mä olen paska luuseri.itken täällä naimisissa olevan
miehen perään. on lähdössä perheensä kanssa mökille lomailemaan.
sanoin äsken että kyllähän tää homma sulle käy, saat tylsää perhe-elämää ja sitten taas vähän jännitystä elämään muualla eli mun kanssa, mutta tää on kuulema vittuilua mun puolelta. ja mä vingun tommosen paskan perään. meidän suhde on kestänyt jo kaksi vuotta ja tunteita on pelissä paljon...
Kommentit (37)
että mies viettää "tylsää perhe-elämää" nyk. perheensä kanssa, silti haluaisit ap hänet itsellesi. Mitäs se sit teillä ois, ellei "tylsää perhe-elämää"? Ja jos tuo on miehen käyttämä määritelmä, niin mies joko on täyspaska tai valehtelee. Jos ihminen, jolla on lapsia, sanoo että lasten kanssa lomailu on tylsää perhe-elämää, suhtautuisin erittäin varauksella.
Jos ihminen, jolla on lapsia, sanoo että lasten kanssa lomailu on tylsää perhe-elämää, suhtautuisin erittäin varauksella.
eihän siitä pääse mihinkään. Minulla ei ole rakastajaa eikä ole syytä haukkua elämäämme kellekään mutta onhan jossain mökin rannassa kökkiminen todella puuduttavaa. Koko ajan on jollain polvet auki, ongenkoukku puussa tms.
vaan kummallakin olis omat kämpät ja tavattais sopivin väliajoin, näin suhde pysyis vireänä ja aina olis ikävä. ei ole kovin ikävä kun mies röhnöttää sohvalla kaljapullon kanssa ja kattoo jalkapalloa. mutta tämän saisi tehdä omassa kotonaan ja mun kanssa vietettäis vaan laatuaikaa, ihan kun tähänkin asti, paljon matkoja ja myös sitä tylsää mökkeilyä...
tunnustaa, että lisäsäpinää tähän tekee se, että vaimo ei tiedä ja saamme pelätä, koska jäämme kiinni. Ja toisaalta se, että yhdellä puhelinsoitolla pystyn tuhoamaan sen ämmän elämän, vaikka se luulee omistavansa miehen ja miehen rakastavan häntä.
Valta kiihottaa. Se valta, että sen ämmän ja lasten ja miehenkin tulevaisuus on minun hyväntahtoisuuden varassa, käräytänkö miehen.
voipi kuule olla niin, että ukoo ei vilasekaan suhun päin, kun sen käräytät. Jotain siinä ämmässä on, kun sinä olet se kakkosvaihtoehto, mietihän sitä;)
ei kai miehellä muuta vaihtoehtoa ollut kuin perustaa sun kans perhe kun hommasit itsesi paksuksi ja vaimo lemppas pihalle.
miehen entinen vaimo ei edelleenkään tiedä minusta tai vauvasta mitään, edelleen anelee miestä palaamaan luokseen. Itse olin abortin kannalla sillä mulla on jo entuudestaan lapsi enkä olisi toista halunnut. Muutin sitten mieleni raskauden edetessä. Toivottu raskaus ei todellakaan siis ollut tai suunniteltu. Kun päätin pitää lapsen tarkoitus oli jatkaa elämää yksin lasten kanssa, mutta päädyimmekin miehen kanssa yhteen. Yhteen ei ole tarkoitus muuttaa kuin joskus tulevaisuudessa. Ihan turha mulle olla katkera jos sinulle on niin käynyt että mies on jättänyt toisen takia. #9
Ja minä en voi syyllistää, sillä elämä on tehnyt minullekin pari kovaa temppua juuri rakkauden saralla. Uskomatontahan se on, että kun salama lyö, siinä ihminen on ihan liian mitätön.
Ihastumiset on asia erikseen. Mutta sen tietää niin ap kuin nro 9. :-) Tsemppiä molemmille.
mitään päivään, normaalisti soitellaan monta kertaa pvässä, eli voi olla että pääsen terassille kattelemaan muita miehiä jo aikas piakkoin. terv ap.
