Te yli 10 vuotta yhdessä olleet! Kuinka usein harrastatte seksiä?
Kommentit (28)
Joskus enemmän, kausittaista. Lapsia kolme, tokaluokkalainen, 4v ja 1v7kk.
keskimäärin 1-2 kertaa viikossa, vaihtelee.
Lapset 6v ja 8v, yhdessä oltu 21v.
Seksiä on vaihtelevasti riippuen työvuoroista (vuorotyö), mutta 1-5krt/vk.
Harrastamme seksiä päivittäin. Olen 50 ja mies on 35. Avioliittoa on ollut pian 11 vuotta. Seksi kulkee hyvin, kun mies hoitaa hommat... ikään katsomatta MAHTAVA muna!!! ;)
Viisi lasta , nuorin 17v (edellisestä avioliitosta 3 lasta).
eli saamme rauhassa hoitaa hommat, ja niin on hyvä!
!
voi mennä useitakin viikkoja, jopa kuukausia, ilman mitään ja sitten taas voi olla useita kertoja vkossa. Esim viimevkolla 3x ja tällä vkolla vasta 1x.
Lapset 9v ja 7½v.
Lapset 6v, 4v ja 1v. Ennen lapsia harrastimme seksia AINAKIn joka toinen paiva. Ihan tyytyvaisia ollaan nain. :-)
mutta sekin jakautuu niin, että välillä 3xpvä ja välillä pari kuukautta ilman.
Olen ihan tyttyväinen. Välillä jaksaa, välillä ei.
silläkin rintamalla yleensä vilkastuu, talvella saattaa mennä kuukausikin ilman mitään sutinoita.
Yksi lapsi, on jo teini.
Mun puolesta ei tarttis olla enää ollenkaan..
tavallisesti 1-2 kertaa viikossa. Joskus saattaa olla viikon-parin tauko.
Lapset ovat 3v ja 6v.
Mökillä ollaan samoissa tiloissa lasten kanssa, eikä sekstailla. Välillä taas harrastetaan joka päivä.
Keskimäärin sanoisin, että kerran viikossa.
Ollaan 40+-ikäisiä, oltu yhdessä yli 20 vuotta, kaksi alakouluikäistä lasta.
Jo ennen lapsia kerran viikossa oli aika tavallinen määrä. Nyt 3 alle 6-vuotiasta. Lapset eivät kovin paljoa vaikuta seksin määrään muuten kuin vauva-aikana.
huh huh! Toisilla jopa 6krt viikossa. En mä jaksais, kaiken vapaan käytän kyllä mielummin nukkumiseen :) Lapsia kolme: 4v, 3v ja 4kk. Ikää itselle kertynyt 29 vuotta.
Jospa se pupu vaihe alkaa sitten myöhemmin ;)
kolme lasta 2-12v. Seksiä keskimäärin 2xviikossa, lomilla ja kesäisin enemmän... ja mitä vanhempia lapset ovat, sitä enemmän itse jaksaa vilttiä pöllyyttää kun univajetta ei ole. Että kyllä, pikkulapsivaiheen jälkeen on elämää! :D
Ja noin 3-5krt/vko. Koskaan ei kyllä ole yli viikon taukoa.
Lapsia 4 ja nyt kun eka on murkku ja valvoo myöhään on joutunut vähän kyllä mielikuvitusta käyttämään tai toimimaan hiljaa :). Asu ym. leikit ovat sen myötä (ikävä kyllä) vähentyneet.
N40+
Tyytyväisiä ja onnellisia ollaan.
0-5 kertaa viikossa, välillä siis on kiihkeämpää ja välillä vähän vähemmän kiihkeää. Yleensä varmaan 1-3 kertaa viikossa kuitenkin. Meillä on yksi taaperoikäinen lapsi.