KOLMOSTEN HEINÄKUU
Se on sitten taas kuukaisi vaihtunut:)
Aloitetaanpas uusi pino helteiselle heinäkuulle!
Täällä yk 4 menossa..päiviä en tiedä..;)
Tervetuloa kaikille uusille!
Ja toivotaan plussia koko pinoon!!!!
-leja
Kommentit (80)
selvää negaa näytti testi täälläkin tänä aamuna. Loppuviikosta tosin pitäs vasta menkat alkaa. Clomeista huolimatta ovis oli taas epäselvä, joten ei tainnu kovin hyvä munasolu irrota tai jotain sellaista. Katseet alkaa kääntyä ensi kiertoon. Testailen kumminkin vielä varmaan ennen sitä.
Tsemppiä kaikille!
Koralli kp 22/25-28 dpo10? yk6
Hei,
Tänään menossa kp 26/30-?? ja ovista ei löytynyt tikuttelun avulla. Tein tänään negatiivisen testin, koska epäilin, että ovis olisi tapahtunut oletettua aikaisemmin (haamuviivoja näkyi ovistestissä kp 13, mutta sen jälkeen ei mitään).
Alavatsassa on ollut jo n. 6 päivää painontunnetta. Tänään sitten tunsin voimakasta vihlontaa ja huomasin rusehtavaa vuotoa (ei veristä)?? Voisko olla, että ovulaatio on ollutkin oletettua myöhemmin ja tämä olisi kiinnittymisvuotoa?? Viimeisestä touhuilusta on viikko. Minulla ei yleensä tiputtele ennen kuukautisia, mutta voihan olla merkki alkavista menkoista.
Asia alkoi vaivata mieltä, enkä löydä oikein mistään vastausta... vastatkaa, jos muilla kokemuksia tällaisesta vuodosta. Kiitos etukäteen!! Ehkä testailen uudestaan loppuviikosta, jos täti ei ehdi ennen sitä kylään.
Koralli73: Toivotaan, että sinunkin nega muuttuu vielä plussaksi!!
-Peppiliina-
Hei, keskeltä lomaa oli pakko kurkkia onko sisarille tullut plussia.
Mulle tuli eilen ihan selkeä haamu. outoa hommassa on se, että rupeaa näkymään vasta nyt. Menkat on viikon myöhässä, oviksen olisi pitänyt olla joku kp 22... edellinen kierto mulla oli vain 21 päivää. Joko on sattunut jokin ihme homma, tai sitten kroppa on lopullisesti sekaisin. Vatsassa ihan menkkaoireet. kaksi ensimmäistä raskautta ovat heti olleet "reiluja", joten tämä on kummaa. Jään tutkimaan...
Ja toivotan niitä plussatuulia helteeseen!
-Venni, joka hakee uutta testiä joskus loppuviikolla
Venni, tosi lupaavaltahan toi sun tilanne kuulostaa! Menkat myöhässä ja viiva testissä;) Tuu kertoilemaan uuden testin tulokset, tähän pinoon kaivattais vihdoin se plussa, jos muidenkin onni sitten kääntyisi;)
Peppiliina, lupaavalta kuulostaa sullakin toi painontunne vatsassa! Mulla se on ollut selkein merkki raskaudesta, koska sitä ei ole koskaan muulloin!
Itse olen jättänyt megamenkat taakseni...ilmeisesti kyseessä oli joku varhainen keskenmeno, koska oireet oli niin selviä ja vuoto hyytymineen tosi runsasta. Täytyy vaan toivoa, että kierto palautuisi pian normaaliin niin oviksen bongaaminenkin onnistuisi. Eilen hyödynnettiin kp12, joka viimeksi oli tärppipäivä tai ainakin lähellä...onko se sitä nyt...kukapa tietää...viimeksi oli selvät ovisoireet mutta nyt ei muuta kuin jomotus alaselässä oikealla puolella.
T.Wilpuri kp13/27
Onnea Vennille plussasta! Toivotaan, että viivat siitä vahvistuu, ja tule ihmeessä kertomaan miltä loppuviikosta näyttää :) Toivottavasti saadaan enemmänkin plussia tähän pinoon!!
Wilpuri: toivotaan, että teidän ovis sattui oikealle päivälle! Kokemuksia ei ole keskenmenosta, mutta sen mitä olen lukenut kuulostaa nuo sinun oireet siltä, että varhainen km on ollut.
Oma napa: tällä hetkellä olo on hieman epätodellinen.. Ajattelin eilen, että täti se tulee huomenna viimeistään kylään, mutta EI! Rusehtavaa valkovuotoa (vähäistä) tulee edelleen? Jos en olisi eilen tehnyt negatiivista testiä, olisin varma raskaudesta. Alavatsan painontunne jatkuu edelleen, mutta juurikaan muita oireita ei ole. Mitä tämä merkitsee? Ehkä täti tulee sit huomenna. Jos aamulla ei ole menkat alkanut, uskallanko tehdä testiä (kp 27/30-?)? Pelkään, että näyttää taas negatiivista :( Kiitos kun jaksatte kannustaa ja olla positiivisia!
Puhalletaan lisää plussssssatuuuuuulia :))
Täällä odotellaan edelleen menkkoja.
Oireita: tissit edelleen kipeet, juilii ja nippaa vasemmalle puolelle, alamaha kuin pallo, satunnainen etova olo (kuumuus?).. Mutta 5 negaa ja yksi olematon haamu.. millon lie otin viimeisen teron, eikä mitään vaikutusta, yleensä menkat alkaa 3-4pvää sen jälkeen.
Alkaa pelottaa, että jotain on sittenkin isommin pielessä, kun viimeksi kun olin vuoden ilman pilsuja niin oli kuitenkin suht säännöllinen kierto.
Plussaonnee muille..
kp liekkö jo 48/28
Heips!
Kesäloman seurailin juttujanne silloin tällöin, mutta itse en jaksanut kirjoitella. Nyt kun arki iski jälleen :( ehtii kai taas kirjoitellakin.
Tsemppiä kaikille, erityisesti mymoosalle ja peppiliinalle!!!
Meillä vauvanteko on tässä kierrossa ollut miehen päätöksestä ollut tauolla, jos koskaan jatkuu... On tuo mies saanut minuakin aivopestyä, että ehkä me sittenkin jäädään tämänkokoiseksi perheeksi vain. Vaikeita juttuja päättää!!!
Viime kierrossa olin jotenkin niiiiin varma raskaudesta, mutta menkat kuitenkin tulivat myöhässä, tosin niukkoina. Nyt kun menkat ovat taas pikkuisen myöhässä, onkin hiipinyt ajatus, että mitäs jos sittenkin olen raskaana... :) Kaikkea sitä hullu ihminen saakin päähänsä. Tuskinpa se raskaus minua näin oireettomana yllättäisi. No, tulevat päivät kertovat kaiken.
Plussatuulia tälle kuulle kuitenkin toivottelen kovasti ja mukavaa lomaa niille, jotka sellaisesta vielä saavat nauttia!!!
Bakteeri kp olisko 30/27-31
Tänään se täti sitten saapui ja olihan tuo jo odotettavissa. Ovista ei ole sitten ilmeisesti ollut ollenkaan, koska olimme touhuilleet juuri oikeina päivinä. Eikös se ole niin, etä ovis tapahtuu n. 14-16 vrk ennen menkkoja?
Kyllä harmittaa, mutta ei tässä vielä lannistuta.. seuraava ovis sattuu meidän yhteiselle lomaviikolle :)) Jos sitä ovista nyt sit olleenkaan on..? Mitä ovistikkuja tai liuskoja suosittelette, muuta kuin clearblueta? Se on kallis, jos kierto on epäsäännöllinen (viime kierrossa meni 14 liuskaa!!).
Bakteeri: Yleensä parhaat asiat tapahtuu juuri silloin kun niitä ei odota, eli voi hyvin olla että plussaa näyttää tässä kuussa!! Kyllä se mieskin siitä innostuu :)
Plussatuulia!!
Peppiliina yk 4, kp 1/29
Ei se ihan varmaa ole, että just 14-16 kp ois ovis, se on ihan yksilöllistä milloin on ja joka kierrossa voi olla ihan eri aikaan.
Mä edelleen suosittelen niitä fertestin liuskoja. Nillä sain oviksen bongattua. Nyt tilasin tuonne oottamaan liuskapaketin, 21 ovistestiä ja 5 raskaustestiä. Jännä, että noissakin liuskoissa suositellaan aamupissaa eikä päivä, kuten yleensä.
Menkkoja ei kuulu ja varmistustestikin oli äsken nega, joten varmaan aloitan nuo viimeset terot.. oli tarkoitus säästää ne viimeset 10kpl 15-24kp.
mutta menkööt nyt.
luteaalivaihe, eli aika oviksesta menkkoihin on yleensä jokaisella aika vakio. Esim. mulla se on 13-14pv. Eli jos on säännölllinen kierto niin ovis voi hyvinkin olla samaan aikaan. Mulla heittelee kierron pituus, niin mulla ovispäivä on esim. viimeisen puolen vuoden aikana ollut kp 11-15 välillä.
Mulle on testit taas näyttäny haamuja. Tosi haaleita, enpä vielä innostu, kun tuos keväällä oli ne pari kemiallista. Voipi hyvinkin olla taas tulossa sellainen.
Plussatuulia kaikille!
Koralli kp 24/25-28 dpo 12(tai 10) yk 6
Nyt on kierukka poistettu. Menkkojen pitäis alkaa loppuviikosta ja ens kierrolta päästään tositoimiin. Toivotaan et tärppää. :) Sinänsä olen odottavalla mielellä kun mulla oli kupari kierukka. Hormonia en oo käyttäny 4vuoteen.
Kieltämättä välillä mietin että sittenkäänkö... Mut kuitenki kyl mie sen haluun ja mieskin on asiassa jo mukana :)
Tässä kierrossa bongasin oviksen. Eiköhän seuraavassaki. Jos heti tärppäis ni la ois huhtikuun lopulla.
plussa tuulia kaikille :)
No nyt ne menkat vihdoin ja viimein alkoi!! :D
Tosin aika niukanlaiset nuo on ja rusehtavanpunaista.
Nyt mietin, söisinkö terot nyt ja aloitan sitten vasta bongaa ovista vai alkaisinko bongaa jo nyt ja jätän terot väliin..
kp 2/??
Negaksi muuttu minun haamut, joten kemiallinen oli jälleen kerran. Näitä alkaa olla jo riesaksi asti...tarttuis nyt jo kiinni...eipä ollut lugeistakaan apua kiinnittymisessä, ainakaan tällä kertaa. Täti ei ole vielä tullut, mut eiköhän se parin päivän sisään tule. Jos jotain positiivista niin ainakaan tiputtelua ei ole nyt ollut, luget auttoi (ja varmaan tuo kiinnittymisyrityskin).
Kolmeksi kierroksi on vielä clomit, joten toivotaan, että niistä kierroista joku tärpin toisi.
Mymoosa: alkoiko vuoto jo kunnolla? Itse en varmaan teroja aloittaisi enää, jos vuoto alkoi, niillähän nimenomaan on tarkoitus saada vuoto tulemaan, mutta toisaalta jos on vaan rusehtavaa, eikä kunnon vuotoa, niin sit en tiedä. Ehkä silloinkin odottaisin kunnon vuotoa. Miten päädyit tekemään?
Koralli kp 26/25-28 dpo 14? yk6
Ei kun tarkoitus on saada kierto lyhymmäksi.. taidan syödä nyt noi terot ja sitten vasta alkaa bongaa ovista..
tilasin ihan urakalla noita liuskoja ja saa tikuttaa nyt pidempään kuin 5päivää.. Jännä tosin, että noi liuskat (halpa testi tms) on kanssa tehtävä aamulla..
kp 3/??
Aamulla jo kirjoittelin, mutten tiedä minne se meni...
Mutta siis, mä oon ollu tän viikon ihan pihalla, ku alkuviikon oli rinnat ihan sikakipeet ja sitten keskiviikkona rohkaistuin ja tein r-testin, plussahan siihen pamahti :) ja torstaina tein sitten uuden testin ja siihenkin tuli kaksi viivaa... Tänään rohkenin sitten tekemään clearbluen digitestin ja siihen tuli teksti "raskaana 1-2viikkoa" Joten kaippa se on vaan alettava uskoa että raskaana oon ja meille olis tulossa maalisvauva... Hui! Tuntuu vaan niin oudolle, ku en tässä kierrossa ees laskenu mitään päiviä tai muutakaan, ja sit pam!
Mä en varmaan täältä kovin nopeeta siirry tonne odottajiin, kun pelko on persiissä ja paha sellainen. Ainakin tuun lukeen teidän kuulumisia... (on sitten helpompi tulla takas, jos/kun tää menee kesken) Vuotoa ei ole ollut ollenkaan, mut vihlaisuja on tuolla nivusissa ja kipeitä sellaisia, joten pelko on aikas iso ettei kaikki mee kuitenkaan hyvin... Ja jokaiselle teistä toivon sydämestäni plussaa!!! ja pian!!!
Korallille harmitukset vielä tätäkin kautta ja tsemppiä seuraavaan, kyllä teille(kin) vielä se kolmonen tulee :)
rumpali kp ???/??? (vai rv 5+jotain)
tuossa vielä kuva aamuisesta cb:n testistä...
rumpali!!! Ja paljon liimaa ja tarrasukkia pienoiselle mukaan!!!
Kateellinen kyllä olen...tänne täti pyyhälsi paikalle eli nyt kp 1 ja yk 5. Mitään päiviä en jaksa laskea enkä aio ovista tikutella..vähä sellanen olo että tulee jos on tullakseen...
Lomakin loppuu ja taas alkaa uurastus työn parissa...
++++++++++++++++++kaikille
Onnea, onnea onnea Rumpali!! Uskottava se on! Tarrasukkia pienokaiselle!!
Ihana saada plussia tähän pinoon!
Pahoittelut Korallille :(
Täällä menossa kp 4/?? ja koska todettu PCO ajattelin tikuttaa vielä, koska haluaisin tietää tapahtuuko ovista ollenkaa. Jos en seuraavaan pariin kiertoon löydä ovista, taidan käydä hakemassa clomit.
Yritän silti pitää ajatukset myös muualla. Meidän koiravauva (11kk) oli tänään näyttelyssä ja voitti pentuluokan!!! Ihanaa, olen niiiiin ylpeä pienokaisestamme :))
Hyvää viikonloppua!!
tuhannesti onnea matkaan!! Sä sait nyt kunnian avata plussahanat, toivotaan jatkoa piakkoin;)
Ja vastaavasti pahoittelut tädin kohdanneille...onni yksillä, kesä kaikilla!
Onnea myös Peppiliinan hauvavauvalle;) Kiva, kun sulla on jotain muutakin mietittävää kuin ovikset ja raskaustestit!
Täällä odotellaan piinaviikon alkamista hyvillä mielin. Miehen loma on päättymässä mutta kummasti on itsekin saanut akkuja ladattua...jaksaa taas lasten kanssa kotona! Helteistä kesän jatkoa kaikille ja paljon lisää plussia! T.Wilpuri kp17/27
Rumpalille onnittelut vielä tännekin! Onnea 9kk taipaleelle! ? Yritämme kaikki seurata mahdollisimman nopeasti perässä =)
(.) Mulla tiputtelee siihen malliin, että täti tulee tänään tai huomenna.
Koralli kp 28/25-28 dpo15?(tai 13?) yk 6
Tänne taitaa täti olla tulossa vierailulle...sellaista vihlomista on alavatsalla ollut...:(
Mukavaa viikon jatkoa kaikille kanssasisarille!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
kaikille!