Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia terveisiä lähettäisit joka olisi hylännyt ainoan lapsensa 3-viikkoisena

Vierailija
02.07.2010 |

kotiin ja lähtenyt viettämään iltaa kavereiden kanssa. Isä olisi löytänyt sinut 12 tunnin jälkeen ja soittanut ambulanssin ja ambulanssihenkilöstö olisi elvyttänyt sinut sokeriliuoksella. Minulle tapahtui näin useita kertoja, aina isäni pelasti henkeni. Mitä sanoisit,näin kolmen lapsen isänä 25 v vielä elossa ja itseään täynnä olevalle äidille? Äiti 65 v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tässä on tytär ja kuka minä kertoja ja kuka lapsi??

Selvenneppäs hieman.

Lisäksi aika tylsä kertomus, ketä kiinostaa jotkut sokeriliuokselle pelastetut?!!

Vierailija
2/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko sä tässä, että sun äiti pahoinpiteli sua toistuvasti ja aiheutti sulle hengenvaaran? Sun äiti ei ole terve, toivottavasti sun ei tarvitse olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Saiko hän tuomion noista tekosistaan, tai otettiinko sua huostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tässä on tytär ja kuka minä kertoja ja kuka lapsi?? Selvenneppäs hieman. Lisäksi aika tylsä kertomus, ketä kiinostaa jotkut sokeriliuokselle pelastetut?!!

Ainoa lapsi olen, ei ollut sisaruksia.

Vierailija
4/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaatko lapsilla normaalin äitisuhteen puuttumista?

Vierailija
5/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun äitis hylkäs sut vauvana useasti ja isä pelasti yhtä useasti.. ei kuitenkaan pysyvästi??

miksi sun pitäs sanoa sille yhtään mitään?

jos se sun elämääs tässä vaiheessa helpottaa nii voithan sä haukkua sen pystyyn ja isäs kanssa että palautti sut kerta toisensa jälkeen noin vastuuttomalle ihmiselle.. yhteiskuntaa voisit syytellä myös kun eivät ottaneet sua huostaan ja sijoittaneet joillekkin ketkä susta ois pitäny huolta kun omat vanhempas ei siihen kyenneet.. tai sit voisit antaa sen olla ja olla onnellinen et oot selvinny voittajana ja oot elossa ja ilmeisesti parempi vanhempi omille lapsilles.

kaikkea hyvää!

Vierailija
6/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko sä tässä, että sun äiti pahoinpiteli sua toistuvasti ja aiheutti sulle hengenvaaran? Sun äiti ei ole terve, toivottavasti sun ei tarvitse olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Saiko hän tuomion noista tekosistaan, tai otettiinko sua huostaan?

Ainostaan kolmevuotiaana käräoikeus totesi äitini olevan alkoholisminsa takia hengenvaarallista seuraa minulle ja minut määrättiin isälleni siis huoltajuus pysyvästi. Isäni taas hakkasi ja potki minua päivittäin ja piti nälässä. Mummoni vain naurahti huvittuneena pari viikkoa sitten että tulin 2-vuotiaana aina mustelmia täynnä isäni luota. Äitini ei sanut edes tapaamisoikeutta.

ap

Vierailija
7/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sekavaa tekstiä. Mutta jos ymmärsin oikein, niin mä ihmettelen sitä isääkin. Olisi kai hänen pitänyt huomata, ettei lapsen äiti pysty ottamaan vastuuta lapsesta. Tuossa tapauksessa isän olisi täytynyt ottaa hoitovastuu kokonaan, eikä vaan "pelastella" lasta silloin, kun taas näyttää siltä että lapsi on kuoleman kielissä.

Äiti on tässä tapauksessa ollut varmasti jollakin tapaa sairas, mutta isä ihan vastuuton, mikäli on ollut normaali muuten.

Vierailija
8/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei ole puolustanut sua. Mä ainakin tulin tosi surulliseksi tuosta mitä sä kerroit, kauheaa että pieni avuton lapsi on ollut noin välinpitämättömien ihmisten armoilla. Mun mielestä sun ei tarvitse sanoa sun vanhemmille yhtään mitään, varsinkin äidillesi on ihan oikein elää yksinäinen vanhuus kun hän kohta tarvitsee sun apua omassa elämässään.

Vierailija
9/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiitos, että synnytit minut. Olen katkera ja vihainen, kun tuhosit lapsuuteni. Olen pahoillani, äiti, että olet niin sairas. En voi sinua auttaa. Hyvää jatkoa.

Vierailija
10/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 25v.? vai menikö multa jotain nyt ohi...??

Vierailija
11/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaatko lapsilla normaalin äitisuhteen puuttumista?

Esikoiseni sain aika vanhana 25-veenä ja toisen 32-veenä ja kolmas on viidennellä kuulla.

ap

Vierailija
12/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiitos, että synnytit minut. Olen katkera ja vihainen, kun tuhosit lapsuuteni. Olen pahoillani, äiti, että olet niin sairas. En voi sinua auttaa. Hyvää jatkoa.

Olen siis 35 v enkä 25 v niinkuin vähingossa kirjoitin.

ap

Vierailija
13/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sun kirjoituksista saa mitään selvää!!

Vierailija
14/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan kolmevuotiaana käräoikeus totesi äitini olevan alkoholisminsa takia hengenvaarallista seuraa minulle ja minut määrättiin isälleni siis huoltajuus pysyvästi. Isäni taas hakkasi ja potki minua päivittäin ja piti nälässä. Mummoni vain naurahti huvittuneena pari viikkoa sitten että tulin 2-vuotiaana aina mustelmia täynnä isäni luota. Äitini ei sanut edes tapaamisoikeutta.

ap

Äidiltä evättiin huoltajuus. Isä sai huoltajuuden, hakkasi, haukkui, läiminlöi. Isä oli juoppo, on vieläkin. Menetti huoltajuuden hänkin, mieheni muutti mummonsa luokse, joka yritti, mutta liian vähän ja liian myöhään. Mieheni kärsii vieläkin lapsuudestaan.

Vierailija
15/15 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huostaan muuta kuin itse viemällä... todella surullista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi