mä olen paska luuseri.itken täällä naimisissa olevan
miehen perään. on lähdössä perheensä kanssa mökille lomailemaan.
sanoin äsken että kyllähän tää homma sulle käy, saat tylsää perhe-elämää ja sitten taas vähän jännitystä elämään muualla eli mun kanssa, mutta tää on kuulema vittuilua mun puolelta. ja mä vingun tommosen paskan perään. meidän suhde on kestänyt jo kaksi vuotta ja tunteita on pelissä paljon...
Kommentit (37)
että saat sillä keinoin miehen toiselta naiselta.
Nyt ymmärrän. Lapsi varmaan nauttii kun aikuisena selität, että et saanut isääsi muuten eroamaan kuin hommasin itseni raskaaksi. Mies sitten erosi ja muutimme yhteen, mutta hommasi sitten uuden naisen ja petti minua.
Mutta olenpa ylpeä, että sain ainakin yhden perheen rikotuksi ja sinut siinä sivussa.
Sinunlaisiahan reppanoita on aina ollut olemassa, jotka vielä luulee vanhanaikaisen konstin, että tulin "vahhibgossa" raskaaksi takaavan yhteisen elämän.
homma kannatti?
Mitä kaikkea naiset on valmiita tekemäänkään, ettei ne jää yksin:D
Toisaalta surullista, mutta toisaalta koomistakin.ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Muistan miten kurjalta tuntui juuri nuo miehen ja perheensä yhteiset lomat, mökkeilyt sun muut. Kestettävä se vain oli kun kerran oli paljon tunteita pelissä. Mies odotteli sitä "parempaa hetkeä" kertoa vaimolle. En aluksi edes uskonut että sitä koskaan tulisi, mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.Ei tietenkään kenenkään "kannata" alkaa suhteeseen varatun kanssa. Hävettää että itse olen tehnyt jotain sellaista, olen aina ollut erittäin pettämisvastainen ja kyllä monet kerrat painin omatuntoni kanssa. Olihan se virhe, ja varmasti olisi ollut parempiakin keinoja tavata mies ja alkaa suhteeseen. Silti en kadu, meillä sujuu miehen kanssa todella hyvin ja sovimme yhteen. Suhde voi päättyä yhtälailla vaikka olisimme tavanneet sinkuina. Toivon tietysti että suhteemme kestää. Niin ja mitään ongelmaa minulla ei ole koskaan ollut yksinolemisen kanssa, viihdyin mainiosti sinkkunakin. Tunteet vaan kun on sellaisia mitä ei aina järjellä päätetä. Tulin vahingossa raskaaksi, ja mies päätti että haluaa perustaa perheen kanssani. Aina erot ovat surullisia, koomisesta en niinkään tiedä.
ei kai miehellä muuta vaihtoehtoa ollut kuin perustaa sun kans perhe kun hommasit itsesi paksuksi ja vaimo lemppas pihalle.
oletteko keskustelleet suhteestanne, ja onko mies kertonut sinulle suunnitelmistaan? jos mies rakastaa sinua miksi olet edelleen toinen nainen noin pitkän ajan jälkeen? Kannattaa pohtia suhdettanne realistisesti ettei sitten tule suurta pettymystä kun tajuaa ettei mies koskaan ollutkaan tosissaan kanssasi.
oletteko keskustelleet suhteestanne, ja onko mies kertonut sinulle suunnitelmistaan? jos mies rakastaa sinua miksi olet edelleen toinen nainen noin pitkän ajan jälkeen? Miksei mies eroa? Kannattaa pohtia suhdettanne realistisesti ettei sitten tule suurta pettymystä kun tajuaa ettei mies koskaan ollutkaan tosissaan kanssasi.
He ovat roolinsa ja tilanteensa valinneet tietoisesti. Petetyltä vaimolta ei kukaan kysy mitään.
Mä olen itse ollut petetty vaimo 14 vuotta sitten. En ole enää katkera, ja mies jouti loppujen lopuksi mennäkin. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että mä en saanut valita, vaan exä ja toinen nainen valitsi mun puolesta.
ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Muistan miten kurjalta tuntui juuri nuo miehen ja perheensä yhteiset lomat, mökkeilyt sun muut. Kestettävä se vain oli kun kerran oli paljon tunteita pelissä. Mies odotteli sitä "parempaa hetkeä" kertoa vaimolle. En aluksi edes uskonut että sitä koskaan tulisi, mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
ei kai miehellä muuta vaihtoehtoa ollut kuin perustaa sun kans perhe kun hommasit itsesi paksuksi ja vaimo lemppas pihalle.
miehen entinen vaimo ei edelleenkään tiedä minusta tai vauvasta mitään, edelleen anelee miestä palaamaan luokseen. Itse olin abortin kannalla sillä mulla on jo entuudestaan lapsi enkä olisi toista halunnut. Muutin sitten mieleni raskauden edetessä. Toivottu raskaus ei todellakaan siis ollut tai suunniteltu. Kun päätin pitää lapsen tarkoitus oli jatkaa elämää yksin lasten kanssa, mutta päädyimmekin miehen kanssa yhteen. Yhteen ei ole tarkoitus muuttaa kuin joskus tulevaisuudessa. Ihan turha mulle olla katkera jos sinulle on niin käynyt että mies on jättänyt toisen takia.
He ovat roolinsa ja tilanteensa valinneet tietoisesti. Petetyltä vaimolta ei kukaan kysy mitään.
Mä olen itse ollut petetty vaimo 14 vuotta sitten. En ole enää katkera, ja mies jouti loppujen lopuksi mennäkin. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että mä en saanut valita, vaan exä ja toinen nainen valitsi mun puolesta.
ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Muistan miten kurjalta tuntui juuri nuo miehen ja perheensä yhteiset lomat, mökkeilyt sun muut. Kestettävä se vain oli kun kerran oli paljon tunteita pelissä. Mies odotteli sitä "parempaa hetkeä" kertoa vaimolle. En aluksi edes uskonut että sitä koskaan tulisi, mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
en minä ainakaan sääliä halunnut, ihan tarpeeksi oli itselläni kestämistä miten paskaan tilanteeseen olin itseni työntänyt. Ja olen itsekin ollut se petetty vaimo ja katkera edelleen entiselle miehelleni joka kehtasi pettää ja jättää juuri ennen lapsemme syntymää. Mietin usein että miten musta tuli toinen nainen kun en voi sietää pettämistä tai pettäjiä. Oisko vaan niin että rakkaus on sokea ja että me kaikki tehdään joskus virheitä?
Mutta tekstisi tyyli on juuri sellainen, että en voi tosiaan kunnioittaa sinunlaisia naisia.
Kuulut juuri niihin epätoivoisiin huonoitsetuntosiin naisiin, jotka haluaa varatun miehen. Ei siksi, että mies on ihana vaan siksi, että kokevat itsensä paremmiksi kun leikkivät taistelua miehestä ja "voittavat" sen.
Vahingossa ei tule raskaaksi. Vanha keino, mitä toiset naiset ovat iät ja ajat käyttäneet.
Sinä varmaan saat tyydytystä siitäkin, että mies kertoo, kuinka ex anelee miestä takaisin. Voin kuvitella, että mietit mielessäsi, että ähäskutti, minäpä voitin ja saimme petettyä sua.
Mistä muka tiedät oikean totuuden. Mies vedättää sinua yksnolla todennäköisesti. Olisi jättänyt vaimonsa aikoja sitten jos olisi tosissaan sinun kanssa.
Säälittävää, että pakkotilanteessa vasta suostui eroamaan. Tämän tulet saamaan kasvoillesi ensimäisen kunnon riidan aikana. Mies ei vapaaehtoisesti eronnut vaimostaan vaan vasta sitten kun hommasit "vahingossa" itsesi paksuksi ja kiristit abortilla.
miehen entinen vaimo ei edelleenkään tiedä minusta tai vauvasta mitään, edelleen anelee miestä palaamaan luokseen. Itse olin abortin kannalla sillä mulla on jo entuudestaan lapsi enkä olisi toista halunnut. Muutin sitten mieleni raskauden edetessä. Toivottu raskaus ei todellakaan siis ollut tai suunniteltu. Kun päätin pitää lapsen tarkoitus oli jatkaa elämää yksin lasten kanssa, mutta päädyimmekin miehen kanssa yhteen. Yhteen ei ole tarkoitus muuttaa kuin joskus tulevaisuudessa. Ihan turha mulle olla katkera jos sinulle on niin käynyt että mies on jättänyt toisen takia.
Mutta tekstisi tyyli on juuri sellainen, että en voi tosiaan kunnioittaa sinunlaisia naisia.Kuulut juuri niihin epätoivoisiin huonoitsetuntosiin naisiin, jotka haluaa varatun miehen. Ei siksi, että mies on ihana vaan siksi, että kokevat itsensä paremmiksi kun leikkivät taistelua miehestä ja "voittavat" sen.
Vahingossa ei tule raskaaksi. Vanha keino, mitä toiset naiset ovat iät ja ajat käyttäneet.
Sinä varmaan saat tyydytystä siitäkin, että mies kertoo, kuinka ex anelee miestä takaisin. Voin kuvitella, että mietit mielessäsi, että ähäskutti, minäpä voitin ja saimme petettyä sua.
Mistä muka tiedät oikean totuuden. Mies vedättää sinua yksnolla todennäköisesti. Olisi jättänyt vaimonsa aikoja sitten jos olisi tosissaan sinun kanssa.
Säälittävää, että pakkotilanteessa vasta suostui eroamaan. Tämän tulet saamaan kasvoillesi ensimäisen kunnon riidan aikana. Mies ei vapaaehtoisesti eronnut vaimostaan vaan vasta sitten kun hommasit "vahingossa" itsesi paksuksi ja kiristit abortilla.ei kai miehellä muuta vaihtoehtoa ollut kuin perustaa sun kans perhe kun hommasit itsesi paksuksi ja vaimo lemppas pihalle.
Ja kyllä, olet tosiaan paska luuseri,ap. Mielestäni. Mutta sen kai halusitkin kuulla, kun ihan tänne tulit nämä tuntosi vuodattamaan..?
Mun perhe lähtee ensi viikolla sukuloimaan ja totta kai rakastaja tulee kaupunkiin "tekemään muutaman työjutskan", että saadaan olla rauhassa yhdessä :D :D
Mun perhe lähtee ensi viikolla sukuloimaan ja totta kai rakastaja tulee kaupunkiin "tekemään muutaman työjutskan", että saadaan olla rauhassa yhdessä :D :D
Pakko tunnustaa, että saan siitä kicsejä. Ajattelin unohtaa korvakoruni sinne sänkyyn:D
vaimo tietää, että sillä on toinen, muttei tee asialle mitään. taitaa olla sama.nlaista päättämätöntä jengiä koko jengi, varmaan kuuluvat toisilleen. niin hyvässä kuin pahassa, valitettavasti vaan mies ei vaimonsa kanssa seksiä harrasta vaan mun kanssa.
Mutta tekstisi tyyli on juuri sellainen, että en voi tosiaan kunnioittaa sinunlaisia naisia.Kuulut juuri niihin epätoivoisiin huonoitsetuntosiin naisiin, jotka haluaa varatun miehen. Ei siksi, että mies on ihana vaan siksi, että kokevat itsensä paremmiksi kun leikkivät taistelua miehestä ja "voittavat" sen.
Säälittävää, että pakkotilanteessa vasta suostui eroamaan. Tämän tulet saamaan kasvoillesi ensimäisen kunnon riidan aikana. Mies ei vapaaehtoisesti eronnut vaimostaan vaan vasta sitten kun hommasit "vahingossa" itsesi paksuksi ja kiristit abortilla.ei kai miehellä muuta vaihtoehtoa ollut kuin perustaa sun kans perhe kun hommasit itsesi paksuksi ja vaimo lemppas pihalle.
*En ole koskaan halunnut varattua miestä sen takia että hän olisi varattu (ja siis selvennykseksi, vain kerran olen varattuun mieheen rakastunut
*en saanut minkäänlaista nautintoa siitä että "voitin miehen itselleni", lapsellista edes ajatella että suhteet noin toimisivat. Ei se ole mitään taistelua joka voitetaan. En tunne itseäni yhtään sen paremmaksi tai huonommaksi kuin miehen entinen vaimo. En saa minkäänlaista tyydytystä siitä että nainen vielä haluaisi miehen takaisin.
*suhteeni miehen kanssa ei kestänyt kauan ennenkuin hän erosi. Ei siis olisi voinut "jättää vaimoaan aikoja sitten" sillä "salasuhteemme" ei kestänyt kauaa kun mies oli jo eroamassa. Olen kyllä tuntenut miehen jo kauemmin mutta ystävyyspohjalta.
*vahinkoraskauksia tapahtuu, joss ei sinulle ole tapahtunut se ei tarkoita etteikö niitä tapahtuisi. Kondomi voi hajota huomaamatta, kuten meidän tapauksessa kävi. Mies huolehti kyllä todella tarkkaan ehkäisystä, ja minäkin olin tarkkana sillä en olisi halunnut toista lasta.
*kukaan ei ketään kiristänyt abortilla. Keskustelimme miehne kanssa yhdessä pitkään asiasta ja olimme molemmat abortin kannalla. Mies sitten itse tuli siihen päätökseen että koska rakastaa minua, haluaa elää kanssani ja pitää tämän lapsen. Ja siis täysin vapaaehtoisesti. Olisin aivan hyvin pärjännyt yksinkin lasten kanssa, yh-elämä oli erittäin tuttua eikä siinä mitään vikaa ollut.
Sinä voit kuvitella minusta mitä ikinä haluat, mutta se ei tarkoita että olen sellainen mitä kuvittelet. Taidat itse olla itse täydellisyys vai miksi ottaa niin koville että muut tekevät joskus virheitä eiäk elämä olekaan ihan niin täydellistä kuin mitä toivoisi?
kuvitellut tai ajatellut. munkaan ei ollut tarkoitus rakastua naimisissa olevaan mieheen, mutta kaksi vuotta tässä ollaan jo menty ja loppua ei näy, jollei noi mun eiliset vittuilut sitten lopeta tätä suhdetta. toisaalta olisin tyytyväinen, jos näin kävisi, tämä elämä toisena naisena ei ole todellakaan mitään kovin kivaa. olisi ihana löytää vapaa mies.
mutta olen aina ollut huono miesasioissa, ja tähän saakka olen uskonut, etten uutta miestä löydä ja olen tässä roikkunut, mutta ehkäpä se uusi mieskin joskus kohdalle osuu. ja ikinä enää ei naimisissa tai varattua miestä.
Vaimo suostuu varmaan sietämään ukkoansa ihan vaan sen takia, että sä joudut kärsimään. ;o) Luultavasti hällä on joku herkullinen viritys meneillään.
Olet idiootti.
Antanut polkea itseäsi jo kolme vuotta.
tuntuukin. mutta kaipa tää kolmas kesä menee siinä missä noi aikaisemmatkin. pahenee vaan koko ajan kun tunteet voimistuu. ja tunteita on myös miehen puolelta, en elä tätä suhdetta yksin vaikka aika usein yksin olenkin.
ja viihdyn yksin, mutta tietysti mielummin miehen kanssa jonka kanssa tunnen olevani perfect match.
ap