pari paistettua munaa ja esim. kaurahiutaleita, niin viha laantuisi ja hinta-laatusuhde ei harmittaisi tarkan markan murkinoijaa niin kovasti.

Vierailija
8/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa kiukuttelua aikuiselta mieheltä.

Vierailija
9/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo minun viestini ja mieti, sanoiko se mieheni vai päättelin itse!

Matkalla syömään oli siis ajatellut seisovaapöytää muttei sanonut ääneen. Perillä sitten järjesti 5v lapsen tyylisen show. ap

Sanoit että miehesi ajatteli asiaa, muttei sanonut ääneen. Perillä ei sitten ottanutkaan mitään. Et siis sanonut hänen esittäneen esim. repliikkiä: "Täh, ei seisovaa pöytää! En syö mitään!".

Katsos, ennen kuin tuomitsen jonkun käytöksen, haluan olla varma siitä, mitä hän on tehnyt. Viestistäsi se ei käy riittävän selkeästi ilmi. Mutta jos nuo repliikit on sanottu, niin voi voi. Kyllä aikuisetkin ihmiset sortuu kiukutteluun, vaikka se typerää onkin.

Vierailija
10/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi, ettei ota mitään.

Vierailija
11/11 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tuosta ap mut mun ukko kuvittelee olevasa teini.kattoo joka nuoren tytön päästä varpaisiin.just käytii iltakävelyl ku hää nii halus,nii siks vaa ett hää sais katella tyttöjä.en tiiä itkiskö vai naurasko.tätä on jatkunu kaiken aikaa...melkeen 2vuotta...hohhoijaa...

mut itepä tekee ittesä naurunalaiseks...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi