Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet ihan sekaisin.. :(

Vierailija
02.07.2010 |

En tiedä mitä tehdä tai ajatella.

Minulla ja miehelläni on hyvä suhde. Meillä kaksi pientä yhteistä lasta. Olen onnellinen mieheni kanssa ( ja uskon rakastavani häntä ). mutta nykyään se jokin kipinä puuttuu.. yhteinen aikamme tuntuu tylsältä, eikä mikään oikein tunnu miltään.

tulemme hyvin toimeen, ja vietämme lähes kaiken aikamme yhdessä, koko perhe.

Nyt olen tavannut miehen.. Joka iskee minuun täysillä, luonne on juuri sellainen mistä pidän..

Uskon olevani ihastunut häneen, hänen kanssaan voisi olla sitä kipinää, mitä mieheni kanssa ei enää ole ollut.. Hänen seurassaan viihdyn. Hän on minun ja mieheni yhteinen ystävä

Onkohan tämä ihastus jotain ohimenevää, onko kaikissa suhteissa kipinätön vaihe??

ollaan oltu yhdessä 4v.

En tiedä mitä tehdä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis noita ihastuksia. Itse olen vain haaveillut, ehkä vähän flirttaillut. Tiedän, että se on vain sellaista seksuaalista himoa, joka ei pidemmän päälle kannattelisi. Mutta kivahan se on välillä ihastua ja tuntea itsensä huolettomaksi, nuoreksi ja sinkuksi. Me yhdessä jo 11v, ihastuksia 5v yhdessäolon (ja ekan lapsen) jälkeen n. kerran vuodessa.

Vierailija
2/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheeseen.

Noita ihastuksia tulee ja menee.

t. 15 v naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihastuksen piristää sinun ja miehesi välejä. Nauti sen tuomasta hyvänolon tunteesta jne.

Ajattele lapsiasi ja ole iloinen hyvästä miehestäsi. Kyllä se yhteinen kipinäkin vielä löytyy. Koettakaa etsiä sitä.

Vierailija
4/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen älyttömyyden takia meillä on ihan hirveästi avioerolapsiparkoja, joilla on monta äitiä, isää ja kotia. "Ei ole enää kipinää..."

Herää, pahvi!

Vierailija
5/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee asiallisia vastauksia. :)

en minä ole ajatellut eroa miehestäni, ei se ole oikein lapsillekaan.

Mutta tuntuu vain hyvältä jutella jonkun toisen kanssa, tuntea itsensä taas kauniiksi..

ap.

Vierailija
6/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulitko että kipinä kestää kunnes toinen tipahtaa? Ajattelitko naimisiinmennessäsi, että tähän sitoudutaan aika pitkäksi aikaa vai osuiko mies vaan kohdalle kun teki mieli saada lapsi?

on aika paha juttu että noin lyhyen ajan jälkeen on perhe kasassa ja olo levoton.

Vierailija
7/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kuitenkin tiedät että kehujen ei tarvitse tulla sen kaempaa kuin omalta itseltäsi, ei siihen muita tarvita. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä