Voiko raskaustesti näyttää plussaa jo Rv 1-2 ?
Tein 3 testiä kaikissa plussaa ja clearblue näytti että olen rv 1-2...:)
Kommentit (7)
ei raskausviikkoja. jos hedelmöittymisestä on kaks viikkoa, niin voi hyvinki näkyä testissä.
kertoo kuinka monta viikkoa hedelmöittymisestä on. eli sulla olis sitten 1-2 viikkoa siitä. mutta raskaus kuitenki jo viikolla 4.
mullakin oli sama tulos tänään raskaana 1-2 :D
Hedelmöitys tapahtuu raskausviikolla 3. =)
Mutta tähän olikin jo vastattu, että se digitaalinen näyttää monta viikkoa on hedelmöittymisestä eli ei raskausviikkoja.
Minulla ainakin testit näytti heti + kun menkat oli päivän myöhässä eli heti kp29 testasin ;) mutta silloin ei vielä ollut näitä testejä jotka näyttää viikot.
Mulla digitaalinen testi näytti positiivista (1-2 vkoa) kiertopäivänä 25 (28 päivän pituisessa kuukautiskierrossa). Eli raskausviikoissa jo neljäs viikko menossa. Raskaustesti ei voi näyttää positiivista ennenkuin hedelmöitys JA kiinnittyminen on tapahtunut. Herkimmät testit voivat näyttää positiivista 4 päivää ennen odotettuja kuukautisia, mutta jos sellainen näyttää negatiivista niin ei ole luotettava.
Digitaalisen testin käyttöohjeessa kerrotaan mitä määrää näyttöön ilmestyvä lukema vastaa raskausviikoissa. 1-2 vastaa raskausviikkoja 3-4. Tuo digitaalinen on loistava keksintö kun se antaa kyllä tai ei-vastauksen, eikä tarvitse tihrustaa haaleaa viivaa testipuikosta, jossa saattaa näkyä viiva joka vauvakuumeen vuoksi on kestona korvienvälissä :D
alkaviksi edellisistä kuukautisista. Ja hedelmöitys tapahtuu kierron pituudesta riippuen noin 2 vkoa menkkojen jälkeen eli raskausviikolla 2 :)
Sikiön/alkion ikä on 2 viikkoa vähemmän kuin raskausviikkojen määrä. Ehkä testi kertoo raskauden keston eikä raskausviikkoja??