Minkälaisia vauvanvaatteita ette voi vastustaa?
Minä olen aivan hulluna tyttövauvan mekkoihin, töppösiin.. juuri sellaisiin vaaleanpunaisiin röyhelöihin ja esim yksi roosanvärinen neulemekko oli pakko ostaa :)
Kommentit (8)
mä niiiiin haluisin tytölle tuollaisen hameen :)
http://www.kaiyaeve.com/gallery/?album=1&gallery=2
minä olisin aikoinaan halunnut pojalle mustia vaateita. bodyja housuja.
Niitä ei ollut.
Mun suosikkini oli Timberlandin toppaliivi ja Gantin farkut puolivuotiaalle pojalle ja tietty dolce Gabanan farkkurotsi. Ne oli saatua miehen siskolta. Olivat hänen kaverin varakkaan lasten vaatteita. Herättivät kateutta muskarissa ja muualla.
joka on puettu johonkin äipän hommaamiin statussymboleihin...
ei oo sellasia must-have-tuotteita tullut vastaan ja vauvoja on ollut kuitenkin 3.
monikin minun lastani, kun puin lapseni kaverilta (ja osin jo kaverin kaverilta) kierrätettyihin merkkivaatteisiin? Laadukkaat vaatteet kun kestää useammankin lapsen käytössä, vauvathan ei varsinaisesti vaatteita kuluta leikeissä puhki, niin ajattelin että onpa kiva saada hyvät vaatteet lapselle ilmaiseksi -ja olimmekin kaikkien av-mammojen säälin kohteina!
Onneksi lapsi on jo vuoden ikäinen ja olen ostanut halvempia vaatteita (IdaT ja Name it ja joitakin HM vaatteitakin, jotka hoikalla lapsella pysyvät päällä), uskalletaan käydä nyt leikkipuistossakin.
No oikeesti siis pystyn olla ostamatta, kun eihän niitä monia tarvitse olla. Mutta ne ihan pienet 50-60cm toppahaalarit ovat kuin uninalleja minun mielestäni, aivan ihania...
näyttää vauvanvaatteilta. En siis tykkää mini-farkuista, toppatakeista, gollegepaidoista tms.