Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gardajärvi 15-20hlö, yöpyminen?

Vierailija
02.07.2010 |

Suunnitellaan sukukokousta Gardalle, mutta yöpyminen mietityttää. Onkohan järkevää/edullisinta vain vuokrata hotellihuoneita vai löytyisiköhän isoa taloa, joss voisi koko porukka yöpyä? Perheitä tuossa määrässä 4. Kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme