Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni sanoo että olen lastenhoitaja.. näin..:P

Vierailija
03.07.2010 |

meillä tämmönen tilanne.. vauva täyttää juuri 6kk. olen ollut kokoajan tietty kotona.. enkä töissä.. ja myös mieheni on kotona ollut koko vauvan olemassaolon ajan. mutta.. minä olen lapsenhoitaja.. niin olen usein saanut myös kuulla. eli aamuisin kun mies nukkuu pitkään.. mä nousen klo7.. ja yöherätyksiäkin on. Olen miehelle sanonu et jos mä saisin joskus nukkua pitkään.. tasan 1 kerran hän on aamulla kattonu lasta et oon saanu nukkua 10asti.. mua väsyttää. ja mua turhauttaa. lapsi on meidän molempien.. ja isäkin on nyt kotona ni miksei voi yhtään olla lapsen kanssa.. :( miten teillä toimii tämä? meillä isäntä voi kokopäivän tehdä hommia tallissa tai jtn.. eikä vaikka pidä hetkeäkään pientä sylissä.. ja vauvelil on nyt hampuvaivaa.. ja on aikas vaativa.. missään ei ole hyvä ja sylittää pitäis vaan.. mut mä oon lastenhoitaja..:P muitakin lapsia on.. kotia on siivottava.. mies kyllä joskus imuroi.. plää. tämmöinen purkaus.. yks aamu sovittiin et mies menee vauvan kans ulos.. et saan siivottua.. mut ei.. ennenkun mies nousi ni vauva nukku jo sisällä.. tietty.. enpä siinä sit alkanu siivoilee ku sain vaivoin toisen just nukkumaan.. ärsyttää. väsyttää. vauva on ihana ja rakas. mut ois hienoa ku joku muukin huolehtis.. on mies vaippoja vaihtanu korkeintaan 5 kertaa.. eikä kyl sitäkään.. tän 6kk aikana.. ja ei.. ei ole mikään kaks kymppinen..

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmut tuksin sitä kuuluu itkettää lattialla tai sitterissäkään.. vai?

Vierailija
62/62 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä on. ja mielestäni kans juuri siks luulis et olis amhd paljon pienen kanssa.. työhön meno kumminkin edessä niin silloin määrä väkisinkin vähenee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla