Kuka ehkäisyä käyttävä tekee raskaustestejä?
Kommentit (16)
kun oli outoja oireita ja pelkäsin pillereiden pettäneen. En ollut raskaana.
Mutta myöskään hormonaalinen ehkäisy ei ole 100 % varma, aina se jonkun kohdalla pettää. Että sinänsä en ihmettele että joku testejä tekee.
Minulla on kapseli. Olen tehnyt raskaustestejä silloin kun kapseli laitettiin niin joitakin kertoja ja nyt jonkin aikaa myöhemmin tein kun oli huonoa oloa ja vatsa kipeänä ja tuntui haamupotkuja.
Negatiivista on ollut niin kuin olen toivonutkin, raskautta olen pelännyt siksi, koska kapselia asentaessa kävi niin paljon kaikkea että oksat pois. Ei tainnut olla ihan perillä asiasta se lääkäri.
Kyllä pillerienkin kanssa voi tulla raskaaksi. Mikään keino ei toimi sataprosenttisesti.
Itse joudun käymään kaksinkertaisesta ehkäisystä huolimatta säännöllisesti raskaustesteissä, koska syön sikiövaurioita aiheuttavaa lääkettä.
nykypäivänäkin nainen joutuu jatkuvasti elämään raskauden pelossa ja tarkkailemaan vainoharhaisuuteen asti mahdollisia raskausoireita..
miten epäreilua!
ap
voisinko juoda viinaa, vaan sen takia että ehtisin tehdä abortin.
Ei ihan kauheeta luottoo ole ehkäisyyn, hormonikierukan kanssa tullut jokunen keskenmeno ja molemmat lapset saaneet alkunsa ehkäisystä huolimatta. Nykyään minipillerit ja kortsu.
pilleritkin?
Meillä mies on mieluummin ilman, kuin kumilla!
ap
Mikset ota 5v kapselia tai sterilisaatiota?
hormonaalista ehkäisyä, mutta en myöskään testaa turhaan. Kaksi raskaustestiä olen tehnyt, kun esikoinen oli "tekeillä", eka oli nega ja toisesta tuli plussa.
pillereitä käyttäessäni. En ole ollut raskaana. Kuukautiset ovat olleet myöhässä tai sitten on ollut jotain oireita ja olen halunnut varmistaa asian.
on ollut raskausoireita muistuttavia oireita, testasin että kierukka oli paikallaan ja etten vaan ollut raskaana.
tein ainoastaan silloin kun kuukautisia ei tullut, en ollut raskaana. Söin pilleretä
Meillä tämä ehkäisy on yhteinen asia, ja molemmat panostaa siihen voitavansa. Joten meille on ok käyttää myös kortsua.
Sterilisaatiota en tahdo, kapselia ei gyne aiempien kokemusteni perusteella suositellut minulle.
joka syö pillereitä, vaatii siitä huolimatta myös kondomin käyttöä ja tekee lähes joka kuukausi raskaustestin tai pari varmistuakseen, ettei vaan ole päässyt tapahtumaan vahinkoa. Tosin myös pettää poikaystäväänsä ja ei halua sitoutua, eli kai se lapsi pilaisi sitten koko loppuelämän.
Meillä tämä ehkäisy on yhteinen asia, ja molemmat panostaa siihen voitavansa. Joten meille on ok käyttää myös kortsua.
Sterilisaatiota en tahdo, kapselia ei gyne aiempien kokemusteni perusteella suositellut minulle.
Ei ole ihan sata varma juttu.
Miksi ei sinulle suositeltu tai siis mitkä olivat aikaisemmat kokemukset?
kondomilapsi ja myös e-pillerit ja hormonikierukka ovat pettäneet eli aika monta raskaustestiä on tullut elämän aikana tehtyä.
Vaikka mulla on hormonikierukka nyt uudelleen, niin mies käyttää mielellään myös kumia. Joskus ollaan ilman, mutta useimmiten kumin kanssa. Mun pää ei kestä enää yhtään aborttia.
hormonaalista ehkäisyä. Niin pitääkö joku raskautta siitä huolimatta niin todennäköisenä, että tekee testejä varmistuakseen, että on esim. ok juoda alkoholia?
ap