Ja sinä TARVITSEN sen että mies jättää sinut jotta pääset etsimään uutta suhdetta? Mikset itse voi jättää miestä jos olet onneton hänen kanssaan? Mikset voi pitää rinnalla muita juttuja kun mieskään ei ole todella sinun?
Nyt alkoi kuulostaa aika sairaalta suhteelta ja ap hyväksikäytettävältä ihmiseltä...
tunnustaa, että lisäsäpinää tähän tekee se, että vaimo ei tiedä ja saamme pelätä, koska jäämme kiinni. Ja toisaalta se, että yhdellä puhelinsoitolla pystyn tuhoamaan sen ämmän elämän, vaikka se luulee omistavansa miehen ja miehen rakastavan häntä.
Valta kiihottaa. Se valta, että sen ämmän ja lasten ja miehenkin tulevaisuus on minun hyväntahtoisuuden varassa, käräytänkö miehen.
Että pystyy yhdellä puhelinsoitolla pilaamaan lasten elämän? Ymmärrän jotenkin tuon että olet katkera miehen oikealle vaimolle ja siksi nautit ajatuksesta että pystyt koska vain tuhoamaan hänen onnenkuplansa, mutta miten voit saada kiksejä siitä että lasten tulevaisuus on sinun "hyväntahtoisuutesi" varassa?
naimisissa olevaan mieheen tai vaimoon. todella löyhä moraali sellaisella ja en sellaiselle säälipisteitä jakele. Itse olette asianne sotkeneet ja luulisi sen verran olevan järkevä, että osaa myös pistää poikki. Taitaa vaan tuo alapää teillä määrätä tahdin ja toisaalta ei taida olla pokkaa laittaa suhdetta poikki.
Minä en yleensä moralisoi, mutta tuommoinen pistää vihaksi, että täällä sitten itketään, kun toinen osapuoli tekeekin jotain muuta eli on esim. perheensä kanssa!.
Minua yritti työpaikalla saada seksiseuraksi naimisissa oleva, jolla lapsetkin samanikäisiä kun minä. Äiijä ei muuten tajunnut, kun piti tosissaan laittaa luu kurkkuun ja ilmoittaa, että tuollaiseen naimisissa olevaan en koskisi kepilläkään.
Tiedoksi vaan pettäjille, että leikkiin ei tarvitse lähteä mukaan ja toisekseen kyllä se on semmoinen jutu, että jos on menty naimisiin niin siinä pysytään tai sitten erotaan ja etitään uusi suhde, kun homma selvä. toisaalta ne jotka haluaa lisäseikkaulua niin ei ne aio edes erota vaan pitää hauskaa. Sitä en ymmärrä miksi sinkut haluaa varattua miestä tai naista, kun helpommallakin pääsisi.
olla paha toiselle naiselle? Ja nainen tässäkin on miehen vihitty vaimo, sinä nimittelet ämmäksi. Toinen kirjoittaja aikoo jättää korviksen ja nauttii siitä, että käyttää vaimon sänkyä sairaiden perversioidensa tyydyttämiseen. Mitä teille on tapahtunut lapsena, kun teistä on tuollaisia hirviöitä tullut?
Uudessa Kauneidessa ja terveydessä oli kolmiodraaman kaikkien osapuolten kertomukset. Lasten hätä ja ahdistus, kun isä lähtee toisen naisen luo...
Tämä nautinto- ja minä -keskeinen maailma tarjoaa ainekset tälle porsastelulle.
hassua vihata ja inhota ihmistä, jota ei tunne ollenkaan.
olla paha toiselle naiselle? Ja nainen tässäkin on miehen vihitty vaimo, sinä nimittelet ämmäksi. Toinen kirjoittaja aikoo jättää korviksen ja nauttii siitä, että käyttää vaimon sänkyä sairaiden perversioidensa tyydyttämiseen. Mitä teille on tapahtunut lapsena, kun teistä on tuollaisia hirviöitä tullut?
Uudessa Kauneidessa ja terveydessä oli kolmiodraaman kaikkien osapuolten kertomukset. Lasten hätä ja ahdistus, kun isä lähtee toisen naisen luo...
Tämä nautinto- ja minä -keskeinen maailma tarjoaa ainekset tälle porsastelulle.
Kuinka kauan mies aikoo olla mökillä?
kai nyt aluks viikon ja sitten kavereitten kanssa mökkeilyä ja takaisin perheensä kanssa.
ja ala elää omaa elämääsi. Tunteita pelissä? Sun puolelta rakkautta - vai onkos sulla kuitenkin enemmän ikävää, kiukkua, surua, mitä tunnet sen miehen takia? Itehän tosta päätät, ja oot tehnyt oikeat johtopäätöksetkin :). Nyt mietit vaan kannattaaks tollasen paskan perään vinkua?
Vai pärjäätkö ihan omillas?
tiesit kyllä hommaan ryhtyessäsi mitä teet!
Ikinä, ei siis koskaan varattuna kannata alkaa sivusuhteeseen sinkun kanssa, tollasta vinkumista se sitten on.
kannattaisi nyt saman tien pistää homma poikki ja etsiä parempi mies, jonka kanssa voit ihan avoimseti olla ja joka on vain sinun. Hullu olet jos aikaa tuhlaat tuohon. Miehelle vähän turhan kivaa, on perhe ja vaimo ja on sinä, joka kynnysmattona palvelet kun mies haluaa. Pudota se ukko jalustalta heti! Voin vakuuttaa, että jos jatkat tuota vielä vuosia, kaduttaa todella paljon myöhemmin. Nyt on perjantai, mene ulos ja pidä hauskaa!!!
ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Muistan miten kurjalta tuntui juuri nuo miehen ja perheensä yhteiset lomat, mökkeilyt sun muut. Kestettävä se vain oli kun kerran oli paljon tunteita pelissä. Mies odotteli sitä "parempaa hetkeä" kertoa vaimolle. En aluksi edes uskonut että sitä koskaan tulisi, mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
homma kannatti?
Mitä kaikkea naiset on valmiita tekemäänkään, ettei ne jää yksin:D
Toisaalta surullista, mutta toisaalta koomistakin.
ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Muistan miten kurjalta tuntui juuri nuo miehen ja perheensä yhteiset lomat, mökkeilyt sun muut. Kestettävä se vain oli kun kerran oli paljon tunteita pelissä. Mies odotteli sitä "parempaa hetkeä" kertoa vaimolle. En aluksi edes uskonut että sitä koskaan tulisi, mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
homma kannatti?
Mitä kaikkea naiset on valmiita tekemäänkään, ettei ne jää yksin:D
Toisaalta surullista, mutta toisaalta koomistakin.ja hirveäähän se on. En tajua miten jaksoin sellaista kohtelua. Nyt tuo naimisissa ollut mies on eronnut ja olemme yhdessä,lapsenkin saimme.. Paska alku suhteelle, ei voi muuta sanoa, mutten valita. Ikinä en kyllä uudestaan alkaisi suhteeseen varatun kanssa.
Ei tietenkään kenenkään "kannata" alkaa suhteeseen varatun kanssa. Hävettää että itse olen tehnyt jotain sellaista, olen aina ollut erittäin pettämisvastainen ja kyllä monet kerrat painin omatuntoni kanssa. Olihan se virhe, ja varmasti olisi ollut parempiakin keinoja tavata mies ja alkaa suhteeseen. Silti en kadu, meillä sujuu miehen kanssa todella hyvin ja sovimme yhteen. Suhde voi päättyä yhtälailla vaikka olisimme tavanneet sinkuina. Toivon tietysti että suhteemme kestää. Niin ja mitään ongelmaa minulla ei ole koskaan ollut yksinolemisen kanssa, viihdyin mainiosti sinkkunakin. Tunteet vaan kun on sellaisia mitä ei aina järjellä päätetä. Tulin vahingossa raskaaksi, ja mies päätti että haluaa perustaa perheen kanssani. Aina erot ovat surullisia, koomisesta en niinkään tiedä.
mitään päivään, normaalisti soitellaan monta kertaa pvässä, eli voi olla että pääsen terassille kattelemaan muita miehiä jo aikas piakkoin. terv ap.