Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kodinkonetta teillä ei ole eikä tuu?

Vierailija
09.10.2005 |

Meillei tule vohvelirautaa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. perunat/makaronit saat kiehumaan nopeammin kun keität veden valmiiksi vedenkeittimessä, sit vaan kaadat kattilaan. (vie vähemmän sähköä, kuin että kiehuttaisit veden hellalla) Tutit on helppo " pikadesinfioida" kun keittää sillä veden ja lorauttaa tuttien päälle... Teevesi tulee nopeesti. (asiantuntijat ovat sitä mieltä että mikrossa lämmitys ei ole yhtähyvä vaihtoehto...) syitä vedenkeittimen ostoon löytyy vaikka kuinka paljon.

Vierailija
2/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(On bongattu rauman prismassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee hyvää riisiä ja sen voi nostaa pöytäänkin ja riisit pysyy hyvinä ruokailun ajan.

Mä en haluaisi jäätelö/leipäkonetta tai munankeitintä.

Vierailija
4/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäkone, jäätelökone, popcornkone, riisikeitin, rasvakeitin, pizzagrilli, sampanjavispilä, munankeitin, espressokeitin

Riisin saa keitettyä kattilassakin, enkä minä ainakaan vahdi riisiä, se valmistuu itsestään. Kattilankin voi nostaa suoraan pöytään.

Vedenkeitin ei vie yhtään vähempää sähköä kuin veden keittäminen liedelläkään. Nopeampaa ja kätevämpää on tietysti!

Jäätelöä saa valmistettua kotona ilman konettakin, rasvakeitintä ei vaan tarvitse kukaan, popcornkone ja pizzagrilli sitten taas.. Mitä niilläkin tekee!

Vierailija
5/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa pelkkä mikron kilahduskin. Kahvinkeitintä ei oltais myöskään hankittu, mutta lahjaksi saatiin pari vuotta sitten, ei olla vielä kokeiltu. Meillä on kyllä jäätelökone ahkerassa käytössä, saa tehtyä aivan mahtavan makuisia jätskejä ja täysin lisäaineettomia. Ennen tein tavallisessa pakastimessa, mutta en kyllä saanut oikein onnistumaan. Keskuspölynimurista tykkään tosi paljon ja vohvelirauta on jees. Sillä on kiva tehdä vieraillekin vohveleita, on olleet tosi tykättyjä. Teen usein myös suolaisia vohveleita. Leipäkone on harkinnassa. Leivon itse kaikki sämpylät ja melkein kaikki leivätkin ja joskus ajattelen, että pääsisköhän helpommalla kun välillä käyttäis konetta.

Vierailija
6/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi pitäisi valita, minkä ihan vihonviimeiseksi huolisin, niin se olisi rasvakeitin. En ikimaailmassa haluaisi sellaista. Joku riisikeitin on myös turha, mutta ennemmin sen ottaisin kuitenkin.

Vierailija
7/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toinen näkökulma!!!

Itse pidän siitä, että tekniikka auttaa ihmisiä!!!

Siksi minulla on mm. patterikäyttöinen sampanjavispilä, tosin sain sen lahjaksi... itse en olisi moista kapinetta ostanut... ukkokin osti munankeittimen, joka on aivan turha!!!!

Muuten löytyy perusvehkeet

Vierailija
8/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos jonkun mielestä vedenkeitin on turha, niin jonkun/joidenkin pitää alkaa vaahtoamaan, että ei ole, koska...

Huh heijaa, onko tosiaan vaikea käsittää, että mielipiteitä on monia? ;D

Vierailija
9/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että tarvitaan koko ajan isompia taloja. Eihän mihinkään tavallisen kokoiseen mahdu, jos hankkii puoletkin markkinoilla olevista " tarpeellisista" kodinkoneista. Ja niiden lisäksi kaiken sen viihde-elektroniikan, mitä ilman ei voi olla. Pari- kolme tietokonetta tietenkin pitää joka huushollista löytyä. Ja nehän tarvitsevat tietenkin myös oman huoneen...

Vierailija
10/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä se on taas kätevä. Joku tykkää vohvelipannusta ja joku ei sitä tarvitse. Ja sellaisessperheessä, jossa syödään joka päivä ranskalaisia perunoita, voi olla käyttöä rasvakeittimelle (tiedän yhden sellaisen perheen).

Meillä on jokaisella omat mieltymyksemme eikä kukaan voi sanoa, mikä kapine on muilla turha.

Voitaisiin tehdä myös lista kodinkoneista, joista ei haluaisi luopua, vaikka viisi tärkeintä. Mitähän ne olisivat? Veikkaan, että tulisi aika paljon samoja kaikille.

Vierailija
11/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä. Se on muuten asennekysymys.. Meillä oli ennen mikro mutta kuultuani ja luettuani kuinka se säteilyttää ruoan, luovuin siitä. Enkä ole kaivannut ollenkaan. Vauvan ruan ja maidon lämmitän vesihauteessa eli vedenkeitin meillä lähes tärkein (tällä hetkellä) kapistus keittiössä.

Jos saa udella, miten joillakin ei ole kahvinkeitintä? Kai nyt joku kylässä kävijä kuitenkin kahvia juo? Vai eikö niille vaan tarjota....?

Vierailija
12/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäkone, jäätelökone, popcornkone, pizzagrilli, munankeitin, espressokeitin, mikrouuni, leivänpaahdin

Vierailija
13/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoda kahvia.

Vierailija
14/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuten minä. Se on muuten asennekysymys.. Meillä oli ennen mikro mutta kuultuani ja luettuani kuinka se säteilyttää ruoan, luovuin siitä. Enkä ole kaivannut ollenkaan.

Vierailija
15/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä vieraitten takia sellasta osta, on muitakin rahanreikiä... ite en juo kotona ikinä kahvia

muita: leipäkone, jätskikone yms turhakkeet

Vierailija
16/26 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeä sellanen letkukasa joka rojottaa lattialla joka siivouspäivänä... eräällä sukulaisella nähty! =D

Vierailija
17/26 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se keskuspölynimuri.

Vierailija
18/26 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan Aasiassa oleillut ei voi olla ilman riisikeitintä, niin erilaiselta keitinriisi maistuu verrattuna kattilassa keitettyyn. Täytyy vaan odottaa, että Lidliin tulee niitä myyntiin taas. Siellä oli sopuhintaisia 19,90, kun muualla 60-90 euroa. Harmi vaan, että olin liian myöhään liikkeellä enkä ehtinyt viimeksi saamaan sieltä keitintä.

Vierailija
19/26 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mikro ruokaan mitään säteilyä tee. Se vaan tappaa sillä tehollaan monia hyviä ravintoaineita.

Vierailija
20/26 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi