KOLMOSTEN HEINÄKUU
Se on sitten taas kuukaisi vaihtunut:)
Aloitetaanpas uusi pino helteiselle heinäkuulle!
Täällä yk 4 menossa..päiviä en tiedä..;)
Tervetuloa kaikille uusille!
Ja toivotaan plussia koko pinoon!!!!
-leja
Kommentit (80)
Hmm.. tekeekö one-stepin puikkotesti viivanpaikkaa? tietääkö kukaan? tai sitten mä näen omiani.. Netistä luin, että voi antaa viivanpaikan, mutta osa taas oli ettei mitään viivanpaikkaa näy.
Mutta tuossa äsken testin tein ja aivan varmasti siinä on vain hiukan silmiin erottuva toinenkin viiva.. En nyt saanut edes kuvaa tallennettua, niissä se viiva ei kunnolla näy. Ja tuntuu, että oma silmäkin osaa ettiä sen viivan ja kuvittelee sen siihen.
Eikä mulla ole ketään kelle näyttäisin.
Joo mutta ei auta kuin käydä apteekissa hakemassa toinen testi. En varmaan uskalla niitä terojakaan nyt aloitella, ennenkuin saan selvän negan tai sitten selvän plussan.
kp 39/28
Laitan nyt tollasen kuvan, näyttöä piti kallistaa taaksepäin, että jotain erottui. Tai sitten mun silmät vaan erottaa. Luulis toisaalta tällä kp:llä näkyvän jo selvästi :(
Ainakin minun silmä erottaa tossa hailean viivan!
Toivottavasti seuraava testi antaa lisää tietoa sinulle, ja tilanteesi selkeytyy.
Minä kävin nyt aamulla sen kierukan poistattamassa ja nyt eikun odotellaan mitä alkaa tapahtua... Toivoisin että menkat alkaisi ja saisin jotain selkoa kierrostani. Kierukan kanssa ei ollut mitään tietoa milloin ovuloin tai on oikeat menkat. Minulla kun oli jatkuvaa tiputtelua sen aikana. Lääkäri kuitenkin sanoi että eikun vaan yrittämään raskautumista, koska nyt se on mahdollista.
Nyt lasten kanssa päiväksi rannalle ja nauttimaan kesästä!
Kiitos tsempeistänne! :) Toivottavasti nyt tilanne paranisi jotenkin. Nyt ei taas nimittäin oiken "skulaa" kun olisi pitänyt vähän puuhailla. :/ Miehellä on ollut myös kovasti stressiä (ja on nytkin), joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan (kattoremontti).
Koralli: Minäkin olen lukenut noista Clomeista, että niitä miehellekin annetaan. Olen yrittänyt miestä saada uudestaan lääkäriin, mutta ei oiekin lämpiä ajatukselle. No, katsotaan nyt miten asia etenee. Olen ollut vähän malttamaton, mutta täytyy yrittää olla kärsivällisempi.
mymoosa: Minäkin nään tuossa haalean viivan. Toivotaan, että se vahvistuisi. :) bdbbdbd!
Aurinkoista viikkoa! :)
Mymoosa. Kyllä siinä jonkinlainen viiva on. Uutta testiä pian tekemään,jos viiva siitä selkenisi.
Lemminkäinen: Tuo sun haaveilu kuulostaa niin tutulta. Täälläkin on mietitty vaikka mitä valmiiksi. Naurettavaa on se,että olen jo ostanut muutaman äityisvaatteen kirpparilta ja vauvakin on jotain pientä saanut. Periaate on kyllä ollut että jos meille ei näille käyttöä tule niin eiköhän jollekin tutulle.
Itse olin vielä toissapäivänä aivan varma raskaana olosta,mutta nyt en enää tiedä. Testin tekoa yritän malttaa pitkittää,mutta...kyllähän te tiedätte. Oireet on aika vähäisiä,rinnat vähän hellinä ja etova olo,mutta nämä voivat johtua myös pian saapuvasta tädistä ja tästä helteestä.
2poj@näiti: Mikä näitä miehiä oikein vaivaa,kun lääkäriin ei voi mennä kun viimeisessä pakossa? Toivottavasti saat miehesi ymmärtämään kuinka tärketä tämä on.
mut ku miettii niitä pitkiä kylmiä talvikuukausia, niin pitää yrittää olla valittamatta. Makkarissa meitä nukkuu siis 4. Katossa pyörii kattotuuletin, pöydällä pöytätuuletin, tuuletusluukku auki, ja mies väsäs koko ikkunan kokosen hyttysverkon, että saatiin koko ikkunan raolleen...heh.. yöt on siis olleet ihan kelvollisia. Päivällä vaan meinaa välillä pukata hikeä... ;) No ei tätä hellettä varmaan kauan kestä. En kyl olis alkukesästä uskonu, että tämmöset kelit on tulossa..
Nyt pitäs olla dpo3 menossa, mut lämmöt kohos kunnolla vasta tänä aamuna, joten pieni epäilys on, että oliko ovis vasta eilen. Varuilta eilen onneksi vielä touhattiin. Tänään aloitan illalla luget.
Mymoosa: Kyllä mä näen sun testissä viivan. Mietin vaan noita sun kp:itä. Joko kyseessä on raskaus, joka on valitettavasti menossa kesken tai sit sulla on ollu ovis normaalia myöhemmin ja siksi viiva ei ole vielä tuota vahvempi. Eipä se taida selvitä muuta ku testaamalla taas parin päivän päästä. Apteekin oma testi on ainaki edullinen ja hyvä testi. Juu älä aloita teroja vielä, ku ei niitä oikein raskaana ollessa kai suositella käytettäväksi. Toivotaan, että viiva tuosta vahvistuisi!
Mukavaa, että lemminkäinenkin nyt pääsee tositoimiin! Toivotaan pikaista tärppiä!
Ei nyt aivot toimi kirjoitella tän kummemmin.
Jaksuja kaikille!
Koralli kp 15/25-28 dpo3? yk6
Noita kp:ta minäkin mietin. Mutta kaikki muut testit on ollut negaa ennen tuota haamua. Oon tehnyt jotain 4 negaa, ovat tosin kaikki olleet rk:lta tilattuja liuskoja. Tosin jos tuo on se kuuluisa viivanpaikka.
No mutta kävin apteekista hakee first signal kasetin ja katsotaan mitä se sanoo.
Ei oikeestaan ole oireitakaa, pientä öklötystä ja äsken nippaili pahasti oikealle puolelle.
Meikä täällä tuskailee megahelteiden ja megamenkkojen kanssa...tänään jo viides päivä menossa ja mä tulvin edelleen...huh huh!!Menkat oli kyllä kolme päivää myöhässä, että oisko tuolla sisällä sitten jotain tapahtunut...ei tämä kyllä mulle normaalia vuotoa ole.
Joo, ei pitäis helteistä valittaa mutta, jos sais edes kodin siedettäväksi...mekin yritetään aina paeta hellettä jonnekin pois ja paljon ollaan nyt syöty ravintoloissa, mitä yleensä tehdään aika harvoin! Eipähän kuumene koti ruoan laitosta...;)
No, nyt sitten viimein plussia tähän ketjuun naiset!!T. Wilpuri
Ei tullut meille maalisvauvaa. Äsken testasin täysin puhtaan negan. Tänään varmaan täti saapuu myöhemmin kyläilemään. Nyt ketuttaa ja paljon. Täytyy vaan yrittää ylipuhua mies,ettei tämä taloasia vie minun/meidän kolmoshaaveita aivan mahdottoman pitkäksi aikaa. Tottakai muutaman kuukauden odottaa kun on aivan pakko,mutta tällaiset tahtovat aina venyä ja kauan. Toivottavasti pääsen taas pian tänne kirjoittelemaan. Taustailen ainakin ahkerasti ja elän mukana kaikessa mitä täällä tapahtuu.
Tyylipuhdas nega tuli, enkä jaksa enää uskoa näillä kiertopäivillä, että plussaa tuliskaan. Niinpä aloitin terotkin sitten, tietty ois ehkä ollut parasta ootella luomuna menkkojen tulo, mutta ei minust oo siihen. on tuolla vielä yksi 10pvän satsi oottamassa kuhan eka saan käynnistettyy.
tais nuo kp:kin vaihtua 40/28
mymoosa... Mä ehdin jo toivoa, että sulle plussa pamahtais!!!
Otralle pahoittelut negasta ja myös Wilpurille tädistä!!
Hellettä tosiaan riittää,mut nautitaan nyt niistä, kyllä se ankea syksy ja talvi taas koittaa..
Näin aamusta ulkona onkin tosi kiva ilma, just kävin ylhäisessä yksinäisyydessä takapihalla aamukaffet nauttimassa..muu sakki vetelee hirsiä vielä!!
plussia nyt tähän pinoon!!!!!
Ihan nopeasti vaan kirjoitan tässä 30 asteen helteessä (sisällä kuuma).. Sain ajan homeopaatille elokuun alkuun. Tavalaan toivoin että se olisi onnistunut jo tämän kuun puolella, mutta ei voi mitään.
Ja vähän paremmalla fiiliksellä muutenkin: Mies on saanut jonkin verran poistettua stressiään... :) ;-) Mutta ei siitä sen enempää. Että ehkä tästä sittenkin tulee jotain. :)
Mymoosalle ja Otralle pahoittelut negasta ja Wilpurille tädistä :(
Tässä kierrossa odotin ja yritin bongailla ovista, mutta valitettavasti en onnistunut siinä :( Alussa kp 13 näytti haaleaa viivaa ja mietin edelleen, olisko ovis tapahtunutkin aikaisemmin?? Kierrot on ollut suhteellisen pitkiä, joten en sen puolesta jaksaisi uskoa noin aikaiseen ovulaatioon. Nyt kp 21/30-33, joten ovista on turha enään odotella.. Tavallaan olen pettynyt koska toiveet oviksesta oli korkealla, mutta toisaalta uskon, että toivoa vielä on :) Oltiin silti aktiivisia ja mies oikein innoistui touhuilemaan enemmänkin, hih...
Vihdoinkin lemminkäinen pääsette yrittämään ja kyllä se tunne vaan vahvistuu, vaikka itse välillä mietin ollaanko enään valmiita aloittamaan alusta. Kuume ei vaan ota hellittääkseen :)
2poj@näiti: Hyvä, että sait ajan homeopaatille. Voin myös suositella sitä vyöhyketerapiaa, jos sinulla on kiinnostusta niin mene ihmeessä! Lippu korkealla!!
HURJASTI PLUSSATUULIA!!!
-Peppiliina-
2poj@näiti täällä on peukut pystyssä teille.
Pahoittelut Wilpurille tädistä ja Mymoosalle negasta.
Peppiliina,toivotaan että simpat löysi munasolun,vaikka sinä et löytänytkään.
Niin täti saapui eilen,joten viimeinenkin toivo katosi. Ei sitä vieläkään omaa kroppaa tunne,salassa olin aivan varma raskautumisesta. Miehen kanssa kyllä puhuttiin,ettei me kovin kauan taukoilla vauvan yrittämisessä. Toivottavasti olen taas pian täällä(tai vielä mieluummin tuolla odotuspuolella).
Pahoittelut Otralle tädistä! Olen kanssasi samaa mieltä, että ei sitä kroppaansa kovin hyvin tunne kun tarkkailee raskausoireita. Vaikka en bongannut ovista olen silti havaitsevinani erilaisia oireita :) Tässä nyt sit jännitellään!
Yritän olla ajattelematta, mutta niinkun tiedätte tässä vaiheessa kiertoa se on lähes mahdotonta. Eilen aamuna sain migreenikohtauksen ja jopa oksensin. edellisen kerran oli samanlainen, kun odotin esikoistani...
Nyt lasten kanssa aamupalalle ja huomenna kotiin lomareissulta :)
Peppiliina kp 23/30-33
Taitaa suurin osa olla lomareissuillaan, kun täällä on niin hiljaista. Mekin kotiuduttiin Visulahden reissulta lasten kanssa. Toi ihanaa helpotusta helteeseen se vesipuistossa touhuaminen, eipä olisi paremmin voitu paikkaa valita! Hotellihuone olikin sitten vastapainoksi kuumin paikka, missä ikinä olen nukkunut...voi tuskaa...
Pahoittelut täältäkin kaikille tädistä, se taas ilahduttaa meitä suuremmissa määrin...;(
Mulla tulee edelleen tuhruvuotoa, vaikka kp on jo 9...sapettaa aika lailla...näyttää taas siltä, että mulla menee kierto heti sekaisin, kun yritetään vauvaa...Viimeksi oli sama juttu! Nyt vaan tilanne on se, että jos tosi vaikeaksi menee niin me tyydytään näihin kahteen...hyvä näinkin!
T.Wilpuri kp9/27
Tänään lähti viimeinen ylijäämä tero ja nyt oottelen alkaako menkat milloin.. Rinnat ja varsinkin rinnanpäät on älyttömän kipeet, alamaha kuin pallo. Eilen illalla tuntui kuin olisi vanne kiristänyt sisällä mahanahkaa.
Sais nää helteetkin helpottaa. Pelottaa ihan omien isovanhempien puolesta, kun kumpikaan ei ole ihan voimissaan ja tällanen tuska.
Itsekään ei pysty paljoo ulkonan olemaan kun ei ole varjoa.
kp.. yli 40/28.. tosin taitaa nyt muuttua kysymysmerkiksi.
Otra: Kiitos tsempeistä! :) Ja pahoittelut sinulle tädin saapumisesta. :/
Peppiliina: Kokeilen varmaan myös jossain vaiheessa sitä vyöhyketerapiaa jos ei homeopatiasta ole apua. Olen lukenut että nuo kaksi sopisivat hyvin yhteen, että siis saman aikaisesti voi syödä homeopaattisia lääkkeitä ja käydä vyöhyketerapautilla. :)
Tänä aamuna on ovisplussa löytynyt. Tosin sitä ei ole voitu hyödyntää kun on vieraita. Aamulla oli jotain yritystä, mutta jäi kesken. Täytyy katsoa jos illalla vielä jotenkin pystyisi. Mutta eilen ja toissapäivänä on kyllä lähetetty simpat matkaan, että jos se riittäisi. ?
mymoosa: Samaa mieltä; saisi nää helteet helpottaa. Alkaa olla jo tukala olo. Minulla on enää yksi isovanhempi hengissä ja hän kovasti valitteli näitä helteitä ja minkälaisen olon ne aiheuttavat.
Hyvää viikonloppua! :)
Kp 14/n.27
Piina on kyllä ollut sana mikä on tullut mieleen tässä viime viikkoina mieleen... Mä oon kyllä niin kyllästynyt tähän helteeseen, et oikeesti ootan jo syksyä! Tai no, miehellä on toki viel kolme viikkoa lomaa jäljellä, joten sen jälkeen saa tulla syksy :) Meillä olisi vielä vaikka mitä tekemistä jäljellä, särkkis, joku kotieläinpiha (todnäk Orimattila tai Sastamala) ehkä Ähtärin eläinpuisto, Porvoo ja pari kyläilyä paikkaa :) Niin ja tietty uintia uintia ja uintia :)
Meidän mökkiviikko oli kyllä aivan ihana! Oltiin varmaan enemmän järvessä kuin mökissä, mutta se siinä just olikin kivaa :) Meillä oppi esikkokin uimaan, tosin kellukkeilla ja pienempikin potkii ihan hirveästi, mut lähinnä vaan tykkää kellua kellukkeilla :D Josko nyt syksyn/talven aikana veis esikon uimakouluun, en kyllä tiedä onko täällä tuon ikäisille vielä uimakoulua (vesipeuhula kyllä on, mutta se ei oo uimaan opettelua...) No, katsotaan mitä löytyy :)
Mymoosa oli päässy kunnolla jännittämään piinaviikollaan! Mutta valitettavasti päättyi sitten noin, höh :/ Mut jos nyt sit seuraavalla kierrolla ;)
Otralla oli kanssa negaa paukkunut testiin :(
Toivottavasti Vilpurin megamenkat on jo loppuneet, ja pian (ellette ole jo päässeet) pääsette touhuilemaan ;)
2poj@näiti: hieno että miehesi on saanut stressiä vähennettyä, ja pääsette avoimin mielin jatkamaan "projektianne" ;)
Peppiliina, mä tikuttelin ovista monena kuukautena, ja mielestäni sainkin sen, mut eipä tärpänny... Nyt tää kierto on menty ihan tjot-meiningillä (tai no mä kyllä epäilen ettei tärpänny!) Joten tsemiä sulle/teille että löytyis ja vielä tärppäis :)
Mulla on nyt menossa (kai?) loppukierto, ja on kyllä sellainen olo, et olis kiva kun ne menkat alkais... Tässä olis vielä viikon päästä yhdet tuparit ja elokuussa yhdet synttärit, joissa olis kiva ottaa jotain muuta kuin vettä :) mutta kattellaan, ens viikolla testailen (ehkä!) ellei menkat ennen sitä tuu (minkä kyllä tiedän et alkaa viimeistään ens viikolla)
Syksyllä sitte vissiin syyskuussa yritän sitä vyöhyketerapiaa, vaikka tuskin siitäkään mitään apua on...
rumpali kp???/50+ yk liian monta!
Mies lähti tänään kahdeksi viikoksi työreissuun ja jäin yksin lastemme kanssa kotiin. Jotenkin on todella tyhjä ja yksinäinen olo... ehkä se olo tästä kohenee. Lomaa on vielä jäljellä 3 viikkoa :)
2poj@näiti: homeopatia ja vyöhyketerapia sopii todella hyvin tehtäväksi yhtä aikaa. Kysy ihmeessä kun olet sinne menossa. Olen itse jonkin verran opiskellut vyöhyketerapiaa ja muutama ystävä on saanut apua erilaisiin ongelmiin.
rumpali: luin vasta artikkelin, jossa kerrottiin, että nainen ovuloi n. 10-12 kertaa vuodessa, joten luulenpa että tässä kierrossa sitä ei tapahtunut minun kohdalla. Enhän löytänyt sitä edes tikuttelun avulla.
Oma napa: nyt kp 26/ 30-?? ja testasin tänään ihan puhtaan negan. Alavatsassa on välillä voimakastakin painontunnetta (en ole ennen havainnut). Kierto on tosiaan epäsäännöllinen ja puuhailtiin ahkerasti n. 2 viikkoa oletetun oviksen aikaan. Sama taitaa toistua kuin esikoisen kohdalla.. ilmeisesti clomit täytyy syksyllä hankkia. Mieli hieman maassa, mutta tärkeintä on että myös mies on päässyt asiaan enemmän mukaan :)) Eilen silitteli vatsaani ja uskon, että hiljaa toivoi jotain...
Taidan lähteä kahvikupin kanssa terassille ja nautin sen rauhassa yksin, kun lapset vielä nukkuu :) Hyvää viikon alkua kaikille!
Tsemppiä piinailijoille!! Ilmoitelkaa tuloksista!! PLUSSATUULIA tähän pinoon!
Peppiliina
Mutta sehän kuuluu kesään. Täytyy nauttia lämmöstä niin pitkään kun sitä riittää.
Täällä taustalla olen enempi lueskellut teidän kirjoituksia. Plussat ovatkin olleet harvassa tässä kuussa... Olisipa ensi kuu sitten suotuisampi kaikille!
Itselläni lähestyy se kierukan poisto, jännittää!
Vauvakuume alkaa jo enempi saada valtaa, ja sisimmässä on jo varmaa että yritys saa alkaa kunhan tuo kierto tasoittuu.
Kummasti tuo mieli vaan alkaa kuvitella, ajatella ja haaveilla kaikenlaisista vauvaan liittyvistä asioista. Olen ajatellut paljon jo kaikkea tavaraa mitä on hankittava(kaikki entiset olen laittanut pois, kun olin varma ettei meille enää tule lapsia). Nimiäkin tulee jo mietittyä vaikkei edes yrittämään olla päästy, hassua!
Tänään olin sukulaislapsen ristiäisissä, mietin jo että ensi kesänä voi olla meidänkin vauvaan ristiäiset...
Pitäisi muistaa olla pää kylmänä, voihan se olla ettei vaikka tärppääkään, mistä sitä koskaan tietää, ikääkin (jo) +30.
Mutta lämpimiä kesäpäiviä ja plussa tuulia vaan kaikille!