Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN HEINÄKUU

01.07.2010 |

Se on sitten taas kuukaisi vaihtunut:)

Aloitetaanpas uusi pino helteiselle heinäkuulle!

Täällä yk 4 menossa..päiviä en tiedä..;)

Tervetuloa kaikille uusille!

Ja toivotaan plussia koko pinoon!!!!

-leja

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen epävarma olotila jatkuu... Tänään tein aamulla TAAS testin ja kyllähän se plussaa näyttää... MUTTA nyt on tullu parina viime kertana vaaleenpunasta vuotoa paperiin, joten eipä tää taida tästä kauaa jatkua... :(( Mä oon nyt miettiny et pitäskö sitä tilata aika siihen alkuraskaudenultraa, sais sit varmuuden et onko tuolla kaikki kunnossa, mut sit taas toisaalta onhan se kallis, et voipi olla et jää menemättä. Tosin mä varmaan pääsisin julkisenkin puolen kautta, tuon vuodon takia... Tosin eihän sitä oo paljoo tullu, mut kyl se pistää pelkäämään...

Leja toivottavasti tulis nyt tässä kierrossa se lussa :)

Peppiliinalle onnittelut "vauvan" voittamisesta :) Mikä koira teillä on? Meillä on kuusvuotta vanha cavalier(kingcharlesinspaniel)-tyttönen. Hänen kanssaan käytiin parissa näyttelyssä, mut ei oikein innostuttu, vaikka hyvin hän pärjäsi.

Wilpuri, musta kyllä tuntuu, et täältä tullaan viel takas ootteleen sitä plussaa...

Korallille tsempitykset seuraavaan kiertoon :)

rumpali (uskallanko laittaa??? rv5+4, tosin taitaa muuttua ultrassa/neuvolassa, mut väliäkö sillä, jos siellä vaan joku on!)

Vierailija
62/80 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet plussannut.

Ja pahoittelut samalla kaikille tädin kohdanneille.

On kyllä ollut aivan älyttömän kuumaa!! Ihan veteläksi vetää olon, eikä jaksa tehdä mitään. Päivittäin uimarannalla on tullut retkeiltyä isojen lasten kanssa.

Ääh, taas on ajatukset sekaisin tämän kolmos projektin kanssa. minulla oli vuoteinen lapsi hoidossa pari vrk:tta ja kyllä pisti miettimään miten ihmeessä sitä jaksaa enää. Pitäisikö kuitenkin jättää koko homma, ettei minusta tulisi aivan hermorauniota. Valitettavasti omaan huonot hermot ja pinna palaa helposti. Tuleeko sitten vain tiuskittua isommille lapsille väsyneenä?? Näitä aatoksia mietin kun yöllä heräsin tuon pienen kanssa valvomaan.

Mutta, mutta, kuitenkin kierukka on nyt ollut kaksi viikkoa poissa. Muutaman päivän päästä poistosta tuli tyhjennys/menkat. Tähän asti on menty keskeytetyllä. Tänään mieheni sanoi että laittaa vauvasimpat matkaan, ja totesi vielä että eikös pian ole "se" aika kierrossa menossa. Tuumasin vaan että niin varmaan on, jos olivat menkat viime viikolla. Mitään ovistuntemuksia en ole osannut tutkailla, eikä liuskoja ole käytössä. Eli tulkoon jos tulee.

Tulipa sepostus.

Pahoittelut siitä etten muista kunnolla mikä tilanne kenelläkin menossa, eikä nikitkään jää mieleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tiputtelu on vähä voimistunut, joten lasken tämän päivän jo kp 1:ksi. Uusi kierto uudet kujeet. Ja ekan clomin nappaan siis taas ylihuomenna, jospa tämä nyt olis se kierto sitten.

Rumpali: mulla ne kemialliset/alkuraskauden keskenmenot on alkanu ruskealla tuhrulla. Onnistuineissa raskauksissa mulla taas on ollut alkuraskaudes hivenen jopa veristä vuotoa, mutta ei siis ruskeaa. Toivotaan, että tuo sun vaaleanpunainen vuoto olis ihan normaalia.

Koralli kp 1/25-28 yk7

64/80 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelu rumpalille :)

Ei täällä ainakaan alkuraskauden ultra niin kallista ole, etteikö voisi mennä. Kuopukselta menin outojen mahakipujen takia ja taisin 30e köyhtyä. Mutta se huojennus mikä siitä tuli, oli enemmän kuin tuon 30e arvoinen.

Täällä alkaa menkat tehdä loppuaan.. eipä nuo kauhean runsaat ollutkaan.

Vierailija
65/80 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset rumpalille tsempeistä, kovasti mieltä lämmittää:)

Ja sormet ja varpaat ristissä toivon, että tuhruilut ei rumpalilla mitään vakavaa. Ja että kaikki menisi hyvin!!!

Vierailija
66/80 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Korallille tädistä!

Rumpali, onko sulla alaselän tai vatsan kipuja tuon pienen vaaleanpunaisen vuodon lisäksi? Pelkkä pieni vuotohan ei ole paha asia, keskenmenoon taas aina liittyy kipuja ja jomotuksia. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Tsemppiä sulle ja ymmärrän kyllä huolesi!!

Lemminkäinen, itse pohdin välillä samoja asioita kuin sinä...että hulluko tässä on, kun on ryhtymässä samaan rumbaan vielä uudestaan! Mutta kyllä se oma lapsi on kuitenkin ihan eri asia kuin vieras...eihän oman huutokaan kuulosta niin pahalta kuin vieraan lapsen huuto;) Eiköhän se luonto ole tämänkin asian hoitanut!

Täällä aletaan kohta jännittää, tuottiko puuhailut oviksen aikaan mitään...T.Wilpuri kp19/27

Vierailija
67/80 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt vähän noista ovislimoista.. Kun en ole aiemmin mitään lima muutoksia tai nippailuja seuraamalla seurannut. Kaksi aiempaa lasta kun saivat helposti alkunsa. Eli huomasin eilen että vuoto oli vetistä, verrattuna toissapäiväiseen. Voisiko kenties olettaa että ovis olisi ollut eilen, vai montako päivää yleensä tulee tota vetistä limaa ja missä vaiheessa itse munasolu irtoaa??

Aika limaiset jutut tällä kertaa, sori.

Hassua huomata mitenkä sitä alkaa kiinnostumaan kuitenkin tästä projektista, vaikka mieli välillä epäröi. Sitä jo oikein odottaa että saisi selkoa omasta kierrosta, missä vaiheessa mennään.

Vierailija
68/80 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt vieläkin jankutan täällä... Elikkäs siis ei oo tullu vuotoo, mut pyyhittäessä paperiin on tullu sellasta vaaleenpunasen väristä limaa... (limakeskustelut, joopajoo...) ja on mulla ollu maha silleen asteikolla 1-10 kolmen ja neljän välillä, selkä oli perjantaina kipee, mut johtu huonosti nukutusta yöstä, kai?

Niin ja rintojen arkuus/kipuilu on hävinny kokonaan sekä öklötys/kuvotus, mitä vielä lauantaina oli... Joten pelko senkun kasvaa...

kiitokset vielä mymoosalle ja lemminkäiselle onnitteluista!

Hienoa että lemminkäisen mies on innoissaan asiasta ;)

Mymoosalle, mä aattelin et soitan parille yksityiselle klinikalle ja kysyn hintoja. Mä kun googletin, niin hinnat mitä löysin oli 100-150e välissä... Ei olis ihan näistä tuloista (oon siis hoitovapaalla) laittaa tota vertaa... Tosin saispa sitten tiedon onko tuolla ketään/mitään, vai onko kaikki ollu vaan "harhaa"...

rumpali, joka vieläkin täällä notkuu ja ihmettelee oloaan/eloaan, eikä uskalla kyllä vielä piiitkään aikaan siirtyä odotuspuolelle... Josko sitä koskaan tarttee mennä... :/

69/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpali, mulle sanottiin hinnaksi silloin n.60-70e, mutta en ollut huoneessa puolta tuntiakaan ja 30e hinnaksi, josta tietty kela sitten korvaa osan. Ja mies lupas maksaa osansa (jota ei sitten kuitenkaan maksanut ja äitini maksoi).

Mutta hintoihin varmasti vaikuttaa, et asun pikkukylässä.

Perjantaina alkais oviksen tikutus.. päätin nyt osan tikuista käyttää vaikka terot aloitankin kp 15.. onpahan ne sitten syöty tuolta kaapista pois..

kp 7/??

Vierailija
70/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja uutisia täällä!

Itsellä on jo kp 5...plussa vaihtuikin kovaan vatsakipuun perjantaina ja paluu lähtöruutuun...

Mutta eipä mitään muuta kuin uutta kohden: onneksi oli noin alussa, ettei ihan kovasti ehtinyt haaveleimaan.

pari viikkoa vielä lomaa...

-venni

Vierailija
71/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikki Onnea Rumpalille!!

Elikkä mulla poistettiin kupari kierukka ma 19.7 ja saman viikon to-pe odottelin menkkojen alkua. Lauantaina alko tiputtelemaan eikä oo vieläkään kunnolla alkanu. Semmosta rusehtavaa vuotoa tulee ku pyyhkäsee, muttei sen enempää. Jotenki en jaksa uskoa että oisin raskaana... Katotaanhan loppuviikkoon.

Vierailija
72/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et itelläni yksi keskenmeno takana vkt 10 joka alkoi kirkkaalla punasella vuodolla. Oli menny 8 viikolla jo. Ei liittyny kipuja eikä muutakaan.

Vierailija
73/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä vielä(kin) pyörittelen näitä juttuja... Elikkäs siis tänään aamulla tein predictor-testin ja kyllä siihenkin tuli ihan selkeä ja tumma viiva... mut sit taas tuli sitä vaaleenpunasta/kirkasta punaista limaa taas pyyhkiessäni... et ottaa ny tästä selvän :/

Mymoosa kiitos kun kerroit tuosta hinnasta... Tänään soittelin täällä kahteen paikkaan ja toisessa ollaan vielä kesälomilla ja toiseen soitin ku en tienny onko siellä ultramahdollisuutta vai ei, ja selvis et on, ja kysyessäni et paljonko veloittavat "hinnat ovat yhteydessä gynekologien tuntiliksaan" eli enpä hulluu hurskaammaks tullu... no täytyy viel tänään jutella miehen kanssa ja kysyä et mitä mieltä hän on :)

Venni ja tuulikello, kiitos onnitteluista. Tuulikellolle vielä, et mulla on ollu yks km -02 ja kaks puolittain km (menny siis kaksosraskauksista kaksi kertaa toinen kesken, toinen -05 ja toinen -08) ja eipä noissa missään ollu oikeestaan kipuja. Tuli ihan luonnollisesti pois, MUT alkoi heti megamegavuodolla! ei tällain et tulee tuhrua paperiin, joten enpä osaa sanoo...

rumpali kp???/??? tai rv5+6 (ja sanokaa jos ottaa päähän et pyörin täällä ja mietin näitä "ongelimiani"... ja mut saa potkii pihalle täältä!)

tässä vielä kuva tän aamun testistä... on aika huono, mut parempaakaan en saanu tolla meidän kameralla...

74/80 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan rumpali kovasti, että pieni pysyy matkassa ja miehelle sanot, että helpottaa mieltä ja ressiä kun pääsee näkemään kaiken olevan ok :)

Mä sain tänään sokerirasitustulokset ja parin viikon päästä on neuvontakäynti.. olen jo valmistautunut metformiini lääkitykseen.. ja lueskellut netistä, että voi edesauttaa raskaaksi tuloa.. silti mieli ihan maassa.

Vierailija
75/80 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kysyn teiltä, et onko mitään "järkeä" mennä alkuraskauden ultraan vasta rv 8? tietty tollon näkyy varmuudella onko siellä mitään ja onko kaikki ok... aikaisemmin kun ei kuulemma ollu... Varasin kyllä ajan, mut saahan sen peruttuu, jos tulee jotain... tai päätetäänkin olla menemättä.

rumpali rv6

76/80 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin alkuraskauden ultrassa jo rv 6 ja pieni syke siellä näkyi. En osannut ajatella, että pitäis ootella km riskin takia. Kun se np ultra on vasta niin kaukana ;)

Vierailija
77/80 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina välillä (ilmeisesti vanhasta tottumuksesta) lukemassa kuulumisia. Onnittelut plussasta. Mulla oli tässä kolmannen alkuraskaudessa vielä rv8 kuvailemasi kaltaista vaaleanpunervaa limaista vuotoa, johon lääkäri totesi, että se on normaalia, erityisesti kun odotan kolmatta. Kävin ulyrassajo rv6 ja syke näkyi jo silloin. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti. Onnea matkaan ja kun siltä tuntuu, tervetuloa kotiloihin kirjoittelemaan tuonne ryhmien puolelle! Minnis tv28+6

Vierailija
78/80 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut rumpalille! :) Toivon, että kaikki menee hyvin. Minä kävin kummassakin alkuraskudessa ultrassa 7+ (jotain) ihan varmuuden vuoksi kun ennen ekaa raskautta oli kaksi keskenmenoa ja toisesssa halusin vaan varmistua ja sydämen sykehän molemmissa näkyi.

Pahoittelut Koralli. :(

ON: Täti ei ole vielä tullut, mutta jomotukset ovat koventuneet.. :( Välillä ne olivat vähän lievempiäkin. Pregentin testi tehty tänä aamuna (kun oli kaapissa "lojumassa"), mutta negaa näytti. Tai aluksi näytti siltä, että haaleaa vaaleanpunaista kuulsi läpi, mutta myöhemmin ei ollut mitään. Nuo testit kai näyttää vasta plussaa kun menkat on kunnolla myöhässä. Joten odottelen tässä vielä (puuh...).

Kp 27/n.27

Vierailija
79/80 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä raskaustestit olisivat hyviä netistä tilattuna? Ajattelin jos varuiksi jo kaappiin olisin tilannut. Jotenkin en kehtaa omasta apteekista käydä ostamassa vielä kun mitään ei ole varmaa. Täällä kun kaikki tuntevat toisensa ja äkkiä juorut lähtee liikkeelle..

Ja noista ovis testeistä mitkä olis hyviä? Jos sattuu että joutuu useamman kierron "harjoittelemaan" ennen kuin tärppää.

Sen verran lueskelin noita ovulaatioon liittyviä tietoja netistä, et jotain selkoa sain limoista. Luulen että mulla oli/on ovis ihan näinä päivinä ollut. Su-iltana sekä eilen iltana tuli sitten simpat laitettua matkaan. Saa nähdä miten käy.

Toivottavasti 2poj@näiti sulla testit muuttuu positiiviseksi!

Lemminkäinen yk1 ja kp jotain?

Vierailija
80/80 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuttunut testi positiiviseksi. kp 1 alkoi. Oli kyllä outo kierto ja antoi hieman toivetta kun jossain vaiheessa kiertoa (oviksen jälkeen) pisti alavatsan vasemmalla puolelle sillä tavalla kuin olisi neulalla pari kertaa tuikkaissut. Luulin jo kiinnitymiseksi tms. Mutta harhaahan tuo vaan oli... :( Nyt on vieläkin ihan rinnat kipeät tuolta sivuista.

Mutta näin vaan nopeasti tällä kertaa.

Kp 1/27

*muoks* Siis korjaan ettei vasemmalla puolella tuntunut pisto voinut mitenkään olla kiinnittymistä kun kohtuni on oikealla puolella. Tuli tuo mieleen kun olin jo koneen ehtinyt suleka. Mutta kaiopa vaan sitten munasolu irtosi vasemmalta puolelta kenties?

Ja vaikka maanantaina olen menossa homeopaatille, niin ajattelin, että olisko minun syytä käydä joka tapauksessa gynekologillakin. On nämä kivut niin ihmeellisiksi taas muuttuneet, siis alkavat aikaisemmin ja aikaisemmin ja kierto on lyhentynyt roimasti. Jos on syytä ottaa verikoe ja katsoa hormoonit